Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 all] odkręcona połoś od skrzyni

Wszystko co związane z w/w kategorią.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
audik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 08 gru 2007, 18:44

[b4 all] odkręcona połoś od skrzyni

Post autor: audik » 14 lis 2010, 12:38

Witam wszystkich audimaniaków. Wczoraj zauważyłem ze cos stuka w moim aucie. im szybciej jechalem tym stukanie było szybsze. Przy calym skrecie zobaczyłem ze odkręciła się połoś od skrzyni. teraz trzyma sie na 1 śrubie ale auto juz nie chce ruszyc. Jak to możliwe, i czy załatwi sprawę kupienie srub i dokręcenie.?

Z góry dziękuje za pomoc

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 14 lis 2010, 13:02

audik pisze:Jak to możliwe
Może ktoś kiedyś nie dokręcił tych śrub. Są one przykręcane na torksy czy jakoś tak. Nie każdy ma takie klucze, więc nie każdy dokręca je dobrze. Mój ojciec też ich nie dokręcił i dwa razy mu się odkręciły. Teraz dał śruby na imbus i jest ok.

Kris0109
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 lis 2010, 19:09
Lokalizacja: DKL/Kotlina mocy ;)

Post autor: Kris0109 » 14 lis 2010, 15:02

Po prostu nie była dokręcona z odpowiednią siłą.
Ja radziłbym jeszcze wymyć przegub i flanszę przy skrzyni i dać tam nowy smar.
Nie zaszkodziłoby poprawić gwint we flanszy gwintownikiem no i zadbaj o to aby była tam taka gumowa uszczelka.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 14 lis 2010, 16:11

Ja radziłbym jeszcze wymyć przegub i flanszę przy skrzyni i dać tam nowy smar.
Oj tam zaraz. Smar jak najbardziej dać trzeba, ale zaraz wymieniać te elementy? Dać nowe śruby, przykręcić i sprawdzić. Jeśli będzie ok to problem z głowy.

Awatar użytkownika
audik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 08 gru 2007, 18:44

Post autor: audik » 14 lis 2010, 17:00

Dziekuje za informacje. Jutro sie za to zabierzemy .

Kris0109
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 lis 2010, 19:09
Lokalizacja: DKL/Kotlina mocy ;)

Post autor: Kris0109 » 14 lis 2010, 18:52

Ja napisałem aby wymyć te elementy a nie wymienić :-?
Lepiej profilaktycznie to zrobić aby nie wracać do tematu.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 14 lis 2010, 18:53

Kris0109 pisze:Ja napisałem aby wymyć te elementy a nie wymienić :-?
Lepiej profilaktycznie to zrobić aby nie wracać do tematu.
A to sorki. Przyznaje ci rację. Moje przeoczenie. Wymyć, to jak najbardziej bo mógł dostać się tam piach.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 14 lis 2010, 19:35

Śruby należy wkręcić na klej do gwintów , najlepiej średni , wówczas jest duża szansa , że się nie odkręcą .

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 14 lis 2010, 19:41

Jak śruby będą dobrze dokręcone to nic nie powinno się odkręcić. W B3 przy okazji wymiany gum przegubów półosie wyciągałem kilka razy, to samo w A4 i nigdy żadna śruba nie była nawet poluzowana. Klej nie jest potrzebny. To tylko kwestia odpowiedniego dokręcenia.

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 14 lis 2010, 20:40

Dobry klucz i zamaist ciagnać(może wystarczy może nie), to sie na nim powiesić :!:
:arrow: lub dynamometryczny (choć do tych srób nigdy go nie używam)

bo gdy sie odkreci półoś podczas jazdy tak przy 80km/h :idea: to dostaniesz przegubem wewnetrznym w czoło :!: jeszcze bajka jak stanie sie to po stronie pasażera :lol: i gdy siedzi tam zła teściowa :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Półosie i przeguby”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl