witam kolegów kolejny raz
moja audi to avant w tdi z ac
dpo wczoraj było wszystko ok a dzisiaj chce jechac i nie mam kierunków , zmieniam bezpiecznik a on od razu sie pali wiec z wyjazdu nici a autko na kanał
wiec tak awaryjne działaja , po zdemontowaniu pajaka i przerywacza kierunków bezpiecznik nadal sie pali po przekreceniu stacyjki, koledzy pomózcie co moze byc przyczyną bo rozkrece całą bude zaraz a tego nie chce , i zapomniał bym wiazka klapy tylniej regenerowana ok miesiaca i zrobiona naprawde solidnie wiec na to raczej nie stawiam
co dalej prosze o szybkie i celne opowiedzi :mrgreen:
zapomniałem dodac wymieniałem wczoraj przepływke ale jezdziłem wczoraj i było ok a rozkreciłem cały filter powietrza i te wszystkie przewody pod nim dla mnie wygladaja ok
nie wiem czy to omoze aleodpiąłem wtyczki od wycieraczek i wciaz od razu paliło bezpiecznik, wyjmowałem tez włacznik awaryjnych i tez bez zmian
[ Dodano: 2010-11-29, 18:16 ]
doszedłem do tego ze zwarcie robi na bezpieczniku 15stce przekażnik 213 z skrzynki na podszybiu a snieg pruszy a zednego elektryka w poblizu brak a zeden nie zamierza przyjechać
jakas droba podpowiedz bedzie na pewno
[all b4]na zapłonie pali bezpiecznik 15
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Bezpiecznik 15 jest od wycieraczek oraz zasila czujnik w chłodnicy włączający wentylatory.
W którym miejscu tego: http://img641.imageshack.us/img641/5855/bezpie.jpg schematu masz ten przekaźnik 213 :?: Bo może to przekaźnik od wentylatorów.
Zobacz czy nie będzie palić tego bezpiecznika jak odłączysz prawą część pająka (wycieraczki).
W którym miejscu tego: http://img641.imageshack.us/img641/5855/bezpie.jpg schematu masz ten przekaźnik 213 :?: Bo może to przekaźnik od wentylatorów.
Zobacz czy nie będzie palić tego bezpiecznika jak odłączysz prawą część pająka (wycieraczki).
ten przekażnik 213 wg rysunku to "5" a ja sie poddałem i elektryk sie doszukał a przyczyną było zwarcie na przewodach (przewód niebiesko-czerwony jak dobrze zapamietałem co idzie do pompki zbiornika sprysków) od wycieraczek tuż przy kostce od razu z tyłu za skrzynka bezpieczników, tak to sie dziwnie schowało to ustrojstwo przede mna, robiło sie tak duże zwarcie bo tak przynajmniej twierdzi elektryk ze do sprysków plus jest pociagniety na stałe a minus steruje wszystkim, pisze bo może komus sie przyda
pozdrawiam
pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków