[B3 1.8 PM] stanął alternator?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jutro zobaczę czy da radę, bo żeby poruszać pompą to najpierw muszę wypchnąć tą odkręconą śrubę razem z pompą z łapy, która ją trzyma, a wtedy ta druga śruba może się wygiąć. Na razie dzięki za podpowiedzi, jutro popróbuje i najwyżej będę dalej was molestowałLabiel pisze:Jak ci pozostanie tylko jedna śruba to możesz próbować obruszać ją ruszając całą pompą. Z głową oczywiście żeby pompy nie popsuć.
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
kurde bylem jeszcze raz na ta pompe zerknac,ja u siebie niewidze problemu z jej demontarzem tym bardziej ze robilem joz to.Ale jak kolega ma tak przerabane z nia to moze by kolko pasowe odkrecic ,a potem jakos niewiem zlapac jedna ze srob,zawantowac zeby pasek naciagnol sie i zeby reszta otworow na sroby pasila i przykrecic zpowrotem
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
a co ma altek do pompy one sa oddalone opd siebie chyba z pol metra a lacza je ze soba jedynie kola pasowe i pech to pech ze to od altka jest pierwsze a to od pompy drugie i zeby pasek od altka wymienic czeba zwal;ic ten od pompyJarewa pisze:A nie lepiej odkecić łape od pompy? to tylko trzy sróby a dostęp jest od góry po puszczeniu alternatora podnieść go do góry i widać śróby jak na dłoni.
Robiłem tak przy wymianie termostatu.
Wrażenia po dzisiejszej walce. Pompa jednak jest na trzech śrubach. Oczywiście tej też nie można ruszyć. Wpadłem na genialny pomysł :mrgreen: Pasek od pompy był już stary, więc go przeciąłem, później będę się martwił jak założyć nowy :mrgreen: Elegancko założyłem pasek alternatora, cały happy Przekręcam kluczyk i tu zonk. Koło alternatora stoi, pasek się kręci i mieli, kupa dymu i smrodu. Dwudniowe męki poszły na marne, walnięty alternator. Ale za to się nie biorę. Czas na mechanika. Dzięki za wszystkie podpowiedzi.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Koledzy podepnę się pod temat mam już mocno wytarte te elementy w alternatorze po których chodzą szczotki http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... e6afcfe168 te dwa pierścienie zaraz za łożyskiem. I w sumie nie wiem czy da się je wymienić czy tylko przetoczyć czy kupić drugi alternator :?: No i w sumie to pasowało by wymienić łożyska już w moim.