To już po chłopie a taki był z niego dobry herbatnik :mrgreen:Labiel pisze:narazie to siedze w garazu i robie polerke bo w sobote jade do slubu. Sorki za brak pl znakow ale pisze z telefonu.
[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[center]Fotostory nr 23
Montaż podgrzewanych dysz spryskiwaczy - 14.10.2010[/center]
Nie wytrzymałem i musiałem podłączyć moje dzisiejsze znalezisko. :mrgreen:
[center][/center]
Z tego co wyczytałem na naszym forum jak i na forum A4 dysze podgrzewane są cały czas po przekręceniu kluczyka. Nie zamierzałem więc za dużo kombinować i zrobiłem tak jak to zrobiła fabryka.
Nie chciałem walić jakiejś fuszerki tylko zrobić to maks tak jak fabryka. W tym celu musiałem pójść z instalacją do wnętrza kabiny. Najprościej było po przez puszkę kompa.
[center] [/center]
Plus podpiąłem w instalację w miejscu gdzie napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka.
[center][/center]
W obwód wpięty jest oczywiście bezpiecznik i to w puszkę w miejscu oryginalnego bezpiecznika od podgrzewanych dysz - jak to dobrze że zostało mi jeszcze kilka pinów z przeróbki big bena na obrotomierz w A80 :mrgreen: Przydały się do wsadzenia w puszkę bezpieczników.
[center][/center]
Kable pod maską zamaskowałem peszlem co by ładnie wyglądało.
[center] [/center]
Montaż podgrzewanych dysz spryskiwaczy - 14.10.2010[/center]
Nie wytrzymałem i musiałem podłączyć moje dzisiejsze znalezisko. :mrgreen:
[center][/center]
Z tego co wyczytałem na naszym forum jak i na forum A4 dysze podgrzewane są cały czas po przekręceniu kluczyka. Nie zamierzałem więc za dużo kombinować i zrobiłem tak jak to zrobiła fabryka.
Nie chciałem walić jakiejś fuszerki tylko zrobić to maks tak jak fabryka. W tym celu musiałem pójść z instalacją do wnętrza kabiny. Najprościej było po przez puszkę kompa.
[center] [/center]
Plus podpiąłem w instalację w miejscu gdzie napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka.
[center][/center]
W obwód wpięty jest oczywiście bezpiecznik i to w puszkę w miejscu oryginalnego bezpiecznika od podgrzewanych dysz - jak to dobrze że zostało mi jeszcze kilka pinów z przeróbki big bena na obrotomierz w A80 :mrgreen: Przydały się do wsadzenia w puszkę bezpieczników.
[center][/center]
Kable pod maską zamaskowałem peszlem co by ładnie wyglądało.
[center] [/center]
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jest mała:Masz jakąś glebe w tym A4 czy te zielone springi to ori jakies ??
https://audi80.pl/a4-b5-18-adr-wymia ... htm#381944
Szpiegowskie foto:
[center] [/center]
- przemko1982
- Audi 80 Klub
- Posty: 756
- Rejestracja: 04 lip 2008, 08:47
- Lokalizacja: Dolní Slezsko
przemko1982 pisze:-sie ożenileś sie,Rafał :shock: :?: Czys Ty chłopie zwariował
na szczęście nie <urodziny> czyli ciągle zostaje z nami :lol:Labiel pisze:Nic z tych rzeczy Do ślubu jadę ale nie swojego :mrgreen: Wystarczy że dwóch kumpli się już chajtnęło. Po roku małżeństwa obaj mówią to samo: trzeba było jeszcze się nie żenić.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[center]Fotostory nr 24
Podłoga pod skrzynie - 20.10.2010[/center]
Po zrobieniu podłogi pod silnik przyszedł czas na podłogę skrzyni.
Tym razem użyłem kawałka ocynkowanej blachy.
[center] [/center]
A oto całość. Sorki za trochę niewyraźne fotki, ale podłoga dopiero co była malowana i flesz strasznie się od niej odbijał.
[center] [/center]
Po jeździe testowej musiałem jeszcze zmienić jedną rzecz. Na końcu podłoga przykręcona była na sztywno do skrzyni co powodowało iż na biegu jałowym dało się wyczuć delikatne drżenie karoserii auta. Drgania silnika i skrzyni przenosiły się na podłogę a następnie na karoserie. Rozwiązałem to dając gumowe podkładki pod mocowanie. Po tej operacji wszelkie drgania zniknęły.
Co do całości to nic nie wydaje żadnego hałasu. Nie ma też opcji aby cokolwiek odpadło czy się otworzyło (szczególnie podłoga silnika) bo i takie opinie słyszałem. Zapewniam że gdyby podłoga silnika miała się otworzyć to chyba z całym przodem :mrgreen: Otwarcie podłogi przerabiałem w A80 więc zwróciłem na to szczególną uwagę przy tej podłodze.
Podłoga pod skrzynie - 20.10.2010[/center]
Po zrobieniu podłogi pod silnik przyszedł czas na podłogę skrzyni.
Tym razem użyłem kawałka ocynkowanej blachy.
[center] [/center]
A oto całość. Sorki za trochę niewyraźne fotki, ale podłoga dopiero co była malowana i flesz strasznie się od niej odbijał.
[center] [/center]
Po jeździe testowej musiałem jeszcze zmienić jedną rzecz. Na końcu podłoga przykręcona była na sztywno do skrzyni co powodowało iż na biegu jałowym dało się wyczuć delikatne drżenie karoserii auta. Drgania silnika i skrzyni przenosiły się na podłogę a następnie na karoserie. Rozwiązałem to dając gumowe podkładki pod mocowanie. Po tej operacji wszelkie drgania zniknęły.
Co do całości to nic nie wydaje żadnego hałasu. Nie ma też opcji aby cokolwiek odpadło czy się otworzyło (szczególnie podłoga silnika) bo i takie opinie słyszałem. Zapewniam że gdyby podłoga silnika miała się otworzyć to chyba z całym przodem :mrgreen: Otwarcie podłogi przerabiałem w A80 więc zwróciłem na to szczególną uwagę przy tej podłodze.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[center]Audi uszkodzone - 02.11.2010[/center]
Miał być jutro niespodzianka w postaci większej gleby a tu niespodzianka jest już dzisiaj :cry:
W drodze powrotnej z pracy miałem nieprzyjemność spotkać się z wielkim psiskiem. Wybiegł mi tuż przed maską. Miałem wtedy jakieś 80-90km/h. Zdążyłem jeszcze odbić trochę w lewo i przygotować się na uderzenie. Gdybym uderzył go środkiem to przy masie psa (serio był wielki) pewnie mógłbym pożegnać się ze pasem przednim, chłodnicą i kto wie czym jeszcze.
[center] [/center]
Wstępna obdukcja:
zderzak do wymiany
prawe nadkole połamane (wymiana albo sklejanie)
klaksony do wymiany
prawy błotnik delikatnie dołem poszedł do środka, nie jest nigdzie nagięty więc wyprostuje się dolne mocowanie i będzie ok.
Na szczęście chyba nic więcej nie jest uszkodzone. Lampa jest cała, kierunek również - tyle że podczas uderzenia wyleciał w pole :mrgreen: Znalazłem go pod zwłokami psa :evil: Chciał mi jeszcze to zajumać. Rano muszę przejechać się na miejsce zbrodni, bo środkowa kratka ze zderzaka też powinna być cała, ale w nocy nie mogłem jej znaleźć
Trochę znalezionych części:
[center][/center]
Miał być jutro niespodzianka w postaci większej gleby a tu niespodzianka jest już dzisiaj :cry:
W drodze powrotnej z pracy miałem nieprzyjemność spotkać się z wielkim psiskiem. Wybiegł mi tuż przed maską. Miałem wtedy jakieś 80-90km/h. Zdążyłem jeszcze odbić trochę w lewo i przygotować się na uderzenie. Gdybym uderzył go środkiem to przy masie psa (serio był wielki) pewnie mógłbym pożegnać się ze pasem przednim, chłodnicą i kto wie czym jeszcze.
[center] [/center]
Wstępna obdukcja:
zderzak do wymiany
prawe nadkole połamane (wymiana albo sklejanie)
klaksony do wymiany
prawy błotnik delikatnie dołem poszedł do środka, nie jest nigdzie nagięty więc wyprostuje się dolne mocowanie i będzie ok.
Na szczęście chyba nic więcej nie jest uszkodzone. Lampa jest cała, kierunek również - tyle że podczas uderzenia wyleciał w pole :mrgreen: Znalazłem go pod zwłokami psa :evil: Chciał mi jeszcze to zajumać. Rano muszę przejechać się na miejsce zbrodni, bo środkowa kratka ze zderzaka też powinna być cała, ale w nocy nie mogłem jej znaleźć
Trochę znalezionych części:
[center][/center]