Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 16V ACE] problem z zapaleniem czy cieply lub zimny.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
adam_wdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lis 2010, 08:23
Lokalizacja: Łódż

[2.0 16V ACE] problem z zapaleniem czy cieply lub zimny.

Post autor: adam_wdz » 19 lis 2010, 09:35

Witam mam problemy z odpaleniem auta czy na zimnym czy ciepłym,łapie jakby na 2 gary potem zaskakuje 3 i 4 i jest wszystko Ok ale trwa to około 1 minuty.Nieraz obroty skaczą 1300-1400 a nieraz jak zapali jest wszystko OK i wtedy tylko się cieszyć i go nie gasić bo będzie problem.Wymienione zostało wszystko wraz z silnikiem bo pękł wał.wymieniłem-kopułkę,palec,przewody,cewkę z modułem wszystkie czujniki były w nowym silniku w którym wszystko działało a bym zapomniał wtrysk wraz z potencjometrami również wymieniony.
Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 10:44 przez adam_wdz, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 19 lis 2010, 09:55

_uwaga

Awatar użytkownika
macspeed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 30 sty 2009, 17:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » 19 lis 2010, 16:53

Objawy pasują właśnie do awarii jednego z czujników temperatury,który bodajże ma kolor niebieski-> dawka paliwa jest niedostosowana do temperatury silnika

szafa19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 24 maja 2010, 23:27
Lokalizacja: FKR

Post autor: szafa19 » 19 lis 2010, 17:13

adam_wdz pisze:łapie jakby na 2 gary potem zaskakuje 3 i 4 i jest wszystko Ok ale trwa to około 1 minuty
a świece sprawdzałeś?

adam_wdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lis 2010, 08:23
Lokalizacja: Łódż

Post autor: adam_wdz » 19 lis 2010, 17:34

Świece nowe również ,czy to możliwe żeby drugi czujnik był też zepsuty.Ale czemu jak zapali nieraz jest wszystko OK.Przed wymianą silnika na drugi był na kompie i nic nie wykryto.Mechanik powiedział żeby go trochę wspomóc pedałem ale to już nie pomaga.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 19 lis 2010, 19:54

Kolego cos nie dzial pytanie teraz co. jesli mozesz gdzies podjechac na komputer to jedz moze cos pokaze. jesli nie pokaze to miernik w lape i jedziesz po kolei wszystko jak nie wiesz jak sprawdzac to szukaj pytaj. Kazdy czujnik da sie sprawdzic miernikiem i mozna sposob sprawdzenia bez wiekszych problemow znalesc w sieci.
Moze wtryski cos nie halo, sprubuj podmienic ze starego silnika.

PS-Masz B4 zwykle czy Competition :?:

adam_wdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lis 2010, 08:23
Lokalizacja: Łódż

Post autor: adam_wdz » 20 lis 2010, 07:53

Wtrysk jest wymieniony chyba tylko został miernik i zabawa ale mus to mus.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 20 lis 2010, 10:47

Ale masz wymienione wtryski te przy glowicy czy tylko rozdzielacz ten na obudowie filtra powietrza.

adam_wdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lis 2010, 08:23
Lokalizacja: Łódż

Post autor: adam_wdz » 20 lis 2010, 11:07

Mam wymieniony tylko rozdzielacz na obudowie.Mam jeszcze jedno pytanie czujniki stukowe jeżeli odwrotnie podłączymy jest to możliwe czy coś się będzie działo.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 20 lis 2010, 11:11

To sprubuj podmienic wtryskiwacze przy glowicy.
Stukowych nie da sie podlaczyc odwrotnie, koorystyka kostek i gniazdek musi sie zgadzac chyba ze ktos je odwrotnie do bloku przykrecil ale wtedy dlugosc przewodow by sie nie zgadzala.
Nie powinno to bynajmniej spowodowac niemoznosci rozruchu auta.
PS-Masz B4 zwykle czy Competition

adam_wdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lis 2010, 08:23
Lokalizacja: Łódż

Post autor: adam_wdz » 23 lis 2010, 17:35

Czy w łodzi ma ktoś elektromechanika ad Audi 2.0 16V ACE.Już wcale nie odpala,ręce mi opadły.Sprawdzę jutro iskrę i paliwo, kręcił łapał już wchodził na obroty i powoli z nich schodził aż zgasł i już nie zapalił.Może jakieś pomysły.

Awatar użytkownika
gawcio12312
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 21 mar 2009, 19:34
Lokalizacja: Zdonia/Zakliczyn n/D

Post autor: gawcio12312 » 23 lis 2010, 17:46

sprawdź czy pompa paliwa pracuje i podaje paliwo i jeszcze jedno masz gaz czy nie

adam_wdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lis 2010, 08:23
Lokalizacja: Łódż

Post autor: adam_wdz » 23 lis 2010, 18:15

Tak mam gaz,pompa pracuje na pewno ją słyszę.Gaz jest zakręcony na butli.Czujnik niebieski wymieniony.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 23 lis 2010, 19:10

Obstawiam ze masz miernik i umiesz sie nim obslugiwac.
Zmierz jaki opor(Ohmy) jest miedzy dwiema pinami bialego czujnika temperatury wkreconego z tylu silnika w glowice, obok krocca wodnego jest. Mozesz wypiac z niego kostke i zmierzyc opor albo wpiac sie w wiazke rownolegle. Jak wypniesz z niego kostke to sprubuj odpalic.

adam_wdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lis 2010, 08:23
Lokalizacja: Łódż

Post autor: adam_wdz » 23 lis 2010, 19:13

Ok rozumiem spróbuje jutro bo auto stoi w garażu,na pewno się odezwę jutro.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl