Gdzieś sprawdzałem tą tematykę. Teraz już nie pamiętam ale było to chyba tak: starsze roczniki miały dwa rodzaje z podziałem na wspomaganie i bez. Nowsze roczniki po modernizacji zawieszenia miały już chyba tylko jeden typ bez względu na wspomaganie. Głowy nie daje, ale coś mi świta że jakoś tak to było.olapiotr pisze:Ja mam b3 bez wspomagania i mam sworznie 19mm.
[80 b3 87']Mc pherson
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Labiel , my już na ten temat sobie, kiedyś na forum dyskutowaliśmy . Ja też jak kupiłem B3 to nie miałem wspomagania, a sworzeń wahacza miałem 19mm (auto z 1991r) Założyłem wspomaganie i sworznia i tulejek wahacza nie zmieniałemLabiel pisze:Gdzieś sprawdzałem tą tematykę. Teraz już nie pamiętam ale było to chyba tak: starsze roczniki miały dwa rodzaje z podziałem na wspomaganie i bez. Nowsze roczniki po modernizacji zawieszenia miały już chyba tylko jeden typ bez względu na wspomaganie. Głowy nie daje, ale coś mi świta że jakoś tak to było.
A takie pytania jeszcze w trakcie montażu :lol: , czy jest różnica jeżeli mam benzyniaka a mc pherson-y, które chce założyć są od dizelka? i czy pompa wytrzyma wymianę bo zakładane są tarcze i klocki o większej średnicy oraz czy jest możliwość przetoczenia łożysk jeżeli nie pasują do zakładanego mc phersona?