Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 TDI 1Z]Nie przekracz 2500 obr/min na zimnym silniku

semiro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 18 lis 2009, 17:57
Lokalizacja: skoczów/cieszyn

[b4 1.9 TDI 1Z]Nie przekracz 2500 obr/min na zimnym silniku

Post autor: semiro » 25 lis 2010, 14:40

Witam kolegów.Mam problem z moim zetorkiem ,a mianowicie rano zapala na dotyk nie kopci lecz nie ma mocy jakby turbo nie działało,2500 obr i koniec ale po przejechaniu ok 2 km wszystko wraca do normy i jest ok przez cały dzień a problem pojawia się następnego dnia rano.Proszę o opinie może ktoś miał podobny problem?Pozdrawiam :-)

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 25 lis 2010, 15:44

Filtr paliwa w jakim stanie? Wymieniany był? Masz banieczki powietrza, lub co gorsza pianę w przewodach od filtra do pompy??

semiro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 18 lis 2009, 17:57
Lokalizacja: skoczów/cieszyn

Post autor: semiro » 25 lis 2010, 16:14

BorysTDI pisze:Filtr paliwa w jakim stanie? Wymieniany był? Masz banieczki powietrza, lub co gorsza pianę w przewodach od filtra do pompy??
. Dobry pomysł faktycznie filtra dawno nie wymieniałem.Dzięki za podpowiedz.

Awatar użytkownika
Brylantoos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Brylantoos » 25 lis 2010, 17:34

Filtr powietrza tez radze sprawdzić.

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 25 lis 2010, 19:52

BorysTDI pisze:Masz banieczki powietrza, lub co gorsza pianę w przewodach od filtra do pompy??
Yrochę off-topic ale zadziwiła mnie ta piana w przewodach do pompy? Co ona oznacza? Z czego się bierze i co powoduje w pompie wtryskowej i/lub całym silniku? Mam benzynę B3 i nie bardzo się znam na silnikach Diesla...

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 25 lis 2010, 20:17

no to po co ci to? :mrgreen: piana powstaje jak jest nieszczelność albo kiepskie paliwo?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 lis 2010, 20:18

pawel_m pisze:zadziwiła mnie ta piana w przewodach do pompy? Co ona oznacza? Z czego się bierze
Z zapowietrzonego układu paliwowego
pawel_m pisze:co powoduje w pompie wtryskowej i/lub całym silniku?
Nic prócz tego że silnik diesla na tym powietrzu nie odpala ;-)

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 25 lis 2010, 20:22

gibaj pisze:no to po co ci to? :mrgreen: piana powstaje jak jest nieszczelność albo kiepskie paliwo?
Z ciekawości.
MUNIOR pisze: pawel_m napisał/a:
zadziwiła mnie ta piana w przewodach do pompy? Co ona oznacza? Z czego się bierze
Z zapowietrzonego układu paliwowego
pawel_m napisał/a:
co powoduje w pompie wtryskowej i/lub całym silniku?
Nic prócz tego że silnik diesla na tym powietrzu nie odpala ;-)
Dziękuję bardzo :).

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 25 lis 2010, 20:23

ok nie ma za co <piwo>

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 26 lis 2010, 10:23

semiro pisze:problem pojawia się następnego dnia rano.
Ja Ci coś poradzę: osobiście sam nie wiem czy moje autko na zimnym silniku ma kopa... Dbaj trochę o silnik i nie kręć go na zimnym powyżej 2tyś to i dokładać nie będziesz musiał... Takie moje zdanie.

semiro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 18 lis 2009, 17:57
Lokalizacja: skoczów/cieszyn

Post autor: semiro » 26 lis 2010, 12:42

Niki20 pisze:
semiro pisze:problem pojawia się następnego dnia rano.
Ja Ci coś poradzę: osobiście sam nie wiem czy moje autko na zimnym silniku ma kopa... Dbaj trochę o silnik i nie kręć go na zimnym powyżej 2tyś to i dokładać nie będziesz musiał... Takie moje zdanie.
Dbam o silnik jak mało kto i nigdy go nie katuje jak jest zimny(jak ciepły to zresztą też)ale ostatnio to w ogóle nie chce sie pozbierać.Gdy sie rozgrzeje to go przegazuje np. jak stoje na światłach i wszystko wraca do normy.Dziś np.wszystko było OK od samego rozruchu.Może to tylko chwilowa niedyspozycja.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 lis 2010, 20:34

semiro pisze: ostatnio to w ogóle nie chce sie pozbierać.Gdy sie rozgrzeje to go przegazuje np. jak stoje na światłach i wszystko wraca do normy.Dziś np.wszystko było OK od samego rozruchu.Może to tylko chwilowa niedyspozycja.
Nie licz na to ;-) jak coś jest nie halo to samo się nie naprawi,takie rzeczy tylko w erze :mrgreen:

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 26 lis 2010, 21:58

powymieniaj wszystkie filtry na początek i zobaczysz ;-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 27 lis 2010, 20:41

Mirek moim zdaniem jest wszystko ok.ja mam to samo tzn nie wiem czy tak jak u ciebie do 2500 obrotów się kręci bo nigdy tak nie kręciłem zimnego silnika ale samochód jak jest zimny jest słabszy.jak jest mróz to już w ogóle jest słaby jak cholera ale jak się lekko nagrzeje to jest ok.ktoś na forum pisał kiedyś że jest to spowodowane przez jakąś blokadę czy coś takiego by nie męczyć silnika gdy jest zimny...jeździłem już kilkoma 1Z i w każdym było to samo.nie jest to widoczne w cieplejsze dni ale w zimę bardzo dobrze widać że samochód jest słabszy...

semiro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 18 lis 2009, 17:57
Lokalizacja: skoczów/cieszyn

Post autor: semiro » 28 lis 2010, 07:33

[ktoś na forum pisał kiedyś że jest to spowodowane przez jakąś blokadę czy coś takiego by nie męczyć silnika gdy jest zimny..]Może masz racje ale mam zetorka już pare lat i nigdy tego nie było w firmowych autach też.Wymieniłem filtr paliwa i zobaczymy co dziś pokaże.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl