Czerwone ABT
Czerwone ABT
Witam. Chciałbym przedstawić moje autko. To już trzecia 80 u mnie. Było B1, była B3 teraz B4. B1'78 było zaraz po zrobieniu prawka - fajna bryka 1,6 coś koło 110KM, poźniej przewijały się rózne samochody. Pięc lat temu kupiłem B3'87 - bardzo impulsywnie - nie wnikałem jaki był jej stan, ile bedzie trzeba włożyć itd. Jak sie później okazało miała nalatane 700tyś km (o czym dowiedziałem się przez przypadek, bo gościowi od którego ja ją kupiłem sprzedał ja mój kumpel i przed tym zmienił licznik) i pewnie jeździłą by dalej gdyby ktos jej nie spaprał przy robieniu tyłu i wymianie dwóch ćwiartek:) Trzeba było poszukac czegoś nowszego - wybór był tylko jeden Audi B4.
Audi B4 rok produkcji 1993, silnik 2,0 ABT + LPG, kolor LASER ROD. Kupione od pierwszego właściciela w Polsce, który był w jej posiadaniu od 1994 roku. Samochód był w bardzo dobrym stanie jeśli chodzi o mechanike, jednak wyglad i elektryka pozostawiały wiele do życzenia - lakier pokryty dość znaczna warstwą tlenku - samochód był różowy, nie działały szyby, centralny, oświetlenie wnetrza i kilka innych drobnych usterek. Pierwsze oględziny i decyzja, ze jednak nie ten, poźniej oglądałem jeszcze kilka B4, o których przez telefon dowiadywałem się, że ideał itd. a tak naprawde dużo gorszych od tej, z której zrezygnowałem przez drobiazgi. Druga wizyta u sprzedającego już na zasadzie wnikliwego sprawdzenia dokumentów itd. i znowu zonk - miło być 94 jest 93 według VIN (samochód w 94 przyjechał jako składak) Znowu odjechałem z niczym, poźniej przemyslenie wszystkiego na trzeźwo - czy ten rok jest taki ważny, elektryke bez problemu poprawię, lakier się spoleruje i tak oto stałem się właścicielem czerwonej 90konnej besti:)
Wyposazenie:
- elektryczne szyby z przodu
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- podgrzewane fotele
- trzy dodatkowe zegary
- halogeny z przodu
- lampki dla pasazerów z tyłu
- "drewno" na desce rozdzielczej i drzwiach
- lampy hella black z tyłu
Modyfikacje przeprowadzone po zakupie:
- montaż kompletnego kitu WEITEC 60/60
- montaz kierownicy VICTOR 30cm
co jest do zrobienia:
- wymiana tuleji i końcówek drązków kierowniczych
- wymiana czujnika temperatury cieczy bo nie działa wskaźnik na desce roździelczej
Tak prezentuje się na chwile obecną:
wnętrze:
A to moje B3:
Audi B4 rok produkcji 1993, silnik 2,0 ABT + LPG, kolor LASER ROD. Kupione od pierwszego właściciela w Polsce, który był w jej posiadaniu od 1994 roku. Samochód był w bardzo dobrym stanie jeśli chodzi o mechanike, jednak wyglad i elektryka pozostawiały wiele do życzenia - lakier pokryty dość znaczna warstwą tlenku - samochód był różowy, nie działały szyby, centralny, oświetlenie wnetrza i kilka innych drobnych usterek. Pierwsze oględziny i decyzja, ze jednak nie ten, poźniej oglądałem jeszcze kilka B4, o których przez telefon dowiadywałem się, że ideał itd. a tak naprawde dużo gorszych od tej, z której zrezygnowałem przez drobiazgi. Druga wizyta u sprzedającego już na zasadzie wnikliwego sprawdzenia dokumentów itd. i znowu zonk - miło być 94 jest 93 według VIN (samochód w 94 przyjechał jako składak) Znowu odjechałem z niczym, poźniej przemyslenie wszystkiego na trzeźwo - czy ten rok jest taki ważny, elektryke bez problemu poprawię, lakier się spoleruje i tak oto stałem się właścicielem czerwonej 90konnej besti:)
Wyposazenie:
- elektryczne szyby z przodu
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- podgrzewane fotele
- trzy dodatkowe zegary
- halogeny z przodu
- lampki dla pasazerów z tyłu
- "drewno" na desce rozdzielczej i drzwiach
- lampy hella black z tyłu
Modyfikacje przeprowadzone po zakupie:
- montaż kompletnego kitu WEITEC 60/60
- montaz kierownicy VICTOR 30cm
co jest do zrobienia:
- wymiana tuleji i końcówek drązków kierowniczych
- wymiana czujnika temperatury cieczy bo nie działa wskaźnik na desce roździelczej
Tak prezentuje się na chwile obecną:
wnętrze:
A to moje B3:
Ostatnio zmieniony 27 paź 2010, 22:09 przez adek22, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 cze 2010, 21:55
Zbieram gifty - zmiana wnętrza na wiosnę:
- jest już fotel kierowcy RECARO STYLE TOPLINE z pełną elektryką tj. regulacja oparcia, regulacja wysokości, podgrzewaniem, wentylacją; wysuwanym podudziem, regulacja rozstawu trzymania bocznego w oparciu i pompowanym odcinku lendźwiowym
- jest już fotel pasażera RECARO z A6 C4 z podgrzewaniem i regulacja manualną wysokości, rozstawu trzymania pocznego oparcia oraz wysuwanym podudziem
- brak prowadnicy (szyn) fotela kierowcy; narazie szukam, jak nie znajde to sam będę modził lub przerobie prowadnice, z która kupiłem fotel (Passat B5)
- narazie brak czasu i chęci (głównie z powodu pogody) na przeróbkę rozstawu szyn fotela pasażera
- jest już fotel kierowcy RECARO STYLE TOPLINE z pełną elektryką tj. regulacja oparcia, regulacja wysokości, podgrzewaniem, wentylacją; wysuwanym podudziem, regulacja rozstawu trzymania bocznego w oparciu i pompowanym odcinku lendźwiowym
- jest już fotel pasażera RECARO z A6 C4 z podgrzewaniem i regulacja manualną wysokości, rozstawu trzymania pocznego oparcia oraz wysuwanym podudziem
- brak prowadnicy (szyn) fotela kierowcy; narazie szukam, jak nie znajde to sam będę modził lub przerobie prowadnice, z która kupiłem fotel (Passat B5)
- narazie brak czasu i chęci (głównie z powodu pogody) na przeróbkę rozstawu szyn fotela pasażera
Poprawiała sie pogoda, więc mając troche wolnego czasu zamontowałem nowy fotel kierowcy i pasażera. Do fotela kierowcy dorobiłem od nowa szyny, wykorzystując stare szyny z fotela z manualna regulacją wysokości (dospawane poprzeczki i do tego przykrecany fotel) , natomiast po stronie pasażera zmieniłem tylko rozstaw ślizgów z 56cm na 53,5cm (w uzyciu szlifierka katowa i migomat). Całośc prac przedstawia się nastepujaco (fotki słabe - robione telefonem)