Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61

Prezentacja w/w innych samochodów Audi.
Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 08 lis 2010, 22:49

Przyczyna fotostory rzeczywiście niefajna, no ale Audi już zrobione i jeden wstrętny kundel mniej :-P

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 08 lis 2010, 22:54

Gleba fajna ojciec by powiedział "jak można jeździć tak niskim autem" :mrgreen:
Tylko szkoda auta głupi pies trudno sie mowi nie przewidzisz

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 09 lis 2010, 09:06

matt1988 pisze:Gleba fajna ojciec by powiedział "jak można jeździć tak niskim autem"
He he, a myślisz że ja inaczej mówiłem? Ale szczerze powiem że nie jest źle. Nic nie wali, plomby z zębów nie lecą. Wiadomo, jest trochę twardziej, ale w granicach rozsądku. Jedyny minus to zjeżanie z krawężników i przejazd przez progi zwalniające. Trzeba stosować stop and go <ok> Przez progi przejeżdżam teraz jak mój sąsiad z którego śmiałem się jeszcze nie tak dawno temu - tyle że on przejeżdża tak na zwykłym zawieszeniu.

W środę bądź czwartek wrzucę jakieś lepsze foto.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 09 lis 2010, 18:30

Labiel pisze:He he, a myślisz że ja inaczej mówiłem? Ale szczerze powiem że nie jest źle. Nic nie wali, plomby z zębów nie lecą. Wiadomo, jest trochę twardziej, ale w granicach rozsądku. Jedyny minus to zjeżanie z krawężników i przejazd przez progi zwalniające. Trzeba stosować stop and go Przez progi przejeżdżam teraz jak mój sąsiad z którego śmiałem się jeszcze nie tak dawno temu - tyle że on przejeżdża tak na zwykłym zawieszeniu.
W klekocie miałem 40/40 i też było idealnie ani za twardo ani miekko ojciec w a4 ma 20/20 fabrycznie i tez jest fajnie ale za wysoko troche a on twierdzi że ma auto za niskie hehe. Do quattro mi sie marzy gwint zobaczymy :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 09 lis 2010, 20:56

matt1988 pisze:W klekocie miałem 40/40 i też było idealnie ani za twardo ani miekko
U mnie z tego co tak mierzyłem to wyszło niby 60/40 :shock: Realnie może być ciut mniej bo ori pomiaru dokonywałem nie od środka piasty tylko od gleby więc i kolejne pomiary musiałem stosować tą samą metodą a oponki mam chyba o 1,5% mniejsze niż ori więc są ciut niższe, ale to raczej mm.
matt1988 pisze:Do quattro mi sie marzy gwint zobaczymy :mrgreen:
Gwint to już niestety wydatek. Ale pomarzyć zawsze można <ok>

Pierwszy dzień jazdy miałem trochę stracha po tym jak 3 razy przywaliłem w próg zwalniający. Ale teraz jest już ok. Na drodze nie ma problemu, no chyba że się wpadnie w dużą dziurę no ale to i przy standardowym zawieszeniu można coś urwać.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 09 lis 2010, 21:10

Aj tam aj tam, do ośki za 500-600zł idzie dostać także jakoś mega dużo to nie jest :)

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 09 lis 2010, 21:45

No to ładnie ci wyszło. Ja na 40/40 nigdzie nie darłem nie zdarzyło mi sie ale jak jechałem z panna w bieszczedy i z kumplem i jego panna do tego bagaz full bak paliwa to koło tylne było niecały 1cm od nadkola na 16 calach, na najmniejszej dziurce tarło ale dalismy rade hehe. Tak nawiasem mowiac to tez miałem dzwona tylko ze ja przez babe.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 09 lis 2010, 21:51

A ja tam gleby nie chce, bo nie podoba mi się to i już :-P
W pracy bym miał mega poważne kłopoty, a tak wjeżdżam tam gdzie chce <ok>

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 09 lis 2010, 21:56

pawelrybak15 pisze:A ja tam gleby nie chce, bo nie podoba mi się to i już
W pracy bym miał mega poważne kłopoty, a tak wjeżdżam tam gdzie chce
W b3 40/40 to bez stresowa gleba wszedzie wjedziesz

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 09 lis 2010, 22:04

matt1988 pisze:
pawelrybak15 pisze:A ja tam gleby nie chce, bo nie podoba mi się to i już
W pracy bym miał mega poważne kłopoty, a tak wjeżdżam tam gdzie chce
W b3 40/40 to bez stresowa gleba wszedzie wjedziesz
Kolego Matt1988 nie byłbym tego taki pewien <ok>
Mimo seryjnego zawiasu w pracy czasem boje się że nie podjadę jak trafi sie jakiś wyjątkowo wredny krawężnik :-P

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 09 lis 2010, 22:22

matt1988 pisze:W b3 40/40 to bez stresowa gleba wszedzie wjedziesz
B3/B4 ma trochę inną konstrukcję zawieszenia. W A4 elementy zawieszenia są dość nisko, szczególnie takie jakby gniazdo jednego z dolnych wahaczy które przykręcone jest do karoserii i to nim uderzam o próg jak się za szybko przejedzie. Z wydechem i innymi rzeczami nie ma problemu, bo ładnie są schowane. Na poprzedniej glebie choć w cale nie było nisko też zdarzyło mi się przytrzeć nie raz sankami jak jeździło się gdzieś po wertepach. Teraz do lasku raczej już nie wjadę :-P
pawelrybak15 pisze:A ja tam gleby nie chce
Uwierz, też tak zawsze mówiłem. Będzie twardo, nie wygodnie itp. Ale kupiłem okazyjnie sprężyny i Audi poszło nieco w dół. A że wcale nie jeździło się gorzej niż na serii bo było tylko minimalnie twardziej to chęć na niższą glebę rosły i rosły, aż urosły. To jest tak samo jak z kręceniem TD. Raz zasmakujesz tej rozkoszy to potem apetyt rośnie coraz bardziej.

A4 w serii sterczy strasznie wysoko i na takim zawieszeniu jeździ się dość ciężko, to znaczy B3 wchodziła w zakręty o niebo lepiej na seryjnym zawieszeniu niż A4. Dlatego też kombinowałem z tym pierwszym obniżeniem no i komfort jazdy poprawił się znacznie na plus jeśli chodzi o prowadzenie auta w zakrętach. No a potem to już jakoś poleciało.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 09 lis 2010, 22:38

Na pewno niższe zawieszenie poprawia prowadzenie pojazdu, no ale ja nie narzekam na to jak się prowadzi moja 80tka (no może prócz tego wspomagania które sie kończy :-P)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 09 lis 2010, 22:43

pawelrybak15 pisze:Na pewno niższe zawieszenie poprawia prowadzenie pojazdu
Może i ale B3 samo w sobie jest chyba niższe od A4. Generalnie to w moim odczuci B3 w serii prowadzi się lepiej na zakrętach niż A4 w serii. Nie mówię tu już o pracy samego zawieszenia bo w A4 pracuje jednak lepiej, ale zaraz po przesiadce na A4 narzekałem właśnie na to że w zakrętach trzeba było bardziej uważać. Teraz to oczywiście co innego <ok>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 lis 2010, 19:48

Nowa kratka w zderzak już jest.

[center]Obrazek[/center]

Swoją drogą Audi na nowej glebie zyskało znacznie na wyglądzie :mrgreen: Sorki za jakoś zdjęć, ale nie miałem jeszcze czasu pyknąć czegoś fajnego.

[center]Obrazek Obrazek Obrazek[/center]

PS: Długo nie nacieszyłbym się nowym zderzakiem bez żadnej ryski. Jadę do sklepu z mamusią, zaparkowałem jak zwykle. Wychodzę z samochodu a tu szok.

[center]Obrazek[/center]

Od spotkania z murem dzieliło mnie 1-2mm :shock: Jeszcze nigdy mi się to nie zdarzyło. Chyba przez nową glebę popsuł mi się nie co mój zmysł odległości :roll:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 lis 2010, 23:33

O kurka wodna, niezły masz fart Labiel :mrgreen:
Porysany byłby ten zderzak na bank :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl