Audi 80 B4 Dragon Edition
Audi 80 B4 Dragon Edition
Audi 80 B4 Dragon Edition
Chciałbym Wam przedstawić moją Audikę. Kupiłem ją we wrześniu 2010 roku.
(Zdjęcie zaraz po zakupie)
Rocznikowo już nie taka młodziutka bo 1992 rocznik.
Kolorek srebrny.
Silnik 1.9 TDi 90 kM.
Wyposażenie:
wspomaganie kierownicy
ABS
alufelgi 15 cali
centralny zamek
autoalarm
Procon Ten
radio
haczyk
Zaraz po kupnie musiałem w niej wymienić autoalarm i centralny zamek. Same sterowniki znaczy bo stare wysiadły i otwierało tylko jedne drzwi i to za pomocą kluczyka a nie pilota.
Pech też trafił jak po 2-3 dniach strzelił mi wężyk podciśnieniowy do wspomagania. Jedna wielka plama płynu hydraulicznego pod autem i kręcenie kierownica było jak by się prowadziło STARA Udało mi się kupić takowy wężyk za 50 zł na allegro i teraz działa bez zarzutu
Przeróbki i modyfikacje:
1. Środek i elektronika:
Autoalarm √
Centralny zamek √
Białe tarcze zegarów i czerwone podświetlenie √
Podświetlenie gałek nawiewu √
Elektryczne podgrzewane lusterka √
Dodatkowe zegary na słupek: Voltomierz, Vacum i Boost √
Elektryczne szyby √
Automat domykania elektrycznych szyb √
Czujnik parkowania √
Założyć podłokietnik √
Oświetlenie LED podsufitki √
3-cie światło stop
Podgrzewane fotele
Nowa kierownica √ (dzięki Niki )
Wymiana boczków na drzwiach
Podświetlane klamki wewnętrzne na drzwiach
Podświetlenie na nogi
Podświetlenie LED tablicy rejestracyjnej √
Short Shifter √
2. Karoseria:
Lampy przód Angels Ring Black √
Xenony 8000K √
Spryskiwacze reflektorów √
Przeróbka tylnych lamp na ledy
Malowanko tylnym lamp na czarno
BRA na przednią maskę √
Usunięcie wszystkich anten z samochodu i założenie jednej (płetwy rekina) - z płetwy zrezygnowałem i założyłem zwykłą antenę na dach √
Wymiana grilla na bezznaczkowy √
Blenda na tylną szybę
Sportowy tłumik √
Halogeny √
Usunięcie emblematów z tylnej klapy √
Owiewki na 4 szyby
Odkręcić hak √
3. Zawieszenie:
Kupno opon zimowych √
Renowacja alufelg
Neony pod autem √
Nowe tarcze hamulcowe i klocki
Nowe wahacze przód
Sprężyny sportowe (obniżenie autka)
4. Silnik i moc:
Wybicie KATA
Oil Cach Tank (wolna odma) √
zaślepić EGR-a √
chip
Boost Controller
nowy intercooler
filtr oleju √
filtr powietrza √
filtr paliwa √
nowa chłodnica i nagrzewnica √
5. Car Audio
Wymiana radia √ - DALCO D-618 Moc: 4x50
Głośniki tylna półka √ - PIONEER Moc: 2x240
Na razie tylko zegarki zaraz po przeróbce do 1 wersji (niżej już druga wersja i ostateczna)
Zakupione:
No to zaczynamy przeróbki:
Rozbiórka środka.
Po ściągnięciu całej deski pojawiło się pełno kabli które nie wiadomo od czego były...
Zostały one usunięte bo były to kable od starego alarmu który nie działał...
I przyszła pora na przodek:
No i parę części już bezużytecznych
Z ciekawości został 'wydarty' intercooler, a wydarty dlatego że z przyczyn nie wiadomych był prawie przyspawany do ramy auta.
No i gorąca kompiel dla intercoolrea :mrgreen:
No i mamy nową obudowę intercoolera, z bardzo praktycznym dolotem
Po czym nastąpił ciąg dalszy rozbierania środka
Jednym słowem poprzedni właściciel nie zadbał o układ chłodniczo-nagrzewniczy
No i darcie podłogi, tzn. jeziorka
Przyznajcie że trochę koszmarnie ta podłoga wyglądała, ale po osuszeniu i odskrobaniu ukazała się nienaruszona podłoga :mrgreen:
No i to było zaklejanie dziurek i trzeba było położyć nowe maty wygłuszające i nową poduszko-watę :mrgreen:
No i czas na zakonserwowanie podłogi
I podłoga została odstawiona do wyschnięcia
W tym czasie doszła nowa chłodnica i nagrzewnica do mnie wiec trzeba było je założyć
No i trochę czyszczenia silniczka + nowy filtr powietrza :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nowe trąbiki bo stare ledwo było słychać, ale po przeczyszczeniu starych okazało się że jednak dobrze działają
Mała próba neonu na przednim zderzaku :mrgreen:
----------------------------------------------------------------------------------------
No i ciąg dalszy dokładek :mrgreen:
Na początek dodatkowe zegarki i nowe tarczki na zegary
Kolejne małe zakupy
----------------------------------------------------------------------------------------
Idźmy dalej
Próba nowych halogenków soczewkowych i neonów już pod całym autkiem oraz wnętrze w nocy
Osłona maski z logo forum Przy okazji prezentacja nowych lamp przednich :mrgreen:
Na reszcie założony nowy sportowy tłumik oraz zostały usunięte emblematy z tylnej klapy
----------------------------------------------------------------------------------------
Ciąg dalszy udogodnień
Elektryczne szyby :mrgreen:
No i trzeba było pociągnąć instalację pod szybki
Przy okazji montaż podłokietnika...
Zawsze miałem problem z trafieniem w gałeczki od nawiewów w nocy... teraz ten problem się skończył :mrgreen:
No i kolejne zakupy
No i do lampek poszły nowe żaróweczki na kierunki
Z racji tego że panowie policjanci czepiali się o moje podświetlenie tylnej rejestracji to postanowiłem je troszkę zmodyfikować
No i wymiana kierownicy zakupionej od Nikiego
Stara:
I nowa:
I małe moje oznaczonko żeby nie było
----------------------------------------------------------------------------------------
29-30 marca 2011
I wymiana antenki z tej małej brzydkiej na funkcjonalną i co najważniejsze działającą
Trzeba było przekaźniki i kabelki pochować obok silnika więc poleciała taka bardzo przyjazna skrzyneczka
Troszkę pierwsza wersja oświetlenia nawiewów po jakimś czasie zawiodła więc mała modyfikacja czyli całkiem inne diody.
No i na reszcie założyłem czujnik parkowania, a przy okazji odkręciłem hak
----------------------------------------------------------------------------------------
Zrobiło się ciepło więc trzeba było wyciągną felunek Ale... felgi były troszkę podniszczone więc małe czyszczenie i regeneracja i jest ok
A oto i całe moje maleństwo w wiosennych klimatach
----------------------------------------------------------------------------------------
9 kwietnia 2011
Jako na xenony trzeba mieć spryskiwacze to postanowiłem takowe założyć... Spryskiwacze pochodzą od "Poloneza" ale największą ich zaletą jest większe ciśnienie dzięki czemu dobrze czyszczą lampy Ori spryski na lampy mi się nie za bardzo podobają wiec założyłem takie bo są dużo mniejsze a efekt działania jest identyczny
Małe modzonko z wajchą biegów... W Polsce nigdzie nie można dostać Short Shiftera do 80-ki to postanowiłem samemu zrobić Efekt - krótszy lewarek i szybsze przełożenia... Myślałem że będzie ciężej chodzić ale jest OK
C.D.N... Bo to jeszcze nie wszystko
Chciałbym Wam przedstawić moją Audikę. Kupiłem ją we wrześniu 2010 roku.
(Zdjęcie zaraz po zakupie)
Rocznikowo już nie taka młodziutka bo 1992 rocznik.
Kolorek srebrny.
Silnik 1.9 TDi 90 kM.
Wyposażenie:
wspomaganie kierownicy
ABS
alufelgi 15 cali
centralny zamek
autoalarm
Procon Ten
radio
haczyk
Zaraz po kupnie musiałem w niej wymienić autoalarm i centralny zamek. Same sterowniki znaczy bo stare wysiadły i otwierało tylko jedne drzwi i to za pomocą kluczyka a nie pilota.
Pech też trafił jak po 2-3 dniach strzelił mi wężyk podciśnieniowy do wspomagania. Jedna wielka plama płynu hydraulicznego pod autem i kręcenie kierownica było jak by się prowadziło STARA Udało mi się kupić takowy wężyk za 50 zł na allegro i teraz działa bez zarzutu
Przeróbki i modyfikacje:
1. Środek i elektronika:
Autoalarm √
Centralny zamek √
Białe tarcze zegarów i czerwone podświetlenie √
Podświetlenie gałek nawiewu √
Elektryczne podgrzewane lusterka √
Dodatkowe zegary na słupek: Voltomierz, Vacum i Boost √
Elektryczne szyby √
Automat domykania elektrycznych szyb √
Czujnik parkowania √
Założyć podłokietnik √
Oświetlenie LED podsufitki √
3-cie światło stop
Podgrzewane fotele
Nowa kierownica √ (dzięki Niki )
Wymiana boczków na drzwiach
Podświetlane klamki wewnętrzne na drzwiach
Podświetlenie na nogi
Podświetlenie LED tablicy rejestracyjnej √
Short Shifter √
2. Karoseria:
Lampy przód Angels Ring Black √
Xenony 8000K √
Spryskiwacze reflektorów √
Przeróbka tylnych lamp na ledy
Malowanko tylnym lamp na czarno
BRA na przednią maskę √
Usunięcie wszystkich anten z samochodu i założenie jednej (płetwy rekina) - z płetwy zrezygnowałem i założyłem zwykłą antenę na dach √
Wymiana grilla na bezznaczkowy √
Blenda na tylną szybę
Sportowy tłumik √
Halogeny √
Usunięcie emblematów z tylnej klapy √
Owiewki na 4 szyby
Odkręcić hak √
3. Zawieszenie:
Kupno opon zimowych √
Renowacja alufelg
Neony pod autem √
Nowe tarcze hamulcowe i klocki
Nowe wahacze przód
Sprężyny sportowe (obniżenie autka)
4. Silnik i moc:
Wybicie KATA
Oil Cach Tank (wolna odma) √
zaślepić EGR-a √
chip
Boost Controller
nowy intercooler
filtr oleju √
filtr powietrza √
filtr paliwa √
nowa chłodnica i nagrzewnica √
5. Car Audio
Wymiana radia √ - DALCO D-618 Moc: 4x50
Głośniki tylna półka √ - PIONEER Moc: 2x240
Na razie tylko zegarki zaraz po przeróbce do 1 wersji (niżej już druga wersja i ostateczna)
Zakupione:
No to zaczynamy przeróbki:
Rozbiórka środka.
Po ściągnięciu całej deski pojawiło się pełno kabli które nie wiadomo od czego były...
Zostały one usunięte bo były to kable od starego alarmu który nie działał...
I przyszła pora na przodek:
No i parę części już bezużytecznych
Z ciekawości został 'wydarty' intercooler, a wydarty dlatego że z przyczyn nie wiadomych był prawie przyspawany do ramy auta.
No i gorąca kompiel dla intercoolrea :mrgreen:
No i mamy nową obudowę intercoolera, z bardzo praktycznym dolotem
Po czym nastąpił ciąg dalszy rozbierania środka
Jednym słowem poprzedni właściciel nie zadbał o układ chłodniczo-nagrzewniczy
No i darcie podłogi, tzn. jeziorka
Przyznajcie że trochę koszmarnie ta podłoga wyglądała, ale po osuszeniu i odskrobaniu ukazała się nienaruszona podłoga :mrgreen:
No i to było zaklejanie dziurek i trzeba było położyć nowe maty wygłuszające i nową poduszko-watę :mrgreen:
No i czas na zakonserwowanie podłogi
I podłoga została odstawiona do wyschnięcia
W tym czasie doszła nowa chłodnica i nagrzewnica do mnie wiec trzeba było je założyć
No i trochę czyszczenia silniczka + nowy filtr powietrza :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nowe trąbiki bo stare ledwo było słychać, ale po przeczyszczeniu starych okazało się że jednak dobrze działają
Mała próba neonu na przednim zderzaku :mrgreen:
----------------------------------------------------------------------------------------
No i ciąg dalszy dokładek :mrgreen:
Na początek dodatkowe zegarki i nowe tarczki na zegary
Kolejne małe zakupy
----------------------------------------------------------------------------------------
Idźmy dalej
Próba nowych halogenków soczewkowych i neonów już pod całym autkiem oraz wnętrze w nocy
Osłona maski z logo forum Przy okazji prezentacja nowych lamp przednich :mrgreen:
Na reszcie założony nowy sportowy tłumik oraz zostały usunięte emblematy z tylnej klapy
----------------------------------------------------------------------------------------
Ciąg dalszy udogodnień
Elektryczne szyby :mrgreen:
No i trzeba było pociągnąć instalację pod szybki
Przy okazji montaż podłokietnika...
Zawsze miałem problem z trafieniem w gałeczki od nawiewów w nocy... teraz ten problem się skończył :mrgreen:
No i kolejne zakupy
No i do lampek poszły nowe żaróweczki na kierunki
Z racji tego że panowie policjanci czepiali się o moje podświetlenie tylnej rejestracji to postanowiłem je troszkę zmodyfikować
No i wymiana kierownicy zakupionej od Nikiego
Stara:
I nowa:
I małe moje oznaczonko żeby nie było
----------------------------------------------------------------------------------------
29-30 marca 2011
I wymiana antenki z tej małej brzydkiej na funkcjonalną i co najważniejsze działającą
Trzeba było przekaźniki i kabelki pochować obok silnika więc poleciała taka bardzo przyjazna skrzyneczka
Troszkę pierwsza wersja oświetlenia nawiewów po jakimś czasie zawiodła więc mała modyfikacja czyli całkiem inne diody.
No i na reszcie założyłem czujnik parkowania, a przy okazji odkręciłem hak
----------------------------------------------------------------------------------------
Zrobiło się ciepło więc trzeba było wyciągną felunek Ale... felgi były troszkę podniszczone więc małe czyszczenie i regeneracja i jest ok
A oto i całe moje maleństwo w wiosennych klimatach
----------------------------------------------------------------------------------------
9 kwietnia 2011
Jako na xenony trzeba mieć spryskiwacze to postanowiłem takowe założyć... Spryskiwacze pochodzą od "Poloneza" ale największą ich zaletą jest większe ciśnienie dzięki czemu dobrze czyszczą lampy Ori spryski na lampy mi się nie za bardzo podobają wiec założyłem takie bo są dużo mniejsze a efekt działania jest identyczny
Małe modzonko z wajchą biegów... W Polsce nigdzie nie można dostać Short Shiftera do 80-ki to postanowiłem samemu zrobić Efekt - krótszy lewarek i szybsze przełożenia... Myślałem że będzie ciężej chodzić ale jest OK
C.D.N... Bo to jeszcze nie wszystko
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2011, 13:16 przez bartekziomek89, łącznie zmieniany 7 razy.
auto ładne ale tymi lampami popsujesz sobie go...
proponuje ci przyciemnic przednie lampy + dokupić kierunki dymione depo + jakies zaroweczki lepsze= 60zarówki+40kierunki+sprey20zł=120zł za modyfikacje z przodu
a z tyłu proponuje ci wstawić lampy od courline lub usa jesli nei znajdzesz tych lamp
poprostu przyciemnij sobie tylknie swiatła wsteczne ewentualnie kierunki.
proponuje ci przyciemnic przednie lampy + dokupić kierunki dymione depo + jakies zaroweczki lepsze= 60zarówki+40kierunki+sprey20zł=120zł za modyfikacje z przodu
a z tyłu proponuje ci wstawić lampy od courline lub usa jesli nei znajdzesz tych lamp
poprostu przyciemnij sobie tylknie swiatła wsteczne ewentualnie kierunki.
dydo85 chodzi mi własnie o te biało-czerwone... a szkoda że nie beda pasować. teraz mam lampy całe czerwone łącznie ze wstecznymi światłami i jak tak twierdzicie to pewnie sobie je zostawie. a nad przodem myślałem też w ten sposób żeby brewki założyć ale widziałem na mieście taką ładną biała audiczke 80 ale z przodu brewki popsuły jej wydląd...
puki co pewnie zostanie standardowo dzięki za doradztwo <ok>
puki co pewnie zostanie standardowo dzięki za doradztwo <ok>