Witam byly dwa rodzaje od fiata 125 czyli okrągly i podlużny ,stylistycznie? dobralem ten drugi zamontowalem go z lewej strony konsoli , i dziala od ponad roku idealnie! teraz tak :
jeszcze pare prawidel dotyczących montarzu w/w urządzenia! stosujemy rurki podciśnieniowe najlepiej siliconowe, podlączamy jak najbliżej kolektora ssącego, najlepiej kupić lącznik wkręcany w kolektor ssący OD GAZU LPG ja podlączylem sie trójnikiem który mi pozostal po wymianie gaźnika ,pomiędzy kolektor ssący? a parownik w komplecie ekonomizera? powinny być podstawka ruchoma, przewód elektryczny oraz przewód gumowy i igla do wpięcia się w przewód od serwa, zezrozumiaych względów? nie dziurawiem sobie przewodu od wspomagania ,jeszcze jedno econ jest podświetlany ja zamalowalem żaróweczkę na czerwono i teraz? wygląda? bajka nestety jest jedna bolaczka jak zamontujemy? to na zawsze! pozostanie dziura na konsoli od dolu puszczamy podciśninie oraz dwa przewody elektryczne ,pamiętajmy o tym .
P.S econ w audi pokazywal tylko koniecznośc zmiany biegu a ten? pokazuje wszystko ,stopień pracy silnika na danym przelożeniu ! i chwilowe zuzycie paliwa oczywiście? lpg oraz etylina
[All] Ekonomizer podciśnieniowy
Ja wybrałem ten sam typ wakuometru, z dodatkowym wskaźnikiem ładowania. Nie miałem jednak tej podstawki do zamontowania go, dlatego wymyśliłem inny sposób montowania bez jakiegokolwiek wiercenia. Co prawda ładowanie jest jeszcze nie podłączone a i rurka jest "na wierzchu", ale wydaje mi się że wygląda to dobrze. W weekend zrobię zdjęcie jak to wygląda.