[B3 1.8S JN 90 KM]problem co jakiś czas gazowo - elektryczny
[B3 1.8S JN 90 KM]problem co jakiś czas gazowo - elektryczny
Mam problem z audi 1.8 pełny wtrysk mechaniczny, instalacja tomasetto(reduktor prawie nowy). Konkrenie to zaczęło się tydzień temu, wyjechałem, przełączyłem na gaz, ale za chwile mi zgasł. Odpaliłem znowu ale na gaz się nie chciał przełączyć więc obróciłem na benzynie. Wróciłem, następnego dnia wszystko wróciło do normy. Potem za dwa dni podobna sytuacja, tyle że silnik był ciepły, bo tylko zatrzymałem się pod sklepem na chwile, zgasiłem, a potem znowu nie przełączył się na gaz. Podniosłem maskę, sprawdziłem bezpiecznik-był ok, poczekałem chwile, odpaliłem i zgasiłem go kilka razy i w końcu załapał. Dzisiaj również taka sytuacja - na jakiś czas przestał chodzić na gazie. Pomyślałbym że jakieś styki nie łączą, ale jest jeszcze jedna sprawa, która jest z tym związana - chodzi o to że auto zawsze paliło na dotyk, a teraz kiedy zgaśnie na gazie i odpalam(na benzynie) musi obrócić kilka razy i dopiero załapie (i nie jest to sprawa mieszanki, bo nawet kilka razy odpalając jest tak samo). Musi to mieć jakiś związek - wtedy kiedy nie przełącza na gaz jest problem z odpaleniem wogóle(zamiast na dotyk - dopiero po kilku sekundach krecenia odpala). Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to proszę pomóżcie, bo w moim mieście mechanicy sobie z tym nie poradzą(chyba że wymienią pól auta)
Ostatnio zmieniony 05 lis 2010, 21:47 przez axelwww, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
_uwaga
Po pierwsze dobrze by było sprawdzić czy pojawia się plus na elektrozaworach LPG gdy występuje to zjawisko. Jeśli nie będzie to trzeba szukać usterki w elektryce, sprawdzić przełącznik benzyna-gaz, sygnał z cewki do tego przełącznika.
Jeśli będzie plus to trzeba przyczyny szukać w usterce mechanicznej: nieszczelność w dolocie, zaklejony elektrozawór LPG lub krokowiec.
Po pierwsze dobrze by było sprawdzić czy pojawia się plus na elektrozaworach LPG gdy występuje to zjawisko. Jeśli nie będzie to trzeba szukać usterki w elektryce, sprawdzić przełącznik benzyna-gaz, sygnał z cewki do tego przełącznika.
Jeśli będzie plus to trzeba przyczyny szukać w usterce mechanicznej: nieszczelność w dolocie, zaklejony elektrozawór LPG lub krokowiec.