[A4 B5] 1,8 ADR QUATTRO PILNIE SPRZEDAM str3
[A4 B5] 1,8 ADR QUATTRO PILNIE SPRZEDAM str3
Witam!
Nadszedł czas na przedstawienie nowego wozidełka dzięki któremu powróciłem do grona sympatyków OOOO.
W sierpniu sprzedałem moją czarną B3 i zakupiłem Forda Mondeo Kombi , którego po 3 miesiącach postanowiłem sprzedać i szukać znów Audi. Ford nie był zły. Zadbany, miał pełne wyposażenie jakie chyba mógł mieć i do tego rok produkcji 2000, ale fordowskie TD nie pchało tego auta do przodu, a i przywiązanie do marki Audi pozostało więc szukałem nowej maszynki z pod znaku OOOO.
Na początku szukałem z racji zaoszczędzenia trochę gotówki B4 z 95 roku zadbanego i dobrze wypasionego benzyniaka z klimatronikiem, ale nie było nic ciekawego. Po kilkunastu telefonach i oględzinach paru modeli w okolicy, postanowiłem pod namową rodziny zacząłem szukać Audi A4. Tu nadal w okolicy albo były padliny albo przekraczały założony budżet, 2 naprawdę ciekawe A4 zostały zaś już sprzedane.
Razem z tatą następnego ranka wyruszyliśmy we mgle do stolicy oglądnąć zwykle ale z prywatnych rąk A4 które było bardzo podobne do posiadanej już przez nas A4 quattro.
Po długich oględzinach i trudnych negocjacjach stałem się oto właścicielem Audi A4 1,8 Quattro z 1995 roku (wg dokumentów rok modelowy 1996) Auto posiada trochę wyblaknięty czerwony lakier i kompletnie łyse opony letnie ale ma dość fajne wyposażenie:
Napęd Quattro <quattro>
Klimatronic
Elektryczne przednie szyby
Elektryczne podgrzewane lusterka
ABS
EDS
2 poduszki powietrzne
Oryginalne aluminiowe felgi
Radio Gamma + 6 fabrycznych piszczałek bardzo fajnie grających
Kolor to Laserott L 0Y3 H01
Dodatkowe odcięcie zapłonu
Wspomaganie kierownicy
Podgrzewane dysze spryskiwaczy i zamki
Fabryczny Auto Alarm Audi
Skórzaną kierownicę
Do tego dostałem Książkę serwisową do 170 000 km, obecnie 235 000, wszystkie oryginalne książeczki Audi, faktury niemiecki i książki przeglądów, kody do radia, komplet 3 kluczyków i nawet zapasowy fabryczny lakier w tubce.
Z racji łysych opon i paru zadrapań na lakierze wysępiłem komplet rocznych zimówk Pirelli Carving oraz nowy 3 tygodniowy akumulator wraz z gwarancją w cenie auta (oczywiście odpowiednio utargowanej) Poniżej parę szybkich fotek po zmianie opon i woskowaniu nadwozia i zrobieniu lekkich zaprawek lakieru.
Zrobione:
Zamontowana sekwencyjna instalacja LPG BRC Sequent 24
Radio CD/MP3/USB Sony Xplod GT828U + wzmacniacz i skrzynka + zmieniarka 10CD
Ręczna Polerka Lakieru i zrobienie paru zaprawek
Wymieniony termostat, czujnik ciśnienia oleju, wyczyszczona nagrzewnica, naprawione podświetlenie klimatronica.
Wymienione wszystkie tarcze, klocki, przewody i tłoczki hamulcowe, regenaracja zacisków
Wymienione wszystkie paski, klimy, pompy, alternatora, nowy napinacz, olej, żarówki,
Zakupione manetki i przełączniki które szwankowały.
Zakupione Oryginalne Alu felgi 16" z oponami Pirelii P6000 205/55 R16 91W na lato <ok>
Kupione daszki przeciwsłoneczne z lampkami, dodatkowe lampki wnętrza
Termometr do licznika
Wykładzina bagażnika z uchwytami + półeczka boczna
Zamontowany licznik z Pełnym FISem (trzeba tylko dołożyć jeszcze manetki które czekaja na wymontowanie kierownicy
Plany:
Kupić Dywaniki gumowe na zimę √
Owiewki na wszystkie boczne szyby Heko
Wymiana wszystkich popalonych żaróweczek we wnętrzu + dodatkowe lampki √
4 elektryczne szyby Zakupione mechanizmy, wiąka przełączniki i boczki - komplet - czekają na montaż
Licznik z pełnym FISem + ringi Dido - Już jest i czek ana montaż √
Kluczyk scyzoryk + domykanie szyb
Felgi ori 16" √ Zamontowane
Lampy poliftowe
Fotele pół kubełki być może skóra
Auto wymaga jeszcze trochę dopieszczenia ale mam nadzieje ze będzie się dobrze sprawowało, taj jak poprzednia B3.
Opinie mile widziane. :mrgreen:
Nadszedł czas na przedstawienie nowego wozidełka dzięki któremu powróciłem do grona sympatyków OOOO.
W sierpniu sprzedałem moją czarną B3 i zakupiłem Forda Mondeo Kombi , którego po 3 miesiącach postanowiłem sprzedać i szukać znów Audi. Ford nie był zły. Zadbany, miał pełne wyposażenie jakie chyba mógł mieć i do tego rok produkcji 2000, ale fordowskie TD nie pchało tego auta do przodu, a i przywiązanie do marki Audi pozostało więc szukałem nowej maszynki z pod znaku OOOO.
Na początku szukałem z racji zaoszczędzenia trochę gotówki B4 z 95 roku zadbanego i dobrze wypasionego benzyniaka z klimatronikiem, ale nie było nic ciekawego. Po kilkunastu telefonach i oględzinach paru modeli w okolicy, postanowiłem pod namową rodziny zacząłem szukać Audi A4. Tu nadal w okolicy albo były padliny albo przekraczały założony budżet, 2 naprawdę ciekawe A4 zostały zaś już sprzedane.
Razem z tatą następnego ranka wyruszyliśmy we mgle do stolicy oglądnąć zwykle ale z prywatnych rąk A4 które było bardzo podobne do posiadanej już przez nas A4 quattro.
Po długich oględzinach i trudnych negocjacjach stałem się oto właścicielem Audi A4 1,8 Quattro z 1995 roku (wg dokumentów rok modelowy 1996) Auto posiada trochę wyblaknięty czerwony lakier i kompletnie łyse opony letnie ale ma dość fajne wyposażenie:
Napęd Quattro <quattro>
Klimatronic
Elektryczne przednie szyby
Elektryczne podgrzewane lusterka
ABS
EDS
2 poduszki powietrzne
Oryginalne aluminiowe felgi
Radio Gamma + 6 fabrycznych piszczałek bardzo fajnie grających
Kolor to Laserott L 0Y3 H01
Dodatkowe odcięcie zapłonu
Wspomaganie kierownicy
Podgrzewane dysze spryskiwaczy i zamki
Fabryczny Auto Alarm Audi
Skórzaną kierownicę
Do tego dostałem Książkę serwisową do 170 000 km, obecnie 235 000, wszystkie oryginalne książeczki Audi, faktury niemiecki i książki przeglądów, kody do radia, komplet 3 kluczyków i nawet zapasowy fabryczny lakier w tubce.
Z racji łysych opon i paru zadrapań na lakierze wysępiłem komplet rocznych zimówk Pirelli Carving oraz nowy 3 tygodniowy akumulator wraz z gwarancją w cenie auta (oczywiście odpowiednio utargowanej) Poniżej parę szybkich fotek po zmianie opon i woskowaniu nadwozia i zrobieniu lekkich zaprawek lakieru.
Zrobione:
Zamontowana sekwencyjna instalacja LPG BRC Sequent 24
Radio CD/MP3/USB Sony Xplod GT828U + wzmacniacz i skrzynka + zmieniarka 10CD
Ręczna Polerka Lakieru i zrobienie paru zaprawek
Wymieniony termostat, czujnik ciśnienia oleju, wyczyszczona nagrzewnica, naprawione podświetlenie klimatronica.
Wymienione wszystkie tarcze, klocki, przewody i tłoczki hamulcowe, regenaracja zacisków
Wymienione wszystkie paski, klimy, pompy, alternatora, nowy napinacz, olej, żarówki,
Zakupione manetki i przełączniki które szwankowały.
Zakupione Oryginalne Alu felgi 16" z oponami Pirelii P6000 205/55 R16 91W na lato <ok>
Kupione daszki przeciwsłoneczne z lampkami, dodatkowe lampki wnętrza
Termometr do licznika
Wykładzina bagażnika z uchwytami + półeczka boczna
Zamontowany licznik z Pełnym FISem (trzeba tylko dołożyć jeszcze manetki które czekaja na wymontowanie kierownicy
Plany:
Kupić Dywaniki gumowe na zimę √
Owiewki na wszystkie boczne szyby Heko
Wymiana wszystkich popalonych żaróweczek we wnętrzu + dodatkowe lampki √
4 elektryczne szyby Zakupione mechanizmy, wiąka przełączniki i boczki - komplet - czekają na montaż
Licznik z pełnym FISem + ringi Dido - Już jest i czek ana montaż √
Kluczyk scyzoryk + domykanie szyb
Felgi ori 16" √ Zamontowane
Lampy poliftowe
Fotele pół kubełki być może skóra
Auto wymaga jeszcze trochę dopieszczenia ale mam nadzieje ze będzie się dobrze sprawowało, taj jak poprzednia B3.
Opinie mile widziane. :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 20 cze 2011, 18:43 przez peter_k, łącznie zmieniany 15 razy.
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ma parę drobiazgów do zrobienia, był bardzo wyblakły ale Pasta Tempo, Wosk i Politura go ożywiła <ok> Ma lekko obity próg z lewej strony i kapie prawdopodobnie ze wspomagania płyn. Oprócz tego trzeba zrobić podświetlenie klimatronica bo działa ale nie świeci podświetlanie, przycina się szyba kierowcy i czasem nie działa klakson, tak to zupełna seria, troszkę zaniedbana ale raczej zdrowa Silnik jedzie, ładnie równo i cicho pracuje i napęd też w porządku.barto-team pisze:wygląda na zdrową sztukę
Dodam że rozrząd, olej i paski, filtry były wymienione ok 30 tyś km temu, w Polsce także widząc faktury raczej prócz tych niedomagań nie powinno być więcej niespodzianek.
Ja również witam, u mnie to już Drugi po moim ojcu ADR i Drugi z Quattro <ok>Labiel pisze:Witam kolejnego ADRa <ok>
Powoli się wszystkim zajmę, na razie wczoraj została mu w miarę jako tako przywrócony kolor, jutro będziemy patrzeć na to co i gdzie kapie z pod silnika, a następnie wnętrze czyli żaróweczki, czyszczenie, Sprzęt CB i Car Audio
PS 400KM w trasie w deszczu i mgle na łysych oponach pokonała A4 bardzo więc może nie będzie tak źle <mikolaj>
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Sprawdź opaski na łączeniu węży wychodzących ze zbiornika z płynem z tą niby chłodniczką z przodu (czyli tym wężykiem metalowym czy jaki on tam jest). U mnie na tym właśnie delikatnie leciało.peter_k pisze:kapie prawdopodobnie ze wspomagania płyn
Też to mam, szczególnie jak jest zimno. U mnie problem leży gdzieś w kierownicy, ale do styków nie mogę się dobrać bo poduchy nie da rady odkręcić.peter_k pisze:czasem nie działa klakson
U mojego ojca za to kapanie winny był właśnie wąż od zbiornika z płynem, koszt nowego to prawie 900zł w ASO bo zamiennika brak. Ale 300m od mojego domu zakuwają węże hydrauliczne i tak się składa że robią też takie dla ASO VW. Do A4 mojemu ojcu zrobil gość za ... 60zł :mrgreen: więc może i mi się poszczęści.Labiel pisze:Sprawdź opaski na łączeniu węży wychodzących ze zbiornika z płynem z tą niby chłodniczką z przodu (czyli tym wężykiem metalowym czy jaki on tam jest). U mnie na tym właśnie delikatnie leciało.peter_k pisze:kapie prawdopodobnie ze wspomagania płyn
Też to mam, szczególnie jak jest zimno. U mnie problem leży gdzieś w kierownicy, ale do styków nie mogę się dobrać bo poduchy nie da rady odkręcić.peter_k pisze:czasem nie działa klakson
Z klaksonem to podobnie miałem w B3 i wina po stronie kierownicy była, dopiero jej wymiana pomogła A tutaj też mam poduchy i też już zauważyłem że może być problem z klaksonem bo poducha jest (na szczęście z tego co widać raczej obie)
Sorki za jakość zdjęć ale na szybko telefonem robione, jak już doprowadzę OOOO do ładu to zrobię sesje aparatem. Na razie to brak czasu na jakiekolwiek prace i pilniejszy jest ten wyciek
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kapanie naprawione Jednak nie było to wspomaganie a winny był czujnik ciśnienia oleju. Po nim ciekło i to coraz mocniej. Przy okazji wymieniłem termostat bo czasem się chyba wieszał i nie dogrzewał się silnik. Zaraz po pracy jadę do wujka do warsztatu odebrać samochód, i zabieram się w domu za wnętrze :mrgreen:
Dodatkowo dziś dostałem prezent - Czerwony Wosk Koloryzujący <ok>
Plany co do mojego "nowego" Audika na najbliższe wieczory są następujące:
-wymiana żaróweczek we wnętrzu w liczniku i przy klimatroniku (być może na diody)
-montaż CB (antena President Misisippi montażowa na klape i radio President Johnny 2)
-montaż Car-Audio (wzmacniacz, skrzynka, zmieniarka 10CD Sony, radio Sony (ramka do radia już jest w drodze) + sterowanie przy kierownicy i pilot karta, okablowanie z akumulatora)
-dywaniki gumowe na zimę, pokrowce na zagłówki z logo Audi
-porządne wysprzątanie i wyczyszczenie wnętrza.
-jak najszybciej "podtlenek" LPG sekwencyjny, oczywiście dobrze założony
A później jak będzie jakiś $$$ to:
-elektryczne tylne szyby + tylnie boczki poliftowe z głośnikami
-kluczyk scyzoryk ze zdalnym sterowaniem + domykanie szyb
-podświetlane osłony przeciwsłoneczne
-podłokietnik
-ramki na zegary + licznik z pełnym FISem
-lampka we wnętrzu z lampkami do czytania i lampki w tylnich słupkach
-opony na lato i alufelgi 16" ori Audi po lifcie
-wymiana gałki lewarka (popękana)i rączki ręcznego na skóre
-może kierownica S4
-tylnie lampy lift lub cos diodowego ale nie szajs z alledrogo i przednie poliftowe soczewki
-światła do jazdy dziennej
Priorytet to auto w dobrym stanie technicznym i wizualnym
Następne fotki po zamontowaniu Car Audio i rejestracji na blachy KT.
Dodatkowo dziś dostałem prezent - Czerwony Wosk Koloryzujący <ok>
Plany co do mojego "nowego" Audika na najbliższe wieczory są następujące:
-wymiana żaróweczek we wnętrzu w liczniku i przy klimatroniku (być może na diody)
-montaż CB (antena President Misisippi montażowa na klape i radio President Johnny 2)
-montaż Car-Audio (wzmacniacz, skrzynka, zmieniarka 10CD Sony, radio Sony (ramka do radia już jest w drodze) + sterowanie przy kierownicy i pilot karta, okablowanie z akumulatora)
-dywaniki gumowe na zimę, pokrowce na zagłówki z logo Audi
-porządne wysprzątanie i wyczyszczenie wnętrza.
-jak najszybciej "podtlenek" LPG sekwencyjny, oczywiście dobrze założony
A później jak będzie jakiś $$$ to:
-elektryczne tylne szyby + tylnie boczki poliftowe z głośnikami
-kluczyk scyzoryk ze zdalnym sterowaniem + domykanie szyb
-podświetlane osłony przeciwsłoneczne
-podłokietnik
-ramki na zegary + licznik z pełnym FISem
-lampka we wnętrzu z lampkami do czytania i lampki w tylnich słupkach
-opony na lato i alufelgi 16" ori Audi po lifcie
-wymiana gałki lewarka (popękana)i rączki ręcznego na skóre
-może kierownica S4
-tylnie lampy lift lub cos diodowego ale nie szajs z alledrogo i przednie poliftowe soczewki
-światła do jazdy dziennej
Priorytet to auto w dobrym stanie technicznym i wizualnym
Następne fotki po zamontowaniu Car Audio i rejestracji na blachy KT.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Też żałowałem że sprzedałem B3 ale cóż sprawy finansowe czasem tego wymagają, na szczęście nawróciłem się i wróciłem do "troche" nowszej budy z 4 OOOO i mam nadzieję że posłuży mi tak długo a nawet dłużej niż B3 i będę tak samo zadowolony! O moim byłym "czarnuchu" złego słowa nie powiem i mam nadzieje że w KRK nowy właściciel jest z niej zadowolony i cieszy się z jazdy nią. <ok>wujo1 pisze:szkoda że sprzedałeś b3 , a ori radio jest tak beznadziejne że chcesz zmieniać czy co ??
Ori radio jak na to auto i rok jego produkcji jest wręcz zaskakujące. :shock: Jest to radio Audi Gamma, ma RDS i 6 lub 8 głośników. Ile dokładnie to nie wiem bo muszę pod tylną półkę zaglądnąć, wczoraj udało mi się jedynie dowiedzieć że z tyłu na półce jest oryginalny zestaw Aktywnych głośników.
Radio zmieniam bo mam po prostu dość dobre z którego bardzo zadowolony jestem, wraz z całym osprzętem Sony który zgromadziłem jeszcze w B3 (radio cd/mp3/usb +zmieniarka 10cd + sterowanie do kierownicy + pilot karta + wzmacniacz i skrzynka basowa do bagażnika i porządne okablowanie do tego wszystkiego) i nie chce się tego pozbyć.
Ale Gamma gra zaskakująco dobrze w porównaniu do serii z A4 mojego ojca. Tam nawet ori przednie głośniki są słabsze <ok>
Niestety żeby tył podpiąć teraz pod mojego XPloda muszę użyć specjalnego adaptera żeby "grały i buczały".
Wczoraj pomogła mi w tym wszystkim książka wydawnictwa WKŁ "Sam naprawiam Audi A4" mojego taty (gdzie jest bardoz dobrze auto i jego podzespoły opisane wraz z fachowymi rysunkami) i oczywiście poniekąd wujek Google i koledzy z forum A4,.
Tak więc plan na CarAudio trochę się odwlecze w czasie bo nie mam zamiaru ciąć kabli tylko trzeba to zrobić porządnie jak fabryka dala tak ma grać, a gamma może będzie na sprzedaż jakby ktoś chciał
PS A4 juz nie cieknie i bardzo cieplutko w środku dzieki nowemu termostatowi, teraz tylko troche czasu mi potrzeba na obecne mody i troche "$$$ na dalsze plany
Póki co w Poniedziałęk czeka mnie wizyta w Urzędzie Miasta w celu rejestracji i jeszcze trzeba do Skarbówki zgłosić się do 14dni opłacić "podatek od wzbogacenia PCC3) :evil: Później jeszcze tylko nowe OC i można modzic jak bedzie za co :mrgreen:
W miniony weekend udało się wyeliminować niesprawności klimatronica, po raz drugi wymienić termostat (uległ awarii po 2 dniach). Sprawdzić zachowanie Quattro po pierwszym śniegu na białej nawierzchni i zamontować nowe radio, dodatkowo przygotowując już pomału instalację pod trochę lepsze CA, oraz antena CB montażowa na klapie.. We wnętrzu zostały już tylko szczegóły do zrobienia (podświetlenie licznika, ale to odkładam na razie żeby założyć od razu ringi od Dido), oraz montaż reszty car audio (wzmacniacz zmieniarka, skrzynka w bagażniku) i czekam na moduł do tylnej półki co by grały mi głośniki fabryczne.
Dziś natomiast do Audi został zamontowany "Podtlenek LPG"
Wszystko było by pięknie i ładnie bo z racji zadowolenia z poprzedniej zagazowanej B3 w Czakramie (Dystrybutor na Polske BRC) zdecydowałęm się i A4 tam zrobić gdyby nie problem który powstał po zamontowaniu gazu.
Audi na gazie chodzi zaskakująco ładnie, równo i sprawnie się porusza, nie czuć zbytnio różnicy. Sam montaż też bardzo schludny i estetyczny, gdyby nie jedno ale ... :evil:
Po zamontowaniu gazu w Audi nie ma ... Ogrzewania. Temperatura 90 stopni, wężę od nagrzewnicy ciepłe, termostat nowy i sprawny a w środku ... zima <buu> <osohozi> :evil:
Po prawie 2 godzinach szukania Panowie chcieli mi wyjąć pompę wody i niby że ona jest winna bo zwiększył się obieg wody ... :evil:
Mój mechanik (wujek) jednak uśmiał się po pachy jak to usłyszał i jutro rano Audik wędruje u niego. Tam już będą to sprawdzać bo jakby nie patrzeć to wyciągnięcie pompy wiąże się z rozrzadem który był tak jak i pompa wymieniony ok 30 000 km temu.
Podejrzewają oni że jest to błąchostka - źle odpowietrzony układ chłodzenia a co za tym idzie za duża pozostałą w nim ilość powietrza i stąd taki efekt.
Mam nadzieje że mają rację, że pomogą mojej bestii bo troche marznie w środku a na polu -10 u nas.
Oczywiście jutro dam znać co i jak z autem.
Dziś natomiast do Audi został zamontowany "Podtlenek LPG"
Wszystko było by pięknie i ładnie bo z racji zadowolenia z poprzedniej zagazowanej B3 w Czakramie (Dystrybutor na Polske BRC) zdecydowałęm się i A4 tam zrobić gdyby nie problem który powstał po zamontowaniu gazu.
Audi na gazie chodzi zaskakująco ładnie, równo i sprawnie się porusza, nie czuć zbytnio różnicy. Sam montaż też bardzo schludny i estetyczny, gdyby nie jedno ale ... :evil:
Po zamontowaniu gazu w Audi nie ma ... Ogrzewania. Temperatura 90 stopni, wężę od nagrzewnicy ciepłe, termostat nowy i sprawny a w środku ... zima <buu> <osohozi> :evil:
Po prawie 2 godzinach szukania Panowie chcieli mi wyjąć pompę wody i niby że ona jest winna bo zwiększył się obieg wody ... :evil:
Mój mechanik (wujek) jednak uśmiał się po pachy jak to usłyszał i jutro rano Audik wędruje u niego. Tam już będą to sprawdzać bo jakby nie patrzeć to wyciągnięcie pompy wiąże się z rozrzadem który był tak jak i pompa wymieniony ok 30 000 km temu.
Podejrzewają oni że jest to błąchostka - źle odpowietrzony układ chłodzenia a co za tym idzie za duża pozostałą w nim ilość powietrza i stąd taki efekt.
Mam nadzieje że mają rację, że pomogą mojej bestii bo troche marznie w środku a na polu -10 u nas.
Oczywiście jutro dam znać co i jak z autem.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Audi jest już w dobrych rękach u wujka i szuka on przyczyny tego problemu.Labiel pisze:Pompa wody... A to dobre :mrgreen: Też się uśmiałem.
Stawiam tak jak ty, czyli na zapowietrzoną nagrzewnicę. Oba węże od nagrzewnicy są ciepłe?
Z tymi wężami to ciężko powiedzieć już jak z nimi jest bo "machery" co chwile wypinali z nagrzewnicy węże "żeby odpowietrzyć układ" :evil: Jakby tego było mało to robili to na ... gorącym silniku :evil:
Mam nadzieje że dziś problem zostanie rozwiązany bo auto jest mi potrzebne do jazdy.
Jak to wyeliminuję to muszę jeszcze dziś zakupić dywany gumowe na zimę i owiewki na szyby bo zima się na dobre zaczęła w Małopolsce ---> -17 dziś rano, teraz jakieś -11 :mrgreen:
Poza tym na gazie pracuje równo, nie śmierdzi nic, i nawet nie czuć różnicy pod "nogą" bo "kopa" ma nadal :mrgreen: