Chciałbym Wam przedstawić moją Audikę. Kupiłem ją we wrześniu 2010 roku.
(Zdjęcie zaraz po zakupie)
Rocznikowo już nie taka młodziutka bo 1992 rocznik.
Kolorek srebrny.
Silnik 1.9 TDi 90 kM.
Wyposażenie:









Zaraz po kupnie musiałem w niej wymienić autoalarm i centralny zamek. Same sterowniki znaczy bo stare wysiadły i otwierało tylko jedne drzwi i to za pomocą kluczyka a nie pilota.
Pech też trafił jak po 2-3 dniach strzelił mi wężyk podciśnieniowy do wspomagania. Jedna wielka plama płynu hydraulicznego pod autem i kręcenie kierownica było jak by się prowadziło STARA


Przeróbki i modyfikacje:
1. Środek i elektronika:




















2. Karoseria:














3. Zawieszenie:






4. Silnik i moc:










5. Car Audio


Na razie tylko zegarki zaraz po przeróbce do 1 wersji (niżej już druga wersja i ostateczna)

Zakupione:
No to zaczynamy przeróbki:
Rozbiórka środka.
Po ściągnięciu całej deski pojawiło się pełno kabli które nie wiadomo od czego były...
Zostały one usunięte bo były to kable od starego alarmu który nie działał...
I przyszła pora na przodek:
No i parę części już bezużytecznych

Z ciekawości został 'wydarty' intercooler, a wydarty dlatego że z przyczyn nie wiadomych był prawie przyspawany do ramy auta.
No i gorąca kompiel dla intercoolrea :mrgreen:
No i mamy nową obudowę intercoolera, z bardzo praktycznym dolotem

Po czym nastąpił ciąg dalszy rozbierania środka

Jednym słowem poprzedni właściciel nie zadbał o układ chłodniczo-nagrzewniczy

No i darcie podłogi, tzn. jeziorka

Przyznajcie że trochę koszmarnie ta podłoga wyglądała, ale po osuszeniu i odskrobaniu ukazała się nienaruszona podłoga :mrgreen:
No i to było zaklejanie dziurek i trzeba było położyć nowe maty wygłuszające i nową poduszko-watę :mrgreen:
No i czas na zakonserwowanie podłogi

I podłoga została odstawiona do wyschnięcia

W tym czasie doszła nowa chłodnica i nagrzewnica do mnie wiec trzeba było je założyć

No i trochę czyszczenia silniczka + nowy filtr powietrza :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nowe trąbiki bo stare ledwo było słychać, ale po przeczyszczeniu starych okazało się że jednak dobrze działają

Mała próba neonu na przednim zderzaku :mrgreen:
----------------------------------------------------------------------------------------
No i ciąg dalszy dokładek :mrgreen:
Na początek dodatkowe zegarki i nowe tarczki na zegary

Kolejne małe zakupy

----------------------------------------------------------------------------------------
Idźmy dalej

Próba nowych halogenków soczewkowych i neonów już pod całym autkiem oraz wnętrze w nocy

Osłona maski z logo forum

Na reszcie założony nowy sportowy tłumik oraz zostały usunięte emblematy z tylnej klapy

----------------------------------------------------------------------------------------
Ciąg dalszy udogodnień

Elektryczne szyby :mrgreen:
No i trzeba było pociągnąć instalację pod szybki

Przy okazji montaż podłokietnika...
Zawsze miałem problem z trafieniem w gałeczki od nawiewów w nocy... teraz ten problem się skończył :mrgreen:
No i kolejne zakupy

No i do lampek poszły nowe żaróweczki na kierunki

Z racji tego że panowie policjanci czepiali się o moje podświetlenie tylnej rejestracji to postanowiłem je troszkę zmodyfikować

No i wymiana kierownicy zakupionej od Nikiego

Stara:
I nowa:

I małe moje oznaczonko żeby nie było

----------------------------------------------------------------------------------------
29-30 marca 2011
I wymiana antenki z tej małej brzydkiej na funkcjonalną i co najważniejsze działającą

Trzeba było przekaźniki i kabelki pochować obok silnika więc poleciała taka bardzo przyjazna skrzyneczka

Troszkę pierwsza wersja oświetlenia nawiewów po jakimś czasie zawiodła więc mała modyfikacja czyli całkiem inne diody.
No i na reszcie założyłem czujnik parkowania, a przy okazji odkręciłem hak

----------------------------------------------------------------------------------------
Zrobiło się ciepło więc trzeba było wyciągną felunek


A oto i całe moje maleństwo w wiosennych klimatach

----------------------------------------------------------------------------------------
9 kwietnia 2011
Jako na xenony trzeba mieć spryskiwacze to postanowiłem takowe założyć... Spryskiwacze pochodzą od "Poloneza" ale największą ich zaletą jest większe ciśnienie dzięki czemu dobrze czyszczą lampy


Małe modzonko z wajchą biegów... W Polsce nigdzie nie można dostać Short Shiftera do 80-ki to postanowiłem samemu zrobić


C.D.N... Bo to jeszcze nie wszystko

