B4 limo AAH - FILM.ik s46
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
kilka minut temu zostały przelane złotówki za profi zawory pod AR, po kpl na auto; produkcja usa - potwierdzenie na dniach.
o złączkach itp ustrojstwach typu przewody nie pisze, bo to wiadomo
aaa bym zapomniał <ok> łinterfresz edyszyn + kolejne durnowate pomiary tyłu wraz ze zmianą ustawienia poduszki pneumat. - kupie jedno tylne mocowanie amora (górna puszka przykrecana do karoserii) do B4 limo, pilne i tanio!
w takim ustawieniu auto może jeździć! 8-)
o złączkach itp ustrojstwach typu przewody nie pisze, bo to wiadomo
aaa bym zapomniał <ok> łinterfresz edyszyn + kolejne durnowate pomiary tyłu wraz ze zmianą ustawienia poduszki pneumat. - kupie jedno tylne mocowanie amora (górna puszka przykrecana do karoserii) do B4 limo, pilne i tanio!
w takim ustawieniu auto może jeździć! 8-)
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
piasty 5x112 z C4 pod ABS/EDS - znajde chwile, to może założe przód, bo na tył brakuje mi tarcz jak narazie i wypadałoby zregenerować zaciski, bo blokuje lewy tył czasem reczny... myślałem o aluminiowych zaciskach z nowszych modeli ale za dużo wydatków na raz
ps. Kupcie ktoś moje koła 16x9 za pińćset złotówek :cry: potrzebna waluta bo wiosna tuż tuż
____________________________________________
edit:
jako że nie mogłem długo usiedzieć po odebraniu w.w. paczki, to w pare sekund już byłem w garażu i mierzyłem, przykładałem i ogólnie sie brudziłem :mrgreen:
foty niech mówią same za siebie
aha i wyszło mi na to, że o pare mm zmniejszy mi się rozstaw z przodu.. choć tarcze o 8mm wieksze w obwodzie i 2mm na szerokosci moze troche polepsza hamowanie.
aha piasty z C4 ABK pasują jak narazie na wieloklin z 2.8 V6
więcej nie podłubałem bo brakuje mi tarcz z tyłu i narazie zostaje 4x108 aż skompletuje reszte złomu.
____________________________________________
edit:
w miedzy czasie przyszly zawory, złączki i czujnik on/off z uk, made in usa - foto wyżej
____________________________________________
edit:
pewnego nudnego wieczora przysiadłem z ołówkiem w ręce i zaczło się tworzenie, bo tokarze mnie wykończyli, że bez odpowiedniego schematu, czy rysunku nie podejmą sie, więc...
____________________________________________
edit:
wstępne rozmowy o brakujący element układanki pt."zamiana rozstawu" są na dobrej drodze, pozostało czekać na hasło: można przelać kase na konto! <ok>
____________________________________________
edit:
kolejne pół dnia i kolejna kolorowanka skończona
jutro, tzn. poniedziałek 22.11.2010r wszystkie materiały wędrują do tokarza i się okaze czy to wogóle było coś warte...
ps. Kupcie ktoś moje koła 16x9 za pińćset złotówek :cry: potrzebna waluta bo wiosna tuż tuż
____________________________________________
edit:
jako że nie mogłem długo usiedzieć po odebraniu w.w. paczki, to w pare sekund już byłem w garażu i mierzyłem, przykładałem i ogólnie sie brudziłem :mrgreen:
foty niech mówią same za siebie
aha i wyszło mi na to, że o pare mm zmniejszy mi się rozstaw z przodu.. choć tarcze o 8mm wieksze w obwodzie i 2mm na szerokosci moze troche polepsza hamowanie.
aha piasty z C4 ABK pasują jak narazie na wieloklin z 2.8 V6
więcej nie podłubałem bo brakuje mi tarcz z tyłu i narazie zostaje 4x108 aż skompletuje reszte złomu.
____________________________________________
edit:
w miedzy czasie przyszly zawory, złączki i czujnik on/off z uk, made in usa - foto wyżej
____________________________________________
edit:
pewnego nudnego wieczora przysiadłem z ołówkiem w ręce i zaczło się tworzenie, bo tokarze mnie wykończyli, że bez odpowiedniego schematu, czy rysunku nie podejmą sie, więc...
____________________________________________
edit:
wstępne rozmowy o brakujący element układanki pt."zamiana rozstawu" są na dobrej drodze, pozostało czekać na hasło: można przelać kase na konto! <ok>
____________________________________________
edit:
kolejne pół dnia i kolejna kolorowanka skończona
jutro, tzn. poniedziałek 22.11.2010r wszystkie materiały wędrują do tokarza i się okaze czy to wogóle było coś warte...
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
zmocz głowe i pohamujKolczat pisze:rozumiem, ale Twoj projekt powinnien byc na tapecie tego forum
jak chcesz aktuale, to masz:
- dzisiaj tokarz wzial ode mnie
3 x krazek alu 130x50,
1 x amortyzator pneumatyczny,
1 x home made kolumna gwintowana,
1 x wklad amortyzatora SS,
2x rysunek techniczny/bardziej schemat;
jutro jesszcze musze rozejrzeć się za śrubami wpustowymi na jakis maly imbus, uszczelniaczami (o-ring) i klejem uszczelniającym o słabej zrywalności (łopatologicznie, nie trzeba wielkiej siły aby to rozkręcić)
na ten miesiąć to już koniec modyfikacji, innych gratów itp... - chyba, że ktos kupi koła <ok>
stan konta na dzień 22.11.10r jest poniżej zera <mur> do pracy spacerkiem <mikolaj>
cdn niebawem
Do zrezania jest blenda pod rejestrację Kiedyś zastanawiałem się nad tymi lampami. Fajnie się prezentują na aucieKORU pisze:Dobra fajne modyfikacje ale jak zamontowales te lampy i blende od A6 C4. Sam to wszystko robiles ? bo trzeba skracac i lampy i blende. Kiedys sie do tego przymierzalem ale sprzedalem lampy z A6 C4 i zapodalem czarne Helli.