Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 pm]problem ze stukaniem podczas hamowania i ruszania

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 19 lis 2010, 06:43

Łukaszek KSZO pisze:widze ze musze to zrobic.

Wielki jest problem z wymiana tych łożysk na MCpersonie? i tych gum wchodziacych do kielicha?
1. wahacze dokręca się na opuszczonym aucie, ponieważ gdy dokręcisz je gdy Auto będzie na lewarku to po opuszczeniu go na koła tuleje w niedługim czasie się ukręcą (środek) i szkoda roboty i kasy.
2. Na forum czytałem, że ktoś wymienił łożyska McPhersona bez wyciągania całej kolumny, tylko trzeba trochę się pogimnastykować. Postaram się znaleźć temat o tym <piwo>

Awatar użytkownika
Łukaszek KSZO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 07 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: O-c

Post autor: Łukaszek KSZO » 19 lis 2010, 23:13

supper dzieki za info juz ne bd nigdy odkrecał wachacza na lewarku...;d

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 20 lis 2010, 06:50

Łukaszek KSZO pisze:supper dzieki za info juz ne bd nigdy odkrecał wachacza na lewarku...;d
Odkręcać wahacze możesz na lewarku, tylko ich nie dokręcaj na lewarku, bo gdy to zrobisz, to szlag trafi w szybkim czasie tulejki <piwo>

Awatar użytkownika
Łukaszek KSZO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 07 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: O-c

Post autor: Łukaszek KSZO » 21 lis 2010, 00:08

Przemo80b3, Dzieki nalezy Ci sie <piwo>

Awatar użytkownika
Mateusz794
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 17 sty 2009, 19:39
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Mateusz794 » 21 lis 2010, 02:29

u mnie też takie stuki były podczas hamowania i ruszania sprawdziłem wszystkie tulejki i były ok, a okazało się że to była poluzowana śruba wahacza, gdy to dokręciłem wszystko wróciło do normy.

Awatar użytkownika
Wawik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 06 maja 2010, 10:35
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Wawik » 21 lis 2010, 09:26

Mateusz794 pisze:u mnie też takie stuki były podczas hamowania i ruszania sprawdziłem wszystkie tulejki i były ok, a okazało się że to była poluzowana śruba wahacza, gdy to dokręciłem wszystko wróciło do normy.
U mnie jest wszystko dokręcone, a i tak puka. Wymieniłem tuleje wahacza, sworzeń i łącznik stabilizatora i nie wiem co to może być :?: Ma ktoś jakiś pomysł :?:

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 21 lis 2010, 10:58

Wawik pisze:
Mateusz794 pisze:u mnie też takie stuki były podczas hamowania i ruszania sprawdziłem wszystkie tulejki i były ok, a okazało się że to była poluzowana śruba wahacza, gdy to dokręciłem wszystko wróciło do normy.
U mnie jest wszystko dokręcone, a i tak puka. Wymieniłem tuleje wahacza, sworzeń i łącznik stabilizatora i nie wiem co to może być :?: Ma ktoś jakiś pomysł :?:
A tuleje wahacza dokręcałeś na opuszczonym Aucie ? A jak się mają poduszki amortyzatora ? Może to w nich tkwi problem.

Awatar użytkownika
SoNiK__
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 06 lis 2009, 00:25

Post autor: SoNiK__ » 21 lis 2010, 12:03

JA u siebie mialem tak: stałem w miejscu krecilem kierownica to był stuk,podczas jazdy: gazu mocniej i puszczam- stuk. Reszta częsci zawieszenia sprawna.Okazało sie ze to łożysko w makpersonie. nowe kupione wymioenione ale nie , ale nie to nie to :)
Jakis czas temu wymieniałem amory i okazało sie ze jeden jakims cudem był krutszy, moze w drugim były juz podkładki nie wiem nie odkrecałem drugiego tylko ten co pukał.
Nastepnie wszytsko dobrze , ale to dobrze! dokreciłem na maxa .i gitarra, moze to samo u ciebie? widzialem wiele takich postów co ty piszesz, ale tego to nikt jeszcze nie wymieniał co pisze ja.
pozdrawiam i zycze szybkiej naprawy.
PS. oczywiscie moge sie mylci, to tylko opisalem co u mnie sie dzialo.

Awatar użytkownika
Wawik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 06 maja 2010, 10:35
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Wawik » 22 lis 2010, 09:25

A tuleje wahacza dokręcałeś na opuszczonym Aucie ? A jak się mają poduszki amortyzatora ? Może to w nich tkwi problem.
Tuleje dokręcałem jak auto już stało na kołach, ale poduszek nie sprawdzałem, może faktycznie do wymiany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl