Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 NE 1.8] Słabe hamulce tył.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 23 lis 2010, 08:55

Ze zdjęcia widac , że złożyłeś poprwanie . Pewnie błędem było to , że nie poluzowałeś linek po założeniu nowych szczęk . Stare wytarte miały mniejszą średnicę a nadwyżkę wolnego miejsca kasował klin samoregulatora . Jak dałeś nowe szczęki to zmieniła się geometria ustawienia ich na bębnie . W celu dokładnego wycentrowania należy poluzować linki od ręcznego , poluzować klin , szczęki ustawić mniej więcej na środku i zakładać bęben . Przed ostatecznym dociśnięciem poruszać bębnem górz dół i przwo lewo , żeby wstępnie ułożyć szczęki . Dopiero teraz dokręcić bęben i hamulcem zasadniczym powciskać klikanaście razy , żeby klin się ustawił w odpowiednim miejscu . Pokręć bębnem sprawdź czy nie przyciera i dopiero teraz możesz regulować ( kasować luz linek hamulcowych) . Zakładam , że ta poprzeczka w szczękach chodzi luźno ( nie przyciera ) to samo w dolnej podporze i rórnież nie może ocierać się o osłonę blaszaną z tyłu . Jest trochę zabawy ale da radę .

olapiotr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 04 sie 2009, 01:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: olapiotr » 23 lis 2010, 13:42

Cięka sprężyna powinna przechodzić przez podłużny otwór w blaszce .Prawy koniec sprężyny musisz przenieść oczko niżej w szczęce. Lewy musisz umieścić w małym wycięciu na końcu blaszki.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 23 lis 2010, 16:23

:oops: Moja wina , niedopatrzenie , ta cienka sprężyna przechodząca przez blaszkę powinna być zaczepiona pod blaszką w dolnym otworze nad zaczepem mocującym szczękę do tylnej blachy . Obecnie mocowanie sprężyny w szczęce blokuje dźwignię od linki hamulca ręcznego .

Młody440
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 10 lis 2010, 14:57

Post autor: Młody440 » 23 lis 2010, 23:11

Poprzednio mniej więcej tak sprężyny były i nie pasowało mi to.Faktycznie jeśli przełoży się tę sprężynę będzie bardziej naciągnięta i wszystko powinno być ok.Ma być założona pod ta poprzeczką w ten otwór czy zaraz nad poprzeczką? Bo jeśli pod to sprężyna musi być na zewnątrz czyli muszę je zamienić z lewego koła na prawe i analogicznie.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 24 lis 2010, 09:02

Na pierwszej stronie tego postu , trzecie zdjęcie sprężyna nr 8 , zobaczjak jest zamocowana i tak samo zamocuj swoją . Ta sprężyna przechodzi przez środek poprzeczki .

Młody440
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 10 lis 2010, 14:57

Post autor: Młody440 » 24 lis 2010, 21:01

W taj poprzeczce powinny być 2 otwory?Żeby to tak przełożyć chyba muszą być a ja mam jeden w kształcie podłużnej elipsy.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 24 lis 2010, 21:53

Kolego obejrzyj dokładnie drugie zdjęcie na pierwszej stronie , ta sprężyna przechodzi przez ten eliptyczny otwór . Swoją musisz tak samo zamocować . Sprężyna wtedy jest mocno naciągnięta .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl