Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 2.0 6A] Modyfikacje - swap bez wtrysku mechanicznego

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
damian_23_23_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 11 mar 2008, 22:33
Lokalizacja: WIELUN

[b3 2.0 6A] Modyfikacje - swap bez wtrysku mechanicznego

Post autor: damian_23_23_ » 16 lis 2010, 20:30

Panowie pytałem sie o to czy podejdzie silnik 2.6 z a4 do tej budy ale to były plany dalekobierzne i takie gdzie przewidywały ze bedę miał duzo czasu min 3 tyg. i pieniązka na zwiekszenie mocy w ukochanej. W tym momencie pytanie moje zalezy właśnie od czasu i pieniedzy. Jaki silnik oprócz wtrysku mechanicznego , którego mam już serdecznie dosyć bedzie pasował bez wiekszego problemu do mojej budy - oczywiście cały czas mam na myśli pb+lpg taki silnik który idzie zdiagnozować przez vag-a a nie jak w wtrysku mech. na chybił trafił + szukanie mechanika co wiąze sie z cudem i ogromnymi kosztami. Nie potrzebuje silnika z 300kM i bez awaryjnego bo to niemożliwe tylko silnika który idzie naprawić i bedzie jezdził nastepne pół roku. jesli popełniłem gdziś błąd w wypowiedzi albo gadam bzdury to poprawcie. Co nie zmieni faktu ze mam juz dosyć wtrysku mechanicznego. Sory za długą wypowiedz ale jestem w kropce. Zycie zmusza do decyzji ale co wybrać?? <osohozi>
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 15:26 przez damian_23_23_, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 16 lis 2010, 21:23

Zalozyc osprzet od elektronicznego wtrysku z jakiegos VAGa 2.0 16v lub 1.8 16v, wszystko powinno raczej podejsc albo zakladac 1.8T. Do turbo musial bys miec juz sekwencyjny GAZ, do elektronicznego osprzetu 16V mozna zalozyc jeszcze BLOSa bez wiekszych strat.

Awatar użytkownika
kaczok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 31 mar 2008, 17:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kaczok » 17 lis 2010, 18:21

zawsze możesz wywalić mechaniczny wtrysk tak jak jest u mnie

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 19 lis 2010, 17:11

Silnik masz fajny i bardzo rozwojowy jesli jest w dobrej kondycji to zmien tylko uklad wtryskowy tak jak koledzy wyzej pisza od jakiegos vw np corrado z tego co pamietam to tam jest na elektronice :?: tak bedzie najszybciej i najtaniej. A jesli silnik kaplica to najsensowniej 1.8T z jakies A4 bardzo fajny silnik i mialem przyjemnosc jechac takim w budzie 80 no i robi wrazenie nawet no i tamten tez byl na gazie i fajnie to gralo.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 19 lis 2010, 20:02

1.8 ADR (wolnossace) z A4 125PS LPG IIgeneracja bodajrze.
1.8T AEB 150PS A4, Passat B5, sekwencja.
Lub montaz wtrysku elektronicznego Digifant do twojego silnika.

Ja widze takie opcje biorac pod uwage trudnosc wykonania/koszta/bezproblematyczna eksploatacje.
V6 bym sobie odposcil.

DamianD.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 03 cze 2010, 08:58
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: DamianD. » 25 lip 2011, 19:50

kaczok, czesc powiedz mi ile wyszedl koszt przerobienia mechanicznego wtrysku na digifanta

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 26 lip 2011, 02:55

Kolego tu masz linki pomocne :-P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=672
http://archiwumallegro.pl/wtrysk_digifa ... 93536.html
Mam nadzieję że trochę pomoże <ok>

Awatar użytkownika
Kwietniu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 322
Rejestracja: 26 mar 2009, 18:32
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Kwietniu » 16 sie 2011, 22:39

a jakby postawić benzyne na gratach z sekwenci LPG ???
tylno zmienić wtryski na benzynowe i mape skorygować.................

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 sie 2011, 00:08

Kwietniu pisze:a jakby postawić benzyne na gratach z sekwenci LPG ???
Jest jeden problem bo obecne sterowniki LPG wymagają sygnału z wtryskiwaczy benzynowych, który dopiero jest dopasowywany do potrzeb LPG w zależności liniowości i wydajności wtryskiwaczy gazowych (o korektach od obrotów, temperatury gazu i ciśnienia gazu nie wspominając).

Były na lpg forum jak zaadaptować sekwencyjny LPG do mechanicznego wtrysku. Był nawet pomysł aby podpiąć elektronikę monowtrysku aby dawał jakiś sygnał który później można sobie obrobić w komputerze gazowym.

Były jakieś prehistoryczne sekwencje, które mogły pracować bez sygnału z wtrysków benzynowych ale teraz praktycznie nie do dostania jako nowe i używane. Producent sterowników LPGTech coś wspominał że jest szansa na wprowadzenie taką możliwość w swoich sterownikach.

Tak to pozostaje wyrwać digifanta albo jakiś standalone np. takiego megasquirta można wyrwać dosyć tanio albo ECU Mastera DET3 z softem fuel implant (chyba coś 700 zł kosztuje).

Awatar użytkownika
Kwietniu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 322
Rejestracja: 26 mar 2009, 18:32
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Kwietniu » 17 sie 2011, 21:24

no to kiszka- musicie panowie iść a digi albo gaźniki z motora :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl