[B4 All] Skasowany blad poduszki kierowcy powraca
[B4 All] Skasowany blad poduszki kierowcy powraca
Witam,
Swieci mi kontorlka od Airbag'ow, blad ktory sie pojawia:
Control Module Part Number: 8A0 959 655 A
Component and/or Version: Airbag IV AUDI D00
Software Coding: 01022
Work Shop Code: WSC 06311
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
Uzylem dekodera ale opis bledu nic nie mowi. Czym moze byc on spowodowany
Swieci mi kontorlka od Airbag'ow, blad ktory sie pojawia:
Control Module Part Number: 8A0 959 655 A
Component and/or Version: Airbag IV AUDI D00
Software Coding: 01022
Work Shop Code: WSC 06311
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
Uzylem dekodera ale opis bledu nic nie mowi. Czym moze byc on spowodowany
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
A ja odpowiem wam w tym temacie tak. Miałem ten sam błąd
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
I za Chiny Ludowe nie mogłem go skasować VAGiem. Praktycznie robiłem to kilka razy i po chwili znów ten błąd powracał. Objawy były podobne ciągle świeciła się kontrolka Airbaga.
Dopiero po naprawie wycieraczek - nie działał mi pierwszy najwolniejszy bieg - udało mi się to skasować i to za pierwszym razem! Niestety jedynie co wiem, to że nie była to wina silnika wycieraczek ale elektryki albo elektroniki. Tak mi powiedział mechanik.
Tak więc przyczyna może czasami leżeć zupełnie w innym miejscu. Jak wam wyskakuje błąd Airbag to sprawdźcie czy pozostała elektryka działa wam poprawnie. Myślę, że jest to jakoś powiązane.
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
I za Chiny Ludowe nie mogłem go skasować VAGiem. Praktycznie robiłem to kilka razy i po chwili znów ten błąd powracał. Objawy były podobne ciągle świeciła się kontrolka Airbaga.
Dopiero po naprawie wycieraczek - nie działał mi pierwszy najwolniejszy bieg - udało mi się to skasować i to za pierwszym razem! Niestety jedynie co wiem, to że nie była to wina silnika wycieraczek ale elektryki albo elektroniki. Tak mi powiedział mechanik.
Tak więc przyczyna może czasami leżeć zupełnie w innym miejscu. Jak wam wyskakuje błąd Airbag to sprawdźcie czy pozostała elektryka działa wam poprawnie. Myślę, że jest to jakoś powiązane.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
air bag
podobny problem mam mysle ze to tasma w kierownicy :!: wyjąłem ja pomierzyłem i nniewiem przejscie jest ale moze podczas ruszenia kiera minimalna przerwa na tasmie < złamana> i wyskoczy błąd poduchy.
Re: air bag
Też kiedyś miałem ten problem i mierzyłem taśmę miernikiem, na wejściu miała przejście między pinami w jednej wtyczce. Trochę zgłupiałem, ale po zakupie całkiem nowej taśmy okazało się że przejście jest między wszystkimi możliwymi pinami na wejściu i wyjściu. Tak jakby był połączony każdy z każdym. Po zmianie taśmy wszystko działa do dziś.seba2303 pisze:podobny problem mam mysle ze to tasma w kierownicy :!: wyjąłem ja pomierzyłem i nniewiem przejscie jest ale moze podczas ruszenia kiera minimalna przerwa na tasmie < złamana> i wyskoczy błąd poduchy.
air bag
witam znalazłem usterke air bag pierdoła kostka łaczoca taśme z wiązka dokładnie kostka - styki były luzne po złonczeniu niebyło tego widać kabelki w kostce były luzne wystarczyło zdusić styki i skasować bład pewno pare razy było to wypinane i dlatego luzne styki sie zrobiły. mam nadzieje ze to było to. jezdziłem dziś cały dzień i niezapalała sie kontrolka bład. dzieki koledzy za pomoc mam nadzieje ze tez pomogłem