[B3 B4] podswietlanie przelacznika blokady tylnego mostu
[B3 B4] podswietlanie przelacznika blokady tylnego mostu
czesc
mam prozbe o zdjecie (dokladne) wnetrza tego przelacznika, sa ta dwa oporniki i jeden rezystor jeden opornik rozsadzilo i nie dziala cale podswietlanie tego przelacznika.
mam prozbe o zdjecie (dokladne) wnetrza tego przelacznika, sa ta dwa oporniki i jeden rezystor jeden opornik rozsadzilo i nie dziala cale podswietlanie tego przelacznika.
Ostatnio zmieniony 25 lis 2010, 09:05 przez konrad81, łącznie zmieniany 1 raz.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
ale sa dwa rodzaje tych wlacznikow, pokaz zewnatrz jak twoj wyglada , to zerkne u siebie
chyba widziales tam diode
przeciez to to samo "opornik" dawna nazwa, "rezystor" wspolczesnakonrad81 pisze:sa ta dwa oporniki i jeden rezystor
chyba widziales tam diode
kolega zakladajacy temat zle nazwal sprawe, to nie jest blokada bo to nie Ursus C-330 , tylko jest to zalaczenie i rozdzielenie mocy na wszystkie kolaMIODEK pisze:Blokady czego ?
czyli audi quattro nie posiada blokady tylnego mostu?
wiec na czym dokladnie polega to zalaczenie i rozdzielenie mocy?
skoro: "Przycisk DIFF to blokada tylnego mechanizmu róznicowego, po jego wcisnieciu oba tylen kola kreca sie z ta sama predkoscia obrotowa. Funkcja przydaje sie gdy trzeba wyjechac z glebokiego sniegu lub błota. Po włączeniu DIFF powinien sie jeszcze wylaczyc ABS, blokada dziala do 30km/h"
wiec na czym dokladnie polega to zalaczenie i rozdzielenie mocy?
skoro: "Przycisk DIFF to blokada tylnego mechanizmu róznicowego, po jego wcisnieciu oba tylen kola kreca sie z ta sama predkoscia obrotowa. Funkcja przydaje sie gdy trzeba wyjechac z glebokiego sniegu lub błota. Po włączeniu DIFF powinien sie jeszcze wylaczyc ABS, blokada dziala do 30km/h"
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
1. opornik (rezystor) - wedlug kodu kolorow 400 ohm, tolerancja zloty kolor, miernikiem 493 ohm
2. opornik (rezystor) -wedlug kodu kolorow 30k ohm, tolerancja zloty kolor, miernikiem wartosc 31k ohm
3. tranzystor BC 547B, jezeli bedziesz zmienial tranzystor, to tylko na identyczny, jest latwo dostepny
ciekawe sa tu zaroweczki ze splaszczonymi lepkami
co do zasady dzialania napedu co jest wlasciwie zalaczane lepiej wziasc lekture od audi 80, sam niemam quatro, wiec juz nic nie pisze
2. opornik (rezystor) -wedlug kodu kolorow 30k ohm, tolerancja zloty kolor, miernikiem wartosc 31k ohm
3. tranzystor BC 547B, jezeli bedziesz zmienial tranzystor, to tylko na identyczny, jest latwo dostepny
ciekawe sa tu zaroweczki ze splaszczonymi lepkami
co do zasady dzialania napedu co jest wlasciwie zalaczane lepiej wziasc lekture od audi 80, sam niemam quatro, wiec juz nic nie pisze
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu