W piątek zaślepiłem egr i tobie też to radze. Bo u mnie auto po zaślepieniu egr zrobiło 15.5s, drugi pomiar poniżej 16s, czyli idzie w dobrą strone. Wcześniej raczyło ponad 17sekunadami, a jak kat był to 18 i 19s w trzy osoby. Wyczyściłem kolektor ssący i wymieniłem przewody z turba do n75. Po zaślepieniu lepiej się kręci od 3000rpm, na dwójce jak strzele ze sprzęgła to zapiszczy troche, ale to jeszcze nie to myśle, bo musze wykręcić jakieś stoperowe 14.5s do setki.funnyboy88 pisze:karolb123, Też wyrzuciłem kata, jestem w trakcie wymiany przewodów podciśnieniowych do zaworu n75, mimo braku kata auto również mi nie kopci, tzn dymi lekko na zimnym silniku, ale wiadomo, diesel, musi swoje puścić, teoretycznie pompę też mam suchą, filtry też mam zmienione, co do podłączenia kompem nie wiem, ale jak kupię kabel to się dowiem. Cholera wie w czym leży problem, ale "pocieszający" jest fakt, że nie jestem sam z takim problemem... zostało sprawdzić przepływomierz i wydajność pompy... skoro Ty mówisz że turbo pompuje niecałego bara, czyli tak jak powinno być, a u mnie problem jest ten sam, to nie mam już co z turbiną kombinować.
W sobote pod vaga podpinam i już wszystko będę wiedzieć, ty podpinałeś pod vaga?