[b3 1.8 PM] Wyciek oleju na kolektor
[b3 1.8 PM] Wyciek oleju na kolektor
Witam! Dziś rano zauważyłem, że kolektor jest zalany olejem... cieknie jakby spod dekla zaworowego albo na łączeniu kolektora z silnikiem. Chciałbym zaczerpnąć waszej opinii- czym to może być spowodowane? Powinienem szykować się ha kosztowne naprawy? Może ktoś z Was miał z tumour doczynienia, będę wdzięczny za każdą pomoc. Sorry jeżeli powielam temat, szukałem ale niczego niece znalazłem.
Ostatnio zmieniony 21 lis 2010, 15:20 przez ArtisWLN, łącznie zmieniany 1 raz.
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Nie ma takiej potrzeby, to sie lekko dokręca, zaledwie 20NM to troszke mocniej niż ręką . No ale podstawa to nie pokrzywiona pokrywa zaworów, bo inaczej bedzie ciekło i nic nie poradzisz.Easyrider pisze:Trzeba chyba kluczem dynamometrycznym dokręcać, a nie na oko.
A po co zwlekać, przecież to 15 minut roboty z piwem w jednym ręku?ArtisWLN pisze:Panowie pojezdze z tym jeszcze około miesiąca czy raczej powinienem sie spieszyć? Na ile ta sprawa jest poważna?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Kolega nie panikuje-rok tak jeździłem zanim wymieniłem.Nie naleciało to wciągu dwóch dni także bez paniki
Jak koledzy piszą uszczelka zaczyna się pocić i sobie już popuszcza.
W sklepie pewnie zapytają o model silnika aby dobrać czy to gumową czy korkową.
Do korkowej na szpilkach są odsadzenia a w gumowej owe osadzenia już są w uszczelce.Także i jedną i drugą dokręcamy jak każde inne śruby.Bez obawy że coś stanie się uszczelce.
Jak koledzy piszą uszczelka zaczyna się pocić i sobie już popuszcza.
W sklepie pewnie zapytają o model silnika aby dobrać czy to gumową czy korkową.
Do korkowej na szpilkach są odsadzenia a w gumowej owe osadzenia już są w uszczelce.Także i jedną i drugą dokręcamy jak każde inne śruby.Bez obawy że coś stanie się uszczelce.