Może i w B4 to miało by miejsce co w niektórych modelach. Ale wątpie by w B3 z silnikiem PM to montowali._DJ_3 pisze:a może czujnik w zbiorniczku wyrównawczym się zacioł albo zwiera i ci miga ja tak miałem że po paru sekundach się zapalało przemyłem i dobrze przepukałem zbiorniczek i jest oki
[80 B4 ABK]czujnik temperatury - niebieski
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Czujniki temperatury wymieniałem u siebie wczoraj. Niebieski (dwustykowy) kupiłem w ASO za 63 zł (od razu lepiej odpala na zimnie i wreszcie mam ssanie po odpaleniu), zaś szary (trzystykowy) w sklepie, bo w ASO nie mieli, za 58 zł firmy KW, jakiś włoski. I już mi kontrolka nie miga i pokazuje temperaturę normalnie.
witam witam przyczyna migania kontrolki temperatury jest czujnik poziomu płynu w zbiorniku teraz niewiem jak go wyszarpac by go zbadac a przyczyna nierównych obrotów i falowania czujnik niebieski po wypieciu wtyczki silnik pracuje równo na wolnych po podpieciu wariuje tyle juz wiem.wiec jak zwykle informacje były przydatne i pomogły bardzo tylko jak wyszarpac czy tez wykrecic czujnik ze zbiornika
Witam!
Ogólnie rzecz biorąc mam jestem pewien, że mam do wymiany biały czujnik temperatury bo rzeczywista temperatura nie zgadza się z tą na desce. Poza tym problemem cieknie mi z pod krućca, w którym jest owy czyjnik więc też go wymienie za jednym razem. Tylko napiszcie mi czy owy czujnik i kruciec mogę wymienić bez spuszczenia płynu chłodzącego? Nigdy tego nie robiłem wiec wole spytać. Mam też dziwny problem, że czasem poszarpie mi silnikiem w czasie jazdy, albo potelepie nim na postoju czy za to odpowiada miedzy innymi niebieski czujnik?
Ogólnie rzecz biorąc mam jestem pewien, że mam do wymiany biały czujnik temperatury bo rzeczywista temperatura nie zgadza się z tą na desce. Poza tym problemem cieknie mi z pod krućca, w którym jest owy czyjnik więc też go wymienie za jednym razem. Tylko napiszcie mi czy owy czujnik i kruciec mogę wymienić bez spuszczenia płynu chłodzącego? Nigdy tego nie robiłem wiec wole spytać. Mam też dziwny problem, że czasem poszarpie mi silnikiem w czasie jazdy, albo potelepie nim na postoju czy za to odpowiada miedzy innymi niebieski czujnik?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Co do pytania nigdy takich operacji nie wykonywałem :mrgreen: Jeżeli chodzi o tą technikę będę musiał zaoparzyc się w jakiś weżykmonkahead pisze:Bailando, Spuszczales kiedys wino z balonu? :mrgreen: Uzyj tej samej techniki, rurka do zbiorniczka, wiadro na ziemie i lejesz, pozniej tym samym plynem zalejesz uklad. Tylko pamietaj zeby zassac zimny plyn