[B3 NE 1.8] Słabe hamulce tył.
Ze zdjęcia widac , że złożyłeś poprwanie . Pewnie błędem było to , że nie poluzowałeś linek po założeniu nowych szczęk . Stare wytarte miały mniejszą średnicę a nadwyżkę wolnego miejsca kasował klin samoregulatora . Jak dałeś nowe szczęki to zmieniła się geometria ustawienia ich na bębnie . W celu dokładnego wycentrowania należy poluzować linki od ręcznego , poluzować klin , szczęki ustawić mniej więcej na środku i zakładać bęben . Przed ostatecznym dociśnięciem poruszać bębnem górz dół i przwo lewo , żeby wstępnie ułożyć szczęki . Dopiero teraz dokręcić bęben i hamulcem zasadniczym powciskać klikanaście razy , żeby klin się ustawił w odpowiednim miejscu . Pokręć bębnem sprawdź czy nie przyciera i dopiero teraz możesz regulować ( kasować luz linek hamulcowych) . Zakładam , że ta poprzeczka w szczękach chodzi luźno ( nie przyciera ) to samo w dolnej podporze i rórnież nie może ocierać się o osłonę blaszaną z tyłu . Jest trochę zabawy ale da radę .
Poprzednio mniej więcej tak sprężyny były i nie pasowało mi to.Faktycznie jeśli przełoży się tę sprężynę będzie bardziej naciągnięta i wszystko powinno być ok.Ma być założona pod ta poprzeczką w ten otwór czy zaraz nad poprzeczką? Bo jeśli pod to sprężyna musi być na zewnątrz czyli muszę je zamienić z lewego koła na prawe i analogicznie.