[80 B4 ABK] Stuki w lewym przednim kole
[80 B4 ABK] Stuki w lewym przednim kole
Witam.
Klubowiczka Monia była ostatnio u mechanika celem wymiany łożyska amortyzatora, górnej osłony amortyzatora i gumy osłonowej na maglownicy. Po wymianie tych elementów na drobnych nierównościach coś niemiłosiernie stuka w lewym przednim kole (tam było wymieniane łożysko amortyzatora i górna osłona). Czy wiecie co może być przyczyną tego stuku? Jest strasznie głośny, słychać go zarówno z zewnątrz jak i z wewnątrz. Zastanawiam się czy przyczyną nie może być np. niedokręcone łożysko amorka, chyba, że coś innego może tam jeszcze mieć luz. Nie jestem mechanikiem więc trudno mi zdiagnozować problem, ale może nie jest to na tyle skomplikowane by znowu jechać na warsztat i da się przynajmniej niektóre elementy sprawdzić we własnym zakresie. Z góry dzięki za pomoc.
Klubowiczka Monia była ostatnio u mechanika celem wymiany łożyska amortyzatora, górnej osłony amortyzatora i gumy osłonowej na maglownicy. Po wymianie tych elementów na drobnych nierównościach coś niemiłosiernie stuka w lewym przednim kole (tam było wymieniane łożysko amortyzatora i górna osłona). Czy wiecie co może być przyczyną tego stuku? Jest strasznie głośny, słychać go zarówno z zewnątrz jak i z wewnątrz. Zastanawiam się czy przyczyną nie może być np. niedokręcone łożysko amorka, chyba, że coś innego może tam jeszcze mieć luz. Nie jestem mechanikiem więc trudno mi zdiagnozować problem, ale może nie jest to na tyle skomplikowane by znowu jechać na warsztat i da się przynajmniej niektóre elementy sprawdzić we własnym zakresie. Z góry dzięki za pomoc.