tomek1982 pisze:Puca999 pisze:Z tym odpowietrzeniem to jest taki mały szczegół. Czytałem, że w audi jest nazwijmy to "taka śruba" na przewodzie w okolicach wejscia/wyjścia do nagrzewnicy. U mnie w okolicach tego miejsca gazownicy założyli trójniki (na wejscie i wyjscie), aby podłączyć parownik i tej śrubki nie mam. Więc czy istnieje jakaś techniczna możliwosc odpowietrzenia układu w inny sposób niż dużo jezdzenia aż do skutku?
zalezy co masz na mysli slabo w srodku grzeje ?jesli tak to wyjsciowy przewod z nagrzewnicy musisz sciagac jak silnik pracuje tylko trzeba byc ostroznym by sie nie poparzyc
Mam podobny problem z odpowietrzeniem B3 SF. Czy ten przewód od nagrzewnicy trzeba zdjąć całkiem, czy poluzować? U mnie w środku dobrze grzeje, ale wiatrak się nie załącza po przekroczeniu 90C(wcześniej, przed wymianą termostatu i płynu normalnie się załączał). Czy to by wyglądało na zapowietrzenie układu? Wąż górny robi się ciepły, dolny ledwo ciepły(duża różnica między nimi). Górny ma tak jak by więcej w sobie płynu, dolny zdecydowanie mniej.