Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 PM]Brak napięcia na pompe paliwa Audi b3

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Anka89b3

[B3 PM]Brak napięcia na pompe paliwa Audi b3

Post autor: Anka89b3 » 15 lis 2010, 19:24

Mam silnik na monowtrysku. Po przejechaniu 10 km na benzynie pompa przestała pracować i samochod mi zgasł. Pompa była wymieniana z dwa tygodnie przed ostatnia jazda poniewaz tamta bardzo głośno pracowała. Bezpieczniki sprawdzil moj chlopak i stwierdzil ze są sprawne. Przekaźnik K-Jetronik nie pamietam jego symbolu ale to jest ten z miejscem na bezpiecznik on sie zwiera po przekreceniu kluczyka. I wogole nie idzie napiecie na wiązke pompy paliwa, sprawdzane pod tylnym siedzeniem. Prosze o pomoc bo bardzo potrzebuje samochod i jak ktos z Was ma to skan ksiazki Samochodu. Jakby co wiecej informacji dołącze :cry:
Dodam jeszcze to ze na LPG normalnie odpala i jeździ. A no i jest iskra. Pomocy ! Pomocy ! Pomocy !
Ostatnio zmieniony 11 mar 2011, 09:27 przez Anka89b3, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
macspeed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 30 sty 2009, 17:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » 15 lis 2010, 20:38

Książka jest do ściągnięcia na stronie, w dziale download. Jeżeli chodzi o samą usterkę często zdarza się, że centralka od gazu odmawia posłuszeństwa i mogą wystąpić tego typu efekty specjalne. Jednak ja trzymałbym się starego, lekko kolokwialnego powiedzenia, że tam spi...lone gdzie robione.

Anka89b3

Post autor: Anka89b3 » 15 lis 2010, 20:43

tylko chodzi o to ze pompa była wymieniana u elektryka i wszystko było ok..tylko to stało się nagle..;/ a centralka od gazu tez jest nowa

Awatar użytkownika
macspeed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 30 sty 2009, 17:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » 15 lis 2010, 21:02

To, że pompa była zmieniana u elektryka nic nie znaczy :-) Mój kolega w zeszłym tygodniu, zaprowadził swoje reno do fachowca, bo gdzieś mu prąd bokiem uciekał. Prąd już nie ucieka ale nie gasną też lampki w środku pomimo zamkniętych drzwi. "Elektryk" się poddał. :-D
Nie twierdzę, że jest tak u Ciebie, ale trzeba dopuścić taką możliwość.

Ale do rzeczy, z tego co piszesz, przekaźnik jest sprawny, więc źródłem usterki może być jakiś przetarty kabel, brak styku itp więc trzeba prześledzić wiązkę idącą do pompy. Druga kwestia to bezpiecznik, spróbuj go wyjąć, gniazdo zmostkować przewodem i spróbować zapalić. Zdarza się tak, że styki w gnieździe bezpiecznika są już lekko rozchylone i nie "łapią" dobrze bezpiecznika.
Przerabiałem to u siebie z wentylatorem chłodnicy, nim do tego dotarłem minęło parę godzin.
Mam nadzieję, że udało mi się chociaż trochę pomóc :-)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 15 lis 2010, 21:09

_uwaga

Anka89b3

Post autor: Anka89b3 » 15 lis 2010, 21:17

a wiesz moze jak idzie ta wiazka ? Jakiś schemat czy coś.? Bo jestem w tym zielona.;)

Awatar użytkownika
macspeed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 30 sty 2009, 17:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » 15 lis 2010, 21:24

Ciężko mi powiedzieć w 100 %, ale kojarzy mi się, że pod listwami progowymi wewnątrz auta. Ściągnij tą książkę z centrum audi 80, tam uzyskasz więcej informacji :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl