Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 SF] Moje pierwsze Audi- 80 B3 1,8

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

[80 B3 SF] Moje pierwsze Audi- 80 B3 1,8

Post autor: pawel_m » 19 lis 2010, 18:04

Cześć
Chciał bym wam zaprezentować moje pierwsze auto(i pierwsze audi :-D), jakim jest Audi 80 B3. Audi opuściło fabrykę w Ingolstad w roku 1987 i zostało tam wyposażone w silniczek 1,8 SF na gaźniku Keihin I. W środku nie otrzymało żadnego wypasu(pewnie kupował je jakiś skąpy Niemiec :-P), ale później dostało(podejrzewam, że obecny szyberdach nie jest oryginalny) szyberdach i to elektryczny(chyba z modelu B4). Auto dzielnie śmigało po ulicach Niemiec, a później w 2004r zostało sprowadzone do Polski. Miało tu 3 właścicieli(ja jestem 4). Auto posiada instalację gazową I generacji(na instalacji przejechało ok. 100 tys km). U ostatniego właściciela stało rok pod drzewkiem :-(.
Obecnie przebieg auta to 345 300 i ciągle rośnie(kupiłem je z przebiegiem 343000)
silnik w dobrym stanie, do poprawek wycieki, których jest kilka oraz trzeba rozwiązać problem ze spalaniem, które wynosi ok 15 litrów LPG/100km :-(.
W środku tapicerka nie jest i nie była w najlepszym stanie- głównie za sprawą przeciekającego szyberdachu. Został zmieniony materiał na boczkach drzwi,
który po tylu latach poddał się (głównie za sprawą wilgoci). Auto kupione za grosze- w cenie średniego Poloneza ;-).
Dodatkowo myślę, że auto jest w 100% bezwypadkowe- podłoga idealnie prosta, nadkola równiutkie, szczeliny także. Wszystkie szyby mają jednakowe numerki.
W planach(które będę starał się realizować po zimie) mam:
- ringi DIDO
- dodatkowe zegary z ringami
- kierownica S-line
- być może zmiana foteli na coś lepszego
- oczywiście wlepka klubowa :-D
Nie planuję gleby żadnej i raczej alufelg też nie będzie- podoba mi się oryginał i ładne ori kołpaczki :D. Bardziej interesują mnie mody środka.
Oto kilka skromnych fotek:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d2b ... 0ad5b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abb ... 9f060.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ecf ... ae862.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/01b ... d16f0.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d0c ... 0afd7.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4c7 ... 6f780.html
Zapraszam do ocen :D.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2010, 16:34 przez pawel_m, łącznie zmieniany 2 razy.

Kuballa17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 544
Rejestracja: 06 lis 2008, 17:09
Lokalizacja: Kępno

Post autor: Kuballa17 » 19 lis 2010, 21:07

ladna seria.. fajna tapicerka na drzwiach a ten szyberdach wyglada jak od Hondy ;-)
w Hondach tak wychodzily do tylu

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 19 lis 2010, 21:17

jeżeli cię interesują mod wnętrza to może el szyb przód chodziarz i grzane lustra w prądzie

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 20 lis 2010, 20:13

Może elektryczne szyby kiedyś zagoszczą i lusterka w komplecie- niestety spory koszt zapewne- nie interesowałem się tym. A co do tapicerki na drzwiach to została zrobiona z materiału(niestety nie wiem jak się nazywa, dość cienki- być może skaj). Najlepiej wygląda na prawej strony-drzwi od pasażerów(sam wykonywałem) a najgorzej od strony lewej- kierowcy i pasażera(widać fałdy itd). Lewa strona byłą robiona przez poprzedniego właściciela. A narazie to i tak trzeba ją doprowadzić do dobrego stanu technicznego- spalanie określone w temacie w pierwszym poście jest dość sporo i o wiele za duże jak na taki silnik- co innego jak by to było 2,6 V6. Planuję wymianę świec i podstawki gaźnika, bo to chyba jej przyczyna....
I jeszcze wracając do szyberdachu- zrobię fotkę od środka, bo też nie jestem pewien od czego jest jego podsufitka-plastik. Zaletą tego szyberdachu jest to, że szyba jest przezroczysta a nie malowana albo nie jest to sama blacha. Jak jest ciemno i siedzę z tyłu(nie zawsze jestem driver, bo B3 jest na spółkę z bratem) to fajnie widać np. lampy nad drogą :-D.

Awatar użytkownika
mezik0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 668
Rejestracja: 01 wrz 2008, 13:33
Lokalizacja: Ostrowiec Św Opatów

Post autor: mezik0 » 05 gru 2010, 17:09

silnik w lato w mieście ok 12litrów gazu a na tarsie udało sie zejść do 7 ale średnio w lecie to tak 10l przy jeździe 100-170 a więc pałowanie w zimie aktualnie po mieście po 14-15litrów materiał czyszczę szmatkami dla dzieci i niema problemów ;) a nasz materiał sie zwie eksoskóra tyle że moja składa sie ze gąbki i tej niby skóry na boczki sie nadaje siedzenia też ludzie obszywają i nawet nie narzekają a co do odpalania to cały czas gazzie odkąd został założony wiec tak ok 2001-2002 rok odpala na gazie benzyna wtedy jak np gazu braknie ;D i niema problemów z odpalaniem

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 05 gru 2010, 17:30

A jaki masz parownik? Lovato? Ile przelatane na LPG? Robiłeś coś przy parowniku(regeneracja, bo wymiana filterka, spuszczanie syfu rzecz oczywista ;-))?
A co do moich boczków, to materiał jest przyklejony bezpośrednio na klej Butapren w miejsce starych boczków i bardzo dobrze się trzyma już ponad pół roku. Jak się postara przy klejeniu materiału, to wychodzi naprawdę bardzo ładnie :-).
No i nareszcie moja niunia ma słów kawałem garażu- od soboty śnieg na niunie nie pada :mrgreen: . Chciałem dodać też kilka fotek niuni ale mam problem z netem- postaram się jutro wrzucić fotki :-).

Awatar użytkownika
mezik0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 668
Rejestracja: 01 wrz 2008, 13:33
Lokalizacja: Ostrowiec Św Opatów

Post autor: mezik0 » 05 gru 2010, 21:08

ja przy moim nic nie robiłem i nic nie grzebałem bo po co ten silnik dostał tyle po dupie zresztą cała buda też że w moich łapach to to ma wakacje ;D

Jesik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 21 paź 2010, 16:43
Lokalizacja: WLKP

Post autor: Jesik » 05 gru 2010, 22:07

Prawie jak moja :)... No rzeczywiście 15l lpg to duzo za duzo... ja mam taki sam silnik i instalacje podobna i w miescie nie przekraczam 10l na trasie ok 8l lpg przy spokojnej jezdzie 100-115km/h.
Popracuj nad nim i będzie cacy perełka... Pozdro

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 06 gru 2010, 17:17

Jesik pisze:Prawie jak moja :)... No rzeczywiście 15l lpg to duzo za duzo... ja mam taki sam silnik i instalacje podobna i w miescie nie przekraczam 10l na trasie ok 8l lpg przy spokojnej jezdzie 100-115km/h.
Popracuj nad nim i będzie cacy perełka... Pozdro
Takie są plany :mrgreen: . Gdy patrzę na niunię, to nie potrafię się oprzeć jej pięknemu wyglądowi i bądź co bądź ponadczasowej stylistyce nadwozia, która może podobać się mimo upływu lat(autko ma prawie ćwierć wieku) :-). Planu mam takie jak napisałem, a przede wszystkim doprowadzenie jej do jak najlepszego stanu technicznego(mowa o spalaniu ale nie tylko).

Awatar użytkownika
karol_17
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 10 maja 2010, 14:17
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: karol_17 » 15 gru 2010, 10:19

Oo widzę Audica z taka sama motorownia jak moja ;) Jak się spisuje ?

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 15 gru 2010, 15:35

Spisuje się mechanicznie bardzo dobrze :-). Teraz czekam tylko na części potrzebne do regeneracji reduktora, bo spalanie jest takie, że skutecznie odbiera chęć do jazdy....

Awatar użytkownika
karol_17
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 10 maja 2010, 14:17
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: karol_17 » 15 gru 2010, 23:15

No ładnie ;p Powiem Ci ze ta kontrolka mi się świeci zamiast tej od SSania po dym jak założyłem prędkościomierz w milach ;) a to jest kontrolka ten silnik :D dobra ale to nie dziś <ok>

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 16 gru 2010, 20:57

Części do reduktora przyszły, co spowodowało, że babrałem się z nim dobre 2,5h :-P. Ale mam nadzieję, że będzie w końcu dobrze :-). Miałem zrobić fotostory, ale brzydkie zdjęcia mi wychodziły i po dwóch fotkach nierozebranego reduktora zrezygnowałem.

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 18 gru 2010, 13:31

Przepraszam za posta pod postem. Mam trzy fotki niuni(fotki stare, ale niunia się nie zmieniła :-P). Zregenerowałem parownik, pojechałem na regulacje, ale nie mieli czasu w warsztacie jednym, a drugi był zamknięty :evil: (chyba będę musiał sam wyregulować instalkę). No i jeszcze muszę dorobić przycisk do otwierania elektrozaworów gazu oddzielnie(wcześniej ładnie paliła na LPG(bez względu na temp), teraz nie ma o tym mowy :-().
A oto fotki:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29b ... 2d177.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/358 ... 08783.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cc3 ... 55cf3.html

Awatar użytkownika
karol_17
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 10 maja 2010, 14:17
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: karol_17 » 22 gru 2010, 08:42

No kolego w takie mrozy to ja na Benzynie odpalam pochodzi trochę i pyk na gaz i śmiga <ok>

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl