Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ABK] jak rozpoznać oryginalną poduszkę silnika

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
abes7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 01 lut 2008, 07:35
Lokalizacja: Wałbrzych

[b4 2.0 ABK] jak rozpoznać oryginalną poduszkę silnika

Post autor: abes7 » 30 paź 2010, 10:30

Dwa dni temu pękła mi lewa poduszka silnika (hydro podstawa) i zabryzgała komorę silnika olejem, czytając posty na forum doszedłem do wniosku żeby kupić oryginalną używkę zamiast zamiennika. Pytanie jak odróżnić oryginał od zamiennika z gumy bez oleju? Są jakieś oznaczenia audi czy jakiś numer na poduszce :?:
Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 12:59 przez abes7, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 paź 2010, 10:44

abes7 pisze:Są jakieś oznaczenia audi czy jakiś numer na poduszce :?:
Podejrzewam że będą numery. Niestety nie podam ci ich teraz bo jestem po za domem. Ale przypomnij się na PW to wieczorem zajrzę do ETKI.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 01 lis 2010, 14:21

abes7 pisze:doszedłem do wniosku żeby kupić oryginalną używkę zamiast zamiennika
a czemu wolisz używkę która już pewnie nie ma takich właściwości jak nawet nowy zamiennik?? ja kupiłem zamiennik gumowo olejowy i już ponad 4 lata działa bez zarzutu... tu masz numery oryginału:
strona lewa - 8A0 199 379E
strona prawa - 8A0 199 382A

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 01 lis 2010, 17:05

hudy pisze:a czemu wolisz używkę która już pewnie nie ma takich właściwości jak nawet nowy zamiennik?
Zależy jaki to będzie zamiennik. Bo jeśli jakiś topranów czy tym podobne to od raz można szukać kolejnej na wymianę.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 01 lis 2010, 17:09

no tak ale zamiennik zamiennikowi nie równy.jak juz kupować to coś z górnej półki a nie byle bardziewie...

abes7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 01 lut 2008, 07:35
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: abes7 » 01 lis 2010, 19:45

Za używkę dam 30-50 zł zamienniki od 100-250zł jak sprawdzałem, ostatnio miałem czarną passe najpierw zaczęła się wieszać pompa paliwa potem pompa wody zaczęła chrobotać - padło łożysko, padła sonda lambda niby NGK a przejechałem na niej 8000 km, do tego czujnik temperatury, a to wszystko w październiku - więc trochę wydałem na wymianę pompy wody i paliwa, lambdę boscha, czujnik temperatury. Na razie się spłukałem :cry:
Co gorsza, silnik się nie grzeje ponad 94-98 stopni a mam wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i nie wiem co z tym poradzić, co chwila gdzieś podcieka płyn dwa razy zmieniałem króciec czujników na głowicy dawałem sylikon (szukam czegoś solidniejszego żeby uszczelnić króciec) - jedyne co pomaga to niedokręcanie korka zbiorniczka wyrównawczego do samego końca. Podejrzewał bym uszczelkę pod głowicą ale w zbiorniczku nie bulgocze, płynu dużo nie ubywa oleju nie przybywa :-(
Termostat wymieniłem.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 01 lis 2010, 20:37

a sam korek sprawdzałeś?? korek po pierwsze nie powinien być przykręcony na max a po drugie ma on odpowietrznik.jeśli coś się z nim stało to wtedy jest za duże ciśnienie w układzie.podmień od kogoś korek i zobacz czy będzie się działo to samo...

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 01 lis 2010, 22:11

ja za zamiennik dałem 80 zł.i na razie chodzi

abes7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 01 lut 2008, 07:35
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: abes7 » 02 lis 2010, 08:50

korek to była pierwsza rzecz jaką podejrzewałem - wymiana nic nie dała

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl