Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 Coupe 2.3 NG] pytanie o przepływomierz

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
lucasso83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:35
Lokalizacja: Brodnica

[B3 Coupe 2.3 NG] pytanie o przepływomierz

Post autor: lucasso83 » 02 paź 2010, 14:17

Witam!

Mam do wymiany przepływomierz powietrza, w aucie zamontowany jest przepływka o nr
Bosch_0438 121 049, nr Audi/VW_034 133 353 C.
Mam pytanie czy pasuje przepływka nr Bosch_0438 120 185, nr Audi/VW_035 133 353 AB?

Rozdzielacz wiem, że jest inny, ale przepływka wygląda tak samo.
Czy ktoś z was próbował użyć tych przepływomierzy zamiennie?

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 02 paź 2010, 18:34

lucasso83 pisze:Mam do wymiany przepływomierz powietrza
A skąd wiadomo że jest-jakie ma uszkodzenie?
Mój też niby był walnięty a zrobiłem go sam,i hula.

lucasso83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:35
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: lucasso83 » 03 paź 2010, 12:36

Talerzyk jest tak pokrzywiony, że nie da się go idealnie wyprostować, i nie możne go ustawić tak żeby chodził lekko, bez oporu, ciągle haczy o stożek. Samego talerzyka nie da rady kupić, a mam dostępny właśnie ten drugi przepływomierz, wszystko w nim chodzi ładnie, bez oporu, pochodzi z auta bez gazu, tylko że z tego co wiem to jest z Audi 100, nie wiem z jakiego rocznika.
Być może już ktoś z was przerabiał ten temat.
Nie mam za bardzo możliwości żeby przełożyć i sprawdzić czy pasuje, a nie chcę kupować w ciemno.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 03 paź 2010, 13:56

podaj adres na pw a wysle ci talezyk.. no chyba ze juz kupiles caly komplet to kicha....

ma ze 3-4 kompletne wiec jak rozbebesze jeden to nie zbiednieje....

[ Dodano: 2010-10-04, 15:17 ]
Wyslane.

lucasso83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:35
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: lucasso83 » 22 paź 2010, 18:02

Po 3 miesiącach przymusowego postoju fura śmiga jak szalona:)
Dziś wreszcie miałem czas na dłubanie pod maską i dzięki dużej pomocy troll oslo moja Coupe'tka znów jest na chodzie. Udało się odratować przepływomierz i gumę przepływomierza.
Dzięki!

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 22 paź 2010, 19:49

jaka duza pomoc daj spokoj...

co uzyles do klejenia gumy znalazles ten kleb og tett wurtha o kturym pisalem?

a skoro rozkompletowalem jeden przeplywomiez to mam jeszcze reszte do oddania tzn regulator cisnienia, rozdzielacz no i reszte przeplywki tzn obudowe z potencjometrem ramie bez talezyka....

moge oddac ale wszystko zalezy od kosztow wysylki ....

lucasso83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:35
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: lucasso83 » 25 paź 2010, 15:35

Tak, kupiłem ten "klej i uszczelniacz" z Wurtha w kolorze czarnym, idealny do klejenia tego typy gum. Również polecam.

Po naprawie przepływomierza i uszczelnieniu gumy przepływomierza samochód odpalił, ale jeżdżąc zauważyłem, że traci chwilami moc na wyższych obrotach, ma takie zadławienia. Najbardziej się to odczuwa gdy jest rozgrzany.
Sam już nie wiem co to może być, bo wymieniane było niemal wszystko: świece, kable wysokiego napięcia, kopułkę i palec rozdzielacza, olej, filtr oleju, filtr paliwa, filtr powietrza, uszczelkę pod głowicą, planowałem głowicę i gniazda zaworów, wymieniłem wszystkie uszczelniacze i uszczelki w silniku, czyściłem wtryski, ostatnio kupiłem nową sondę lambda Boscha. Od ponad roku nie jeżdżę na gazie, niedawno wymontowałem instalacje całkowicie, żeby nie dławiła silnika.
Ręce opadają:( Od czego może być to dławienie??? Pompa paliwa czy może rozdzielacz wtrysku?

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 25 paź 2010, 16:31

czojnik spalania stukowego miale taki objaw ze na jade 120 daje gazu by ciagnol i czoje ze ciagnie i pusci ciagnie i pusci wymienilem stokowy i bylo ok .
musisz tylko zalozyc odpowieni stukowy bodajze niebieski w silniku ng
kolor wtyczki oznacza czestotliwosc czojnika(tlumaczenie tak na skroty)

lucasso83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:35
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: lucasso83 » 25 paź 2010, 19:23

Zna ktoś nr Bosch tego czujnika spalania sutkowego?

Gdy auto chodzi na jałowym biegu to słychać wybuchy w wydechu. Nie jest to głośne, ale jak się wsłucham to słychać to gdzieś w okolicy tłumika końcowego.

Czy to źle ustawiony zapłon?

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 25 paź 2010, 20:16

tomasz moze zaplon zle ustawiony, wez jak masz rozgrzany silnik zrob kreske na aparaci zaplonowym i w jego wejsciu w glowica poluznij 13-astke i sprubuj lekko pokrecic aparatem, no chyba ze masz lampe to na lampe ustaw zaplon na +15 - to ustawisz dopiero po zmasaowaniu pinow diagnozy wtedy silnik zwiekszy obroty, lub w starszych modelach wkladasz bezpiecznik w przekaznik pompy- mozna poswiecic lampa bez tego ale wtedy widac tylko "0" - zero w okienku , nigdy bez zworki lub bezpiecznika nie zobaczy sie lampa ustawowe 15stopni....

stukowy:

BOS/0 261 231 038

hella
HEL/6PG 009 108-081

niekoniecznie pasoja do twojego auta!!! roznia sie tolerancja +-15% i rocznikiem...



http://www.tomco-inc.com/Catalog/knock%20sensors.pdf

Awatar użytkownika
EndriuCabrio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 16 lis 2009, 20:07
Lokalizacja: Minsk Maz/Radawa

Post autor: EndriuCabrio » 24 lis 2010, 19:54

Słuchajcie mam podobny problemik ze swoim silnikiem, to znaczy też odczuwam spadki mocy i odbywa się to mniej więcej w ten sposób, że gdy chcę dodać gwałtowniej gazu to nie zbiera się tak jak kiedyś tylko jest coś w rodzaju opóźnienia. po 2 może 3 sekundach mulenia wyrywa się spod tyłka jak szalony. Kumpel ostatnio też powiedział mi że ma wrażenie że część paliwa nie ulega spalaniu no i faktycznie spaliny mają inny zapach. Ktoś rzucił hasło że to może przepływomierz ale mnie to troszkę nie przekonuje. Piszcie co wam do głowy przychodzi....

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 24 lis 2010, 19:59

EndriuCabrio pisze:rodzaju opóźnienia. po 2 może 3 sekundach mulenia wyrywa się spod tyłka jak szalony.
miałem taki sam problem :mrgreen: wizyta u szpeca od mechanicznych wtrysków i po sprawie , mycie przepływki , gardełka przepustnicy reg. cisnienia paliwa. silniczka krokowego, reg. zaplonu , reg jednostki wtryskowej śrubą co2 i problem znikł a autko zyskało mocy <ok>

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 25 kwie 2011, 21:43

Przepływka o numerze 054 133 353A będzie latała z ng bez problemu? Teraz była przepływka 034 133 353C...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl