[b4 ABT] mocne pukanie lewe koło ??
[b4 ABT] mocne pukanie lewe koło ??
witam. mam duzy problem ktory mnie meczy juz od dłuzszego czasu.... w lewym kole (przedenie) jadac po kamienistej drodze cos strzasznie stuka/ wymieniłem : poduszki amortyzatora (febi), gumy drazka stabilizatora, łaczniki stabilizatora (febi), sworzenie wachaczy (febi),tuleje kołyski (febi) wachacze z tulejami, poduszke skrzyni i dalej stuka ?? i dalej jestem zielony wołam was o pomoc i z góry wielkie dzieki
-
- Forum Audi 80
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
a amory?sprawdzałeś czy dokręcone?w mcpersonie? witaj w klubie <ok>wszyscy walczymy z zawieszeniem wpisz w szukajkę stukanie lub pukanie i zobaczysz :mrgreen: https://audi80.pl/80-b4nieszczesne-p ... vt9537.htm tu chyba znajdziesz wszystko
-
- Forum Audi 80
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
ja u siebie wymieniłem amory,poduszki,łączniki,końcówki drążków,gumy na stabilizatorze,zostały mi do wymiany gumy na wahaczach i sworznie ,tydzień było w miarę cicho a teraz znowu coś puka :evil: :evil: :evil: pewnie trzeba wymienić te gumy i sworznie bo nic innego nie przychodzi mi do głowy a jak dalej będzie pukać to już nie wiem :evil: wszystko prawie zrobione i puka :evil:
koncowki sa jeszcze dobre nie czuc na nich luzu, nawet jak je odkreciłem od mcpersona i ruszałem do były dosyc sztywne... i zauwazyłem ze jak jade z gorki po takiej kamienistej drodze to nie czuc prawie wcale tego pukania a jak jade pod gore to strasznie napierdziela i juz naprawde sie zastanawiałem nad amortyzatorem?????
[ Dodano: 2010-10-31, 21:24 ]
i mam takie pytanko bo jezeli amortyzatory sa olejowe i jezeli sa juz wypompowane to wylatuje z nich olej i jest to zauwazalne a jezli sa gazowe to czy wydziela sie z nich jakis olej czy poprostu pozostaja suche i tylko ten gaz ucieka sobie przez zuzyty zimering ???
[ Dodano: 2010-10-31, 21:24 ]