[1.8 NE] Problem z paliwem ;/
[1.8 NE] Problem z paliwem ;/
Witam.
Mam bardzo poważny problem z pracą silnika na benzynie mianowicie chodzi o to że na gazie wszystko śmiga a na benzynie silnik przerywa, ma bardzo nie równe obroty, gaśnie. Dopiero po przejechaniu jakichś 50km "a raczej toczeniu się i butowaniu mu bo inaczej tego nazwać nie moża" wszystko powoli wraca do normy. Później jak znowu przejadę kilka km na gazie to problem wraca i tak jest w kółko. Co to może być? czego się czepić? Od czego zacząć?
Proszę o pomoc.
Mam bardzo poważny problem z pracą silnika na benzynie mianowicie chodzi o to że na gazie wszystko śmiga a na benzynie silnik przerywa, ma bardzo nie równe obroty, gaśnie. Dopiero po przejechaniu jakichś 50km "a raczej toczeniu się i butowaniu mu bo inaczej tego nazwać nie moża" wszystko powoli wraca do normy. Później jak znowu przejadę kilka km na gazie to problem wraca i tak jest w kółko. Co to może być? czego się czepić? Od czego zacząć?
Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 04 lis 2010, 13:25 przez mic00, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Może pływak jest dziurawy... Nie czuć benzyny w spalinach gdy występują te objawy?
Ostatnio zmieniony 04 lis 2010, 13:53 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Odpowiem że musi być pierwsza bo tu jest gaźnik bez elektroniki, czyli brak sondy lambda potrzebnej dla LPG II generacji.LeeOne pisze:Instalacja LPG I czy II generacji?
Najpewniej trzeba zajrzeć do gaźnika ale zanim to zrobisz upewnij się że do gaźnika dopływa odpowiednia ilość paliwa. Być może mechaniczna pompka paliwa się skończyła.
Jeśli objawy występują na postoju to możesz spróbować odpalić silnik na "kroplówce" podłączonej do gaźnika zamiast pompki paliwa.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Podłączasz paliwo z butelki prosto do gaźnika zamiast przewodu oryginalnie doprowadzającego paliwo.mic00 pisze:Jak podłączyć tą "kroplówe" bo nie bardzo wiem co do czego?
Trzeba mieć butelkę do której na dole da się umocować wężyk tak aby benzyna mogła spływać grawitacyjnie w dół. Podłącza się taki układ pod wejście benzyny w gaźniku i odpala.
Oryginalne doprowadzenie benzyny z pompki trzeba wsadzić w jakąś inną butelkę żeby pompka nie pompowała benzyny na ziemie.
Sprubuj wyjac mikser z gaznika i sie przejedz na samej benzynie zobacz czy jest poprawa.Ja u siebie juz chyba wszystkie mozliwe ruchy robilem(typu,gaznik,swiece,przewody,pompka i takie tam) i nic jak wyjme mikser na benzie idzie jak burza jak wsadze to na LPG smiga dobrze na benzie sie dusi przy wcisnieciu pedalu gazu do dechy,wiec dalem sobie spokuj.Benzy uzywam tylko do rozruchu w zime i czasami na trasie(ale wtedy mozna zapomniec o wyprzedzaniu kogos).
Jak cos wymotasz daj znac moze i mi pomoze.
Jak cos wymotasz daj znac moze i mi pomoze.
mam podobny problem z bp wymieniłem przewody paliwowe wyczyściłem gażnik i nic .na LPGpali bez problemu podczas jazdy przełączam na bp i idze jak strzała problem polega kiedy zgasze na bp i rano chcąc odpalić na bp to musze zdrowo i wielokrotnie kręcić a na LPG nawet zimą prawie od cyknięcia i pali. jedni mówią że pompka inni że jest mechaniczna i to nie to sam już niewiem jak ktoś ma jakiś pomysł to prosze p pomoc
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie