Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 NE + LPG] Prosze o porady na temat pompy paliwa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 14 lis 2010, 00:07

zrobiłem tak że jak stał z górki tak z 4 godz i sobie myśle że jak mu wyciągne ssanie to zrobi większe ciśnienie i większa dawka paliwa to będzie tak samo. Zrobiłem tak że podczas odpalania nacisnołem pedał gazu bez ssania i odpalił i wtedy normalnie,wyciągnołem ssanie bo czułem jak popuszczam pedał to obroty bendą spadały i ok; obroty na 1000 i równo chodził;ruszam i po okolo 2 km obroty bez ssania 950;tylko dlaczego tak mi odpalił a na ssaniu cięzko a pozatym szarpie jak już odpali ??? i w tym tkwi problem :(

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 14 lis 2010, 09:55

Jak będziesz następnym razem odpalał z górki po dłuższym staniu to przy wyciągniętym ssaniu spróbuj odpalić , jak nie będzie chciał odpalić to wykręć świece i zobacz czy jest mokra w benzynie , jeżeli tak to będziesz pewny , że zalewa . Przyczyną zalewania może być zacinający się zawór w komorze pływakowej jak jest ustawiony pod kątem przy wyrobionym gnieździe może się tam blokować . Powodowało by to podnoszenie poziomu paliwa w komorze pływakowej a w efekcie zalewanie . tylko że ciężko będzie to sprawdzić bez rozbierania gaźnika .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl