[AUDI 80 B4 ADA] pierwsze wyjście z mroku
- Szara80tkaTdi
 - Forum Audi 80

 - Posty: 2662
 - Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
 - Imię: Przemek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Timbuktu
 
Wiem Adam, za jakiś czas może się coś zrobi. 
Póki co sytuacja mnie zmusiła by wymienić:
 ![Obrazek]()
- wszystkie amortryzatory mts-technik (sprężyny zostały od KW)
- osłonki i odboje amortyzatorów (magnum - nie wiem co to jest za firma)
- poduszki amortyzatorów ( febi)
- tuleje wahaczy z przodu (4 sztuki febi)
Teraz jeszcze zbieżność mi została do zrobienia.
Ps. Na przyszłość jak by ktoś się zastanawiał na jakie amorki to warto pomyśleć o firmie ALKO (robią amortyzatory dla KW) więc raczej to nie buble a cena ich ciut tańsza od sachs czy bilstein.
			
			
									
									
						Póki co sytuacja mnie zmusiła by wymienić:

- wszystkie amortryzatory mts-technik (sprężyny zostały od KW)
- osłonki i odboje amortyzatorów (magnum - nie wiem co to jest za firma)
- poduszki amortyzatorów ( febi)
- tuleje wahaczy z przodu (4 sztuki febi)
Teraz jeszcze zbieżność mi została do zrobienia.
Ps. Na przyszłość jak by ktoś się zastanawiał na jakie amorki to warto pomyśleć o firmie ALKO (robią amortyzatory dla KW) więc raczej to nie buble a cena ich ciut tańsza od sachs czy bilstein.
Po długiej nieobecności informuje co nastąpiło:
w okresie wiosennym mając dość słuchania wycia z tyłu:
- tylne łożyska oraz czopy (ponieważ przez zjechane czopy notorycznie niszczyły się łożyska)
latem postanowiłem zwalczyć niebieską chmurę która od jakiegoś czasu nie dawała spokoju więc :
- głowica do planowania
- nowe uszczelniacze
- dotarte zawory
- wszystkie nowe uszczelki ( pod głowicą, pokrywą zaworów, niską olejową oraz pod kolektory ssący i wydechowy
- cały rozrząd
- paski klinowe
- filtr oleju i olej
- króćce cieczy chłodzącej przy głowicy
- uszczelniacz wałka rozrządu
- łożysko oporowe ( co by za jednym zamachem)
To by było chyba na tyle i bardzo się cieszę ponieważ nie dymi w ogóle choć oleju i tak bierze troszkę ale to nic w podłóg tego co było do tej pory.
Zapomniałem dodać iż wykonałem rezanie świateł mijania jak również drogowych (w oparciu o schematy kolegów z forum), zrobiłem to na 4 przekaźnikach 40A by nie były przeciążone. Żarówki są zwykłe i nie dzieje się z nimi nic a nic natomiast efekt jest naprawdę zauważalny.
			
			
									
									
						w okresie wiosennym mając dość słuchania wycia z tyłu:
- tylne łożyska oraz czopy (ponieważ przez zjechane czopy notorycznie niszczyły się łożyska)
latem postanowiłem zwalczyć niebieską chmurę która od jakiegoś czasu nie dawała spokoju więc :
- głowica do planowania
- nowe uszczelniacze
- dotarte zawory
- wszystkie nowe uszczelki ( pod głowicą, pokrywą zaworów, niską olejową oraz pod kolektory ssący i wydechowy
- cały rozrząd
- paski klinowe
- filtr oleju i olej
- króćce cieczy chłodzącej przy głowicy
- uszczelniacz wałka rozrządu
- łożysko oporowe ( co by za jednym zamachem)
To by było chyba na tyle i bardzo się cieszę ponieważ nie dymi w ogóle choć oleju i tak bierze troszkę ale to nic w podłóg tego co było do tej pory.
Zapomniałem dodać iż wykonałem rezanie świateł mijania jak również drogowych (w oparciu o schematy kolegów z forum), zrobiłem to na 4 przekaźnikach 40A by nie były przeciążone. Żarówki są zwykłe i nie dzieje się z nimi nic a nic natomiast efekt jest naprawdę zauważalny.
- mateuszz117
 - Forum Audi 80

 - Posty: 78
 - Rejestracja: 01 wrz 2011, 08:49
 - Lokalizacja: bełchatów
 
- mateuszz117
 - Forum Audi 80

 - Posty: 78
 - Rejestracja: 01 wrz 2011, 08:49
 - Lokalizacja: bełchatów
 
							










