Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABK i ABT]Wykres przebiegu mocy i momentu poszukiwany

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Szeryf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 21 wrz 2010, 18:20
Lokalizacja: Puławy/Lubelskie

Post autor: Szeryf » 10 lis 2010, 22:01

No właśnie ja nie odczuwam spadku mocy. Według mnie on dobrze ciągnie do ponad 6 tysi. Nie jest to pierwszy samochód którym powożę ;-) I dlatego próbuję dojść o co kaman. Może wypowiedzą się inni właściciele ABK?

Awatar użytkownika
Spetsnaz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 08 cze 2009, 23:05
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: Spetsnaz » 13 lis 2010, 17:23

U mnie to jest jakoś dziwnie, na 1 kręci się do 7 tysi nawet wyżej, natomiast na 2 jest odcięcie przy 6.5tys i na następnych biegach tez. Dodam ze jeżdżę na gazie. Ktoś wie może czemu to tak?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 13 lis 2010, 18:14

Spetsnaz pisze:U mnie to jest jakoś dziwnie, na 1 kręci się do 7 tysi nawet wyżej, natomiast na 2 jest odcięcie przy 6.5tys i na następnych biegach tez. Dodam ze jeżdżę na gazie. Ktoś wie może czemu to tak?
To nie żadne ocięcie tylko silnik niema już wystarczająco momentu obrotowego przy takich obiatach aby rozpędzać auto. Na niższym biegu przełożenie jest niższe co skutkuje większym momentem na kołach niż przy wyższym biegu gdzie przy takich samych obrotach na kołach jest za mały moment obrotowy i opory są większe co uniemożliwia przyspieszanie.
Przy wyższych przełożeniach niema co przekraczać okolic obrotów mocy maksymalnej bo wtedy auta gorzej przyspiesza.

Szeryf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 21 wrz 2010, 18:20
Lokalizacja: Puławy/Lubelskie

Post autor: Szeryf » 14 lis 2010, 22:58

sorry aldi ale chyba nie przeczytałeś tematu od początku. cała rzecz na tym polega że według mnie ten silnik dobrze przyśpiesza do ponad 6 tysia (według wykresu powinienie do 5,4 tysia) to próbuje rozkminić. za wypowiedzi że nie m go co wyżej cisnąć bo traci moc to serdecznie dziękuję. Wszystkimi seryjnymi benzynami co jeździłem to było standardowo, 5,5 tysiąca obrotów i już diametralny spadek mocy, a w przypadku mojego ABK jest inaczej i dlatego tak męczę ten temat.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl