[b3 2.0 6A] Modyfikacje - swap bez wtrysku mechanicznego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 11 mar 2008, 22:33
- Lokalizacja: WIELUN
[b3 2.0 6A] Modyfikacje - swap bez wtrysku mechanicznego
Panowie pytałem sie o to czy podejdzie silnik 2.6 z a4 do tej budy ale to były plany dalekobierzne i takie gdzie przewidywały ze bedę miał duzo czasu min 3 tyg. i pieniązka na zwiekszenie mocy w ukochanej. W tym momencie pytanie moje zalezy właśnie od czasu i pieniedzy. Jaki silnik oprócz wtrysku mechanicznego , którego mam już serdecznie dosyć bedzie pasował bez wiekszego problemu do mojej budy - oczywiście cały czas mam na myśli pb+lpg taki silnik który idzie zdiagnozować przez vag-a a nie jak w wtrysku mech. na chybił trafił + szukanie mechanika co wiąze sie z cudem i ogromnymi kosztami. Nie potrzebuje silnika z 300kM i bez awaryjnego bo to niemożliwe tylko silnika który idzie naprawić i bedzie jezdził nastepne pół roku. jesli popełniłem gdziś błąd w wypowiedzi albo gadam bzdury to poprawcie. Co nie zmieni faktu ze mam juz dosyć wtrysku mechanicznego. Sory za długą wypowiedz ale jestem w kropce. Zycie zmusza do decyzji ale co wybrać?? <osohozi>
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 15:26 przez damian_23_23_, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
Silnik masz fajny i bardzo rozwojowy jesli jest w dobrej kondycji to zmien tylko uklad wtryskowy tak jak koledzy wyzej pisza od jakiegos vw np corrado z tego co pamietam to tam jest na elektronice :?: tak bedzie najszybciej i najtaniej. A jesli silnik kaplica to najsensowniej 1.8T z jakies A4 bardzo fajny silnik i mialem przyjemnosc jechac takim w budzie 80 no i robi wrazenie nawet no i tamten tez byl na gazie i fajnie to gralo.
Kolego tu masz linki pomocne
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=672
http://archiwumallegro.pl/wtrysk_digifa ... 93536.html
Mam nadzieję że trochę pomoże <ok>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=672
http://archiwumallegro.pl/wtrysk_digifa ... 93536.html
Mam nadzieję że trochę pomoże <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jest jeden problem bo obecne sterowniki LPG wymagają sygnału z wtryskiwaczy benzynowych, który dopiero jest dopasowywany do potrzeb LPG w zależności liniowości i wydajności wtryskiwaczy gazowych (o korektach od obrotów, temperatury gazu i ciśnienia gazu nie wspominając).Kwietniu pisze:a jakby postawić benzyne na gratach z sekwenci LPG ???
Były na lpg forum jak zaadaptować sekwencyjny LPG do mechanicznego wtrysku. Był nawet pomysł aby podpiąć elektronikę monowtrysku aby dawał jakiś sygnał który później można sobie obrobić w komputerze gazowym.
Były jakieś prehistoryczne sekwencje, które mogły pracować bez sygnału z wtrysków benzynowych ale teraz praktycznie nie do dostania jako nowe i używane. Producent sterowników LPGTech coś wspominał że jest szansa na wprowadzenie taką możliwość w swoich sterownikach.
Tak to pozostaje wyrwać digifanta albo jakiś standalone np. takiego megasquirta można wyrwać dosyć tanio albo ECU Mastera DET3 z softem fuel implant (chyba coś 700 zł kosztuje).