Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] swap silnika z RN na passatowski ABS

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
polkos06
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 04 lip 2010, 22:10

[B3] swap silnika z RN na passatowski ABS

Post autor: polkos06 » 04 lip 2010, 22:15

witam, posiadałem w mojej b3 silnik 1,6 na gazniku o oznaczeniu RN
przełożyłem do niego blok silnika 1,8 z passata b3 o oznaczeniu ABS i mocy 90km
czy te 90 km jest juz w mojej audi czy musze pozmieniac tam jeszcze jakies rzeczy??
pytam bo jestem laikiem w tej dziedzinie
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 04 lip 2010, 23:33 przez polkos06, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 04 lip 2010, 22:32

Sama podmiana bloku silnika nic nie pomoże w uzyskaniu mocy. Jeśli zostawiłeś głowicę i układ paliwowy to zostało Ci tyle mocy ile miałeś. Zmiana mocy nastąpi w odwrotnej sytuacji...Twój blok a osprzęt z ABSa - głowica, kolektor i jak się nie mylę jednopunkt.

Może inaczej...czujesz różnicę? Może być tak że poczujesz ale to wina "przebiegu" twojego bloku RN.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 19 lis 2010, 17:39

wrzuć sobie ADR-a to jest dopiero różnica....Układ zasilania od pojemności 1,6 zastosowany do silnika o większej pojemności może spowodować zubożenie mieszanki gdyż układ zasilania jest regulowany pod konkretna pojemność. Wzrost mocy byłby gdybyś do silnika 1,6 założył układ zasilania od 1,8 dawkowanie (wtrysku) powodowałoby wzbogacenie mieszanki i lepsze parametry silnika.

Prosty przykład to Polo z 90r z silnikiem 1,3. Produkowano wersje 55kM i 78kM różnica była taka że 78kM wersje miały osprzęt od silnika 2,0! Ty zrobiłeś odwrotnie wiec rewelacji sie nie spodziewaj, jeździć będzie ale gorzej z wysokimi partiami obrotów. Zasys powietrza może byc tak duży że układ zasilania nie będzie w stanie stworzyć prawidłowej mieszanki.

[ Dodano: 2010-11-19, 17:41 ]
Z gaźnikiem możesz jeszcze pokombinować (zmiana dysz) ale jak się nie znasz to możesz tylko narobić sobie biedy ..
---Nie masz na kogo liczyć licz na siebie---

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga