[B3] Poduszka powietrzna w baku
[B3] Poduszka powietrzna w baku
witam wie ktos co moze byc przyczyna iż podczas odkręcania korka wlewu do baku koszmarnie zasysa powietrze tak jakby nie bylo dobrego krążenia miedzy zewnatrz a bakiem przyglądałem sie temu korkowi on tam ma jakies dziurki cos namalowane nie wiele z tegoi rozumiem czy ma to jakis zwiazek z korkiem moze on ma byc jakos specjlanie ustawiony a moze chodzi o odpowietrzenie baku? z gory dzieki za odp
Ostatnio zmieniony 31 paź 2010, 20:20 przez mcmoney, łącznie zmieniany 1 raz.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Niestety nasze baki nie mają odpowietrzenia i stąd ten efekt. W nowszych konstrukcjach jest specjalny kanał odpowietrzający - najczęściej widać mały cypelek, który po naciśnięciu przez pistolet od tankowania odpowietrza go za każdym razem jak się tankuje. W naszych starszych konstrukcjach tego nie ma, takoż słyszysz zasysanie powietrza - zwłaszcza jak się tankuje raz na jakiś czas lub za każdym razem do pełna.
- mariusz_Poland
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
- Lokalizacja: Żory
znalazłem coś takiego może tego Ci brakuje
http://www.eter-mot.info/?1171,zawor-do ... -050133517
ważne dla niezakłóconego podawania paliwa jest napowietrzanie zbiornika paliwa w przestrzeń powstała wskutek zużycia paliwa musi przedostawać się powietrze,w przeciwnym razie powstawałaby próżnia,prowadząca do zatamowania odpływu paliwa .Ponadto zbiornik musi być odpowietrzany ,aby sprostać zjawisku rozszerzenia się paliwa pod wpływem temperatury.także podczas tankowania powietrze powinno znaleźć swobodne ujście,aby wlewane paliwo nie wytryskiwało na zewnątrz.
odpowietrzanie zbiornika paliwa
wewnątrz króćca wlewu paliwa znajduje się druga,cieńsza rurka,przez która ucieka powietrze podczas napełniania zbiornika paliwem.jest to tzw szybkie odpowietrzanie.Drugi system odpowietrzania jest zamocowany na gorze zbiornika,w miejscu wolnym od paliwa.odprowadza on tworzące się stale i nieuchronne opary paliwa.podczas jazdy,przez ten przewód odpowiednio do ilości zużytego paliwa napływa z zewnątrz do zbiornika powietrze,zapobiegając wytworzeniu się podciśnienia przepisałem to z tego obrazka bo nie wiem czy się rozczytasz
http://www.eter-mot.info/?1171,zawor-do ... -050133517
ważne dla niezakłóconego podawania paliwa jest napowietrzanie zbiornika paliwa w przestrzeń powstała wskutek zużycia paliwa musi przedostawać się powietrze,w przeciwnym razie powstawałaby próżnia,prowadząca do zatamowania odpływu paliwa .Ponadto zbiornik musi być odpowietrzany ,aby sprostać zjawisku rozszerzenia się paliwa pod wpływem temperatury.także podczas tankowania powietrze powinno znaleźć swobodne ujście,aby wlewane paliwo nie wytryskiwało na zewnątrz.
odpowietrzanie zbiornika paliwa
wewnątrz króćca wlewu paliwa znajduje się druga,cieńsza rurka,przez która ucieka powietrze podczas napełniania zbiornika paliwem.jest to tzw szybkie odpowietrzanie.Drugi system odpowietrzania jest zamocowany na gorze zbiornika,w miejscu wolnym od paliwa.odprowadza on tworzące się stale i nieuchronne opary paliwa.podczas jazdy,przez ten przewód odpowiednio do ilości zużytego paliwa napływa z zewnątrz do zbiornika powietrze,zapobiegając wytworzeniu się podciśnienia przepisałem to z tego obrazka bo nie wiem czy się rozczytasz
- mariusz_Poland
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
- Lokalizacja: Żory