Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] swap silnika z RN na passatowski ABS

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
polkos06
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 04 lip 2010, 22:10

[B3] swap silnika z RN na passatowski ABS

Post autor: polkos06 » 04 lip 2010, 22:15

witam, posiadałem w mojej b3 silnik 1,6 na gazniku o oznaczeniu RN
przełożyłem do niego blok silnika 1,8 z passata b3 o oznaczeniu ABS i mocy 90km
czy te 90 km jest juz w mojej audi czy musze pozmieniac tam jeszcze jakies rzeczy??
pytam bo jestem laikiem w tej dziedzinie
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 04 lip 2010, 23:33 przez polkos06, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 04 lip 2010, 22:32

Sama podmiana bloku silnika nic nie pomoże w uzyskaniu mocy. Jeśli zostawiłeś głowicę i układ paliwowy to zostało Ci tyle mocy ile miałeś. Zmiana mocy nastąpi w odwrotnej sytuacji...Twój blok a osprzęt z ABSa - głowica, kolektor i jak się nie mylę jednopunkt.

Może inaczej...czujesz różnicę? Może być tak że poczujesz ale to wina "przebiegu" twojego bloku RN.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 19 lis 2010, 17:39