[B4 Quattro All] Limo/Avant amortyzatory na tył - problemy
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Ok dzwoniłem, ale ceny jak mniej więcej wszędzie czyli 489 zł bez obniżki, czyli z Twoją obniżką wynika mi z obliczeń że będzie 293,4 złmonkahead pisze:TUTAJ jest link do tego sklepu firmowego MONROE w Katowicach, mam tam znizke 40% na amortyzatory. Jesli ktos jest zainteresowany to mozemy sie dogadac
Są w tej firmie podanej dostępne, to cieszy.
Obawialem sie tego. Tak jak pisalem wczesniej, 40% znizka jeszcze o niczym nie swiadczy :mrgreen: u nas nikt z niej nie korzysta, bo cena wyjsciowa jest tak wysoka, ze nawet 40% nie pomaga i kazdy kupuje KYB bez obnizki, za to duzo taniej niz Monroe ... nie od dzisiaj wiadomo, ze korporacjami rzadza idioci
obniżone amortyzatory tył do naszych quattro można dostać z więcej firm, np koni które wspominałeś seria 8210 1160SPORT, cena kosmos 880zł za sztukę. Sam temat przerabiałem
bo jeden koni mi się rozciekł, drugi mam na sprzedaż (jest sprawny w 80%), ogólnie ich nie polecam gdyż są przeznaczone głownie na autostrady, skok tłoczyska, rdzenia wynosi około 40mm, to trochę za mało, a dodatkowo mają regulacje siły tłumienia-to plus.
Zamiast nich włożyłem czerwone sachs używki niby z audi RS4 sprawne w 70% za 200zł sztuka- nowe ok. 400zł szt. i przestało mnie wybijać., mechanik który mi je sprzedawał proponował i zalecał oryginały w dobrym stanie za 75zł szt. bilstein.
A co do obniżenia samochodu można przespawać o pare cm. podkładkę na której opiera się sprężyna.
Wieczorem dopisze pare numerów amortyzatorów które wam pomogą.
bo jeden koni mi się rozciekł, drugi mam na sprzedaż (jest sprawny w 80%), ogólnie ich nie polecam gdyż są przeznaczone głownie na autostrady, skok tłoczyska, rdzenia wynosi około 40mm, to trochę za mało, a dodatkowo mają regulacje siły tłumienia-to plus.
Zamiast nich włożyłem czerwone sachs używki niby z audi RS4 sprawne w 70% za 200zł sztuka- nowe ok. 400zł szt. i przestało mnie wybijać., mechanik który mi je sprzedawał proponował i zalecał oryginały w dobrym stanie za 75zł szt. bilstein.
A co do obniżenia samochodu można przespawać o pare cm. podkładkę na której opiera się sprężyna.
Wieczorem dopisze pare numerów amortyzatorów które wam pomogą.
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
To mamy już jakiś obraz całości:
Ori do 80 B4 Q
- Monroe E2021 ~ 300 zł/szt
- KONI 8210 1160 Sport ~ 900 zł/szt
- NK 63471091 ? zł/szt
A4 Q
- KYB-341909 ~500 zł/szt
Zastanawia mnie czy miałby ktoś dostęp do tych amorków marki NK, z tego co na sieci je wygrzebałem to były kiedyś i cena w porównaniu z resztą była atrakcyjna bo grubo poniżej 200 zł. Zapytywałem się jednej firmy znalezionej w google i niestety tych amorków u nich nie było. A może wy macie jakieś dojścia?
Ori do 80 B4 Q
- Monroe E2021 ~ 300 zł/szt
- KONI 8210 1160 Sport ~ 900 zł/szt
- NK 63471091 ? zł/szt
A4 Q
- KYB-341909 ~500 zł/szt
Zastanawia mnie czy miałby ktoś dostęp do tych amorków marki NK, z tego co na sieci je wygrzebałem to były kiedyś i cena w porównaniu z resztą była atrakcyjna bo grubo poniżej 200 zł. Zapytywałem się jednej firmy znalezionej w google i niestety tych amorków u nich nie było. A może wy macie jakieś dojścia?
z przespawaniem czegokolwiek na amorku to nie jestem do konca przekonany zeby to byl dobry pomysl jesli amor bedzie olejowy to jak sie olej zagotuje pod temperatura to co z nim sie tam porobi a jak gaz to czy tez nie bedzie mialo to wplywu na prace jego po takim zabiegu gorne ucho w tylnym amorku jest raczej odkrecalne cos mi sie zdaje nie robilem tego ale jutro jak nie zapomne to podejde do tego tematu bo mam amory z innej b4 quattro w tedy by moze podpasil amor z innej audi pialem do przedsatwiciela firmy supersport i odpisali mi ze jak bedzie sie dalo to ucho gorne odkrecic to maja takie amory do audi quattro nie wiem strzelam moze z b3 hehehehe cena 640zl chyba za komplet
Mam parę numerów ale nie jestem na 100% pewny czy są Ok.
Poniżej koni 8210 - przypatrzcie się jaki one mają mały skok tłoka (jest max. wyciągnięty)
Numery oryginału
VAG 8D5 513 029D
VAG 8D5 513 029E
VAG 8D9 513 029
VaG 8D9 513 029A
Zamienniki
ALKO 1169G
BOGE 32423F
KAYABA 341909
MONROE E2020
MONROE S2020
OPTIMAL A1169G
SACHS 170817
QH 179967
Jeśli wpisałem jakiś zły amortyzator niech mnie ktoś poprawi.
Poniżej koni 8210 - przypatrzcie się jaki one mają mały skok tłoka (jest max. wyciągnięty)
Numery oryginału
VAG 8D5 513 029D
VAG 8D5 513 029E
VAG 8D9 513 029
VaG 8D9 513 029A
Zamienniki
ALKO 1169G
BOGE 32423F
KAYABA 341909
MONROE E2020
MONROE S2020
OPTIMAL A1169G
SACHS 170817
QH 179967
Jeśli wpisałem jakiś zły amortyzator niech mnie ktoś poprawi.
zamienniki ktore wypisales sa do A4 B5 quattro rok od 95 i sa dluzsze o 2cm od tych co sa montowane orginalnie w B4 quattro na dole fotka starych amorow monroe E2021
http://www.samli.pl/advanced_search_res ... mortyzacja pojazdu&subcategory=Amortyzatory&keywords=pokaz&i=1&j=0
http://www.samli.pl/advanced_search_res ... mortyzacja pojazdu&subcategory=Amortyzatory&keywords=pokaz&i=1&j=0
do ciebie to bylo widzialem zdjecia twojej audi z 5cm opona od rantu blotnika chyba ze juz obcioles sprezyne i siadlo nizej jak by siedziala tak jak moja nic bym nie pisal zreszta twoje audi twoja sprawa jak dla mnie wysoko i tyle
[ Dodano: 2010-11-07, 10:41 ]
ta czarna co zapodalem fote stala na kolach 16/225/45 9 cali sprezyna normalna amory z A4 quattro dla tego napisalem ze masakra i ze allroad na normalnych kolach nie ponaciaganych oponach 2cm w ta czy w ta nie robia az tak wielkiej roznicy ale jak sie zaklada niskie springi juz jest a ciecie ich jest jakims rozwiazaniem ale tylko dla efektu wizualnego bo wlasciwosci juz zgubi ile koles musial by uciachac sprezyny zeby tyl jemu stal jak u mnie dwa trzy zwoje ??
[ Dodano: 2010-11-07, 10:41 ]
ta czarna co zapodalem fote stala na kolach 16/225/45 9 cali sprezyna normalna amory z A4 quattro dla tego napisalem ze masakra i ze allroad na normalnych kolach nie ponaciaganych oponach 2cm w ta czy w ta nie robia az tak wielkiej roznicy ale jak sie zaklada niskie springi juz jest a ciecie ich jest jakims rozwiazaniem ale tylko dla efektu wizualnego bo wlasciwosci juz zgubi ile koles musial by uciachac sprezyny zeby tyl jemu stal jak u mnie dwa trzy zwoje ??
Źle spojrzałeś teraz są sprężyny od S2 i już przerwa jest okolo 1,5 / 2 cm.Bronek27 pisze:do ciebie to bylo widzialem zdjecia twojej audi z 5cm opona od rantu blotnika chyba ze juz obcioles sprezyne i siadlo nizej jak by siedziala tak jak moja nic bym nie pisal zreszta twoje audi twoja sprawa jak dla mnie wysoko i tyle
Ale wzgledem przodu niestety jest wyżej. Ja nie jestem fanem strasznego uziemiania auta bo to jak dla mnie nie wygodne.
pozdro