Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] Problemy z silnikiem. Pomóżcie.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
ArtisWLN
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[B3 1.8 PM] Problemy z silnikiem. Pomóżcie.

Post autor: ArtisWLN » 19 lis 2010, 10:48

Witam wszystkich klubowiczów. Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Audi B3 1.8 S. Dwa dni po zakupie zaczęły się problemy. Zaznaczam, że jestem totalnie zielony w tematyce mechaniki więc bardzo proszę, nie linczujcie mnie :-D A więc od początku: na jałowym obroty falują, na benzynie bardziej niż na LPG. Po ruszeniu z miejsca silnik bardzo mocno szarpie, tak jakby gubił iskrę albo nie dostawał paliwa. Jak już się rozgrzeje to objawy znikają. Aha, dodam jeszcze, że po odpaleniu słychac klekotanie spod maski, normalnie jakby nie mógł się zdecydowac czy chce byc benzyniakiem czy dieslem :mrgreen: Dwa razy zdazyło się, że zgasł na gazie (obroty zaczęły spadac i silnik zdechł). Dodam jeszcze, że jak autko nie pali za pierwszym razem na zimnym silniku :cry: Ostatnio zaobserwowałem też wyciek, tylko niezbyt mogę namierzyc skąd... jest to bezbarwna, lekko lepka ciecz... płyn od wspomagania? I na koniec pytanie za które pewnie zbiore bana.... pierwszy raz w życiu widzę, że skala minimum na zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego jest na samej górze... czy to oznacza że poziom płynu na zimnym silniku powinien dobijac do tej skali, czy na rozgrzanym? ja mam plyn mniej wiecej po środku zbiorniczka na zimnym silniku. Bardzo Was prosze o wyrozumiałośc, naprawde jestem w tym zielony ;-) Ale licze, że zyskam tu trochę wiedzy, która pozwoli mi dbac o audiczke z należytym szacunkiem :-)

[ Dodano: 2010-11-19, 10:57 ]
jeżeli problem opisałem mało obrazowo to nakierujcie mnie prosze pytaniami :-) Naprawde zależy mi na waszej pomocy :-(