[2.0 16V ACE] problem z zapaleniem czy cieply lub zimny.
[2.0 16V ACE] problem z zapaleniem czy cieply lub zimny.
Witam mam problemy z odpaleniem auta czy na zimnym czy ciepłym,łapie jakby na 2 gary potem zaskakuje 3 i 4 i jest wszystko Ok ale trwa to około 1 minuty.Nieraz obroty skaczą 1300-1400 a nieraz jak zapali jest wszystko OK i wtedy tylko się cieszyć i go nie gasić bo będzie problem.Wymienione zostało wszystko wraz z silnikiem bo pękł wał.wymieniłem-kopułkę,palec,przewody,cewkę z modułem wszystkie czujniki były w nowym silniku w którym wszystko działało a bym zapomniał wtrysk wraz z potencjometrami również wymieniony.
Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 10:44 przez adam_wdz, łącznie zmieniany 2 razy.
Kolego cos nie dzial pytanie teraz co. jesli mozesz gdzies podjechac na komputer to jedz moze cos pokaze. jesli nie pokaze to miernik w lape i jedziesz po kolei wszystko jak nie wiesz jak sprawdzac to szukaj pytaj. Kazdy czujnik da sie sprawdzic miernikiem i mozna sposob sprawdzenia bez wiekszych problemow znalesc w sieci.
Moze wtryski cos nie halo, sprubuj podmienic ze starego silnika.
PS-Masz B4 zwykle czy Competition :?:
Moze wtryski cos nie halo, sprubuj podmienic ze starego silnika.
PS-Masz B4 zwykle czy Competition :?:
To sprubuj podmienic wtryskiwacze przy glowicy.
Stukowych nie da sie podlaczyc odwrotnie, koorystyka kostek i gniazdek musi sie zgadzac chyba ze ktos je odwrotnie do bloku przykrecil ale wtedy dlugosc przewodow by sie nie zgadzala.
Nie powinno to bynajmniej spowodowac niemoznosci rozruchu auta.
Stukowych nie da sie podlaczyc odwrotnie, koorystyka kostek i gniazdek musi sie zgadzac chyba ze ktos je odwrotnie do bloku przykrecil ale wtedy dlugosc przewodow by sie nie zgadzala.
Nie powinno to bynajmniej spowodowac niemoznosci rozruchu auta.
PS-Masz B4 zwykle czy Competition
- gawcio12312
- Forum Audi 80
- Posty: 87
- Rejestracja: 21 mar 2009, 19:34
- Lokalizacja: Zdonia/Zakliczyn n/D
Obstawiam ze masz miernik i umiesz sie nim obslugiwac.
Zmierz jaki opor(Ohmy) jest miedzy dwiema pinami bialego czujnika temperatury wkreconego z tylu silnika w glowice, obok krocca wodnego jest. Mozesz wypiac z niego kostke i zmierzyc opor albo wpiac sie w wiazke rownolegle. Jak wypniesz z niego kostke to sprubuj odpalic.
Zmierz jaki opor(Ohmy) jest miedzy dwiema pinami bialego czujnika temperatury wkreconego z tylu silnika w glowice, obok krocca wodnego jest. Mozesz wypiac z niego kostke i zmierzyc opor albo wpiac sie w wiazke rownolegle. Jak wypniesz z niego kostke to sprubuj odpalic.