Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 06 lis 2010, 19:02

tomek1982 pisze:
Puca999 pisze:Z tym odpowietrzeniem to jest taki mały szczegół. Czytałem, że w audi jest nazwijmy to "taka śruba" na przewodzie w okolicach wejscia/wyjścia do nagrzewnicy. U mnie w okolicach tego miejsca gazownicy założyli trójniki (na wejscie i wyjscie), aby podłączyć parownik i tej śrubki nie mam. Więc czy istnieje jakaś techniczna możliwosc odpowietrzenia układu w inny sposób niż dużo jezdzenia aż do skutku?
zalezy co masz na mysli slabo w srodku grzeje ?jesli tak to wyjsciowy przewod z nagrzewnicy musisz sciagac jak silnik pracuje tylko trzeba byc ostroznym by sie nie poparzyc
Mam podobny problem z odpowietrzeniem B3 SF. Czy ten przewód od nagrzewnicy trzeba zdjąć całkiem, czy poluzować? U mnie w środku dobrze grzeje, ale wiatrak się nie załącza po przekroczeniu 90C(wcześniej, przed wymianą termostatu i płynu normalnie się załączał). Czy to by wyglądało na zapowietrzenie układu? Wąż górny robi się ciepły, dolny ledwo ciepły(duża różnica między nimi). Górny ma tak jak by więcej w sobie płynu, dolny zdecydowanie mniej.

Awatar użytkownika
dexx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 567
Rejestracja: 28 lut 2008, 15:59
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: dexx » 06 lis 2010, 22:39

pawel_m pisze:Czy ten przewód od nagrzewnicy trzeba zdjąć całkiem, czy poluzować?
Wystarczy poluzować, na tyle by powietrze uciekało. Jak już będzie leciał tylko płyn, to znaczy że układ jest odpowietrzony. Na wszelki wypadek, możesz to zrobić na 2 wężach.

Awatar użytkownika
Puca999
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:15

Post autor: Puca999 » 06 lis 2010, 23:23

tomek1982 pisze:
Puca999 pisze:Z tym odpowietrzeniem to jest taki mały szczegół. Czytałem, że w audi jest nazwijmy to "taka śruba" na przewodzie w okolicach wejscia/wyjścia do nagrzewnicy. U mnie w okolicach tego miejsca gazownicy założyli trójniki (na wejscie i wyjscie), aby podłączyć parownik i tej śrubki nie mam. Więc czy istnieje jakaś techniczna możliwosc odpowietrzenia układu w inny sposób niż dużo jezdzenia aż do skutku?
zalezy co masz na mysli slabo w srodku grzeje ?jesli tak to wyjsciowy przewod z nagrzewnicy musisz sciagac jak silnik pracuje tylko trzeba byc ostroznym by sie nie poparzyc
Kolego, bardzo dobrze mi grzeje w środku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl