[all] Światła mijania na przekaźnikach
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
O.T. Tak na marginesie to takie lampy do sprzedania ma chyba kolega tomkom1 <ok>_DJ_3 pisze:po co też przeciwmgielne jak ktoś nie miał to nie ma włącznika ich.
na alegro były refelektorki co składały się z dwóch okrągłych na jedną stronke i jeden świeci na mijania a drugi na drogowe to oba mogą się świecić wtedy coś takiego jak w poldkach było.
aldi, zarąbiste schematy, ja juz u siebie mam to zrobione ale komus na bank ulatwi to robote <ok>
kokolino1, czym tak wypucowales te odblysniki? Jade dzisiaj kupic nowy klosz do lampy, wiec jak juz bede mial rozebrana lampe to z checia tez ja tak wypucuje. Podaj jakis maly manual jak to zrobic
kokolino1, czym tak wypucowales te odblysniki? Jade dzisiaj kupic nowy klosz do lampy, wiec jak juz bede mial rozebrana lampe to z checia tez ja tak wypucuje. Podaj jakis maly manual jak to zrobic
Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 12:45 przez monkahead, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie pucowałem tylko zregenerowałm poprzez specjalistyczną firmę która się zajmuje tego typu renowacjami <ok>monkahead pisze:kokolino1, czym tak wypucowales te odblysniki? Jade dzisiaj kupic nowy klosz do lampy, wiec jak juz bede mial rozebrana lampe to z checia tez ja tak wypucuje. Podaj jakis maly manual jak to zrobic
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Lepiej jak najbliżej lamp bo chodzi o to aby prąd do reflektorów nie dopływał tymi cienkimi kablami.Marcin26 pisze:witam dzis bylem u elektryka i pytalem o przekazniki do swiatel i mowil ze zalozy ale pod kierownica bez ciagniecia dodatkowych kabli itd czy tak tez bedzie dobrze???
Pod kierownicą efekt będzie gorszy ale da to tą zaletę że nie będzie się wypalał pająk.
Pod kierownicą jeszcze nie ma separacji na lewe i prawe światła więc pójdzie mniej przekaźników lub bezpieczników.
Montując pod maską trzeba pamiętać aby dać przekaźnik w suchym miejscu i podłączeniem w dół aby woda się do niego nie wlewała.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 337
- Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
- Imię: Pawel
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Torun
to nie polerka tylko ponowne napylenie warstwy odblaskowej. Są firmy które się tym zajmują, np. http://www.regeneracja-hc.com/ Mi za dwie lampy zaśpiewali chyba 120zł ale auta używam cały czas, a operacja regeneracji z przesyłką w obie strony z tydzień pewnie potrwamonkahead pisze:kokolino1 nie badz taki tajemniczy, co to za firma, ile kosztuje taka renowacja? To chyba jakas polerka, wiec na bank musieli uzywac jakiejs pasty lekkosciernej. Moze ktos ma jakis pomysl jak dokonano tej renowacji bo efekt koncowy mnie powalil i juz nabralem ochoty na polerowanie!
z kąd wiesz jaki bedzie efekt szkoda zabawy pod kierownica ja dalem przy lampach jak sie pomysli troche to zadna wilgoc sie nei dostanie do nich.Marcin26 pisze:zalozylem pod kierownica efekt bedzie min gorszy ale za to bez ciagniecia kabli bezpiecznikow plus do tego wilgoc.. Glownie chodzilo mi o zaoszczedzeniu pajaka przy mocniejszych zarowkach.
Ile tych kabli ci bedzie wiecej od strony filtra powietrza kabli praktycznie nie widac z drugiej strony tak naprawde kabel plusowy widac troche bo masowego nie.
Pajaka wcale to nie meczy,1volt-2 volty od tego pajak nie spali
tak samo jak byla mowa o zarowkach ile wytrzymaja napewno dlugo zarowki maja tolerancje wiec minimalne napiecie az tak im po du....e nie daje