[B4 ABT] problem z odpalaniem, nierowna praca silnika, kopci
[B4 ABT] problem z odpalaniem, nierowna praca silnika, kopci
witam. mam problem z moja b4 ABT 2.0 90 km, ciezko odpala, kopci na czarno do poki sie nie nagrzeje do odpowiedniej temp. choc i wtedy troche kopci i dalej ciezko sie wkreca. raz pali na dotyk a kilka nastepnych odpalen z rzedu musze go krecic z dobre 4, 5 sekund, nawet wtedy gdy jest rozgrzany.Gdy przełacze na gaz problem znika. wymieniłem juz swiece, przewody wysokiego napiecia, filtr powietrza, filtr paliwa, i dalej to samo, prosze wypowiedzcie sie i pomozcie z gory wielkie dzieki
Nie zapominaj o [ ] w tagu
aldi
Nie zapominaj o [ ] w tagu
aldi
Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, 22:40 przez Audib4abt, łącznie zmieniany 3 razy.
W tych silnikach sygnał najlepiej podpiąć do masy (chyba, że jest opcja "odłączona"), na innej emulacji będzie się rozjeżdżać mapa wtrysku i po jakimś czasie auto przestanie palić na BP.Key100l pisze:Zobacz czy sygnał od sondy lambda nie jest połączony na stałe do masy bo to powoduje błędy w kompie.
Żeby sprawdzić czy to rozjechana mapa wtrysków zrób reset kompa. Odłącz akumulator na kilka minut a potem odpal na benzynie i pozwól by pochodził spokojnie aż załączy się wentylator. Jeśli po tej operacji na benzynie będzie chodził ok to znaczy że emulacja sondy jest źle ustawiona.
U mnie właśnie tak było. Pomogła zmiana emulacji na "odłączona". Jak było na "masa" to 1-2 dni jeżdżenia na gazie i mapa rozjechana od nowa. Ale z tego co wyczytałem na forum to zależy od auta.
Przy mojej instalacji dało sie to zrobić ręcznie zmieniając położenie przełączników na emulatorze.
U mnie właśnie tak było. Pomogła zmiana emulacji na "odłączona". Jak było na "masa" to 1-2 dni jeżdżenia na gazie i mapa rozjechana od nowa. Ale z tego co wyczytałem na forum to zależy od auta.
Przy mojej instalacji dało sie to zrobić ręcznie zmieniając położenie przełączników na emulatorze.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeszcze jest jedna sprawa z gazem BRC że trzeba będzie pojechać do autoryzowanego przedstawiciela BRC bo trzeba mieć klucz aby odblokować możliwość ustawiania parametrów bo bez niego można sobie je co najwyżej przejrzeć. Bo raczej nie ustawia się go na mikroprzełączniki jak prostsze konstrukcje.
Ale kolega jeszcze nie napisał czy odłączenie akumulatora pomogło :?:
Ale kolega jeszcze nie napisał czy odłączenie akumulatora pomogło :?:
a wiec tak panowie, odłaczyłem akumulator na jakies 20 godz. :lol: , odpaliłem na benzynie, przejechałem jakies 20 kilometrow troche go cisnałem i chodzi zarabiscie problem zniknał ale za to pojawił sie nastepny gdy przełaczyłem na gaz, jadac przykładowo na 4 biegu i wrzucajac 5, obroty zatrzymuja sie na 2 tysiacach obrotow i po jakis 20 sekundach zaczynaja spadac i dlaczego takcsie dzieje ???