[b4 all] przekladka napedu na quattro
[b4 all] przekladka napedu na quattro
witam serdecznie klubowiczow.
w wzwiazku ze mieszkam niedalego gor a nasi drogowcy czesto sa wielce zaskoczeni ze moze czasem snieg popadac i moze byc slisko pomyslalem ze moze bym w swojej niuni zamontowal naped quattro...
mam avancika z zetorkiem pod maska i zastanawaim sie od czego zaczac moje poszukiwania...
prosze o pomoc i delikatne rozwiniecie tematu...
czy to wogole ma sens ???
pozdrawiam serdecznie...
w wzwiazku ze mieszkam niedalego gor a nasi drogowcy czesto sa wielce zaskoczeni ze moze czasem snieg popadac i moze byc slisko pomyslalem ze moze bym w swojej niuni zamontowal naped quattro...
mam avancika z zetorkiem pod maska i zastanawaim sie od czego zaczac moje poszukiwania...
prosze o pomoc i delikatne rozwiniecie tematu...
czy to wogole ma sens ???
pozdrawiam serdecznie...
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
z tego co wiem to podłogi innej potrzebujesz (między innymi)
"Gra niewarta świeczki". Koszty bylyby ogromne.
Temat wiele razy poruszany na forum. Jednak zawsze tylko teoretycznie. Nikt, o ile mi wiadomo, się tego nie podjął w praktyce.
Juz lepiej kup sobie benzyne z quattro i tam rób SWAP na diesla.
Takie projekty już są na tym forum i całkiem nieźle działają a koledzy, którzy się tego podjęli pewnie podzielą się z Tobą wiedzą jak sie za to zabrać.
"Gra niewarta świeczki". Koszty bylyby ogromne.
Temat wiele razy poruszany na forum. Jednak zawsze tylko teoretycznie. Nikt, o ile mi wiadomo, się tego nie podjął w praktyce.
Juz lepiej kup sobie benzyne z quattro i tam rób SWAP na diesla.
Takie projekty już są na tym forum i całkiem nieźle działają a koledzy, którzy się tego podjęli pewnie podzielą się z Tobą wiedzą jak sie za to zabrać.
Julek a sam mnie namawiałeś żebym przerabiał budę z ośki pod quattro
Myślę, że koszta kosztami ale nakład pracy jest ogromny.
Trzeba wyciąć i wstawić cała tylną część płyty podłogowej.
A co do zawieszeń to nie wiem czy tył zawias quattro 80 jest taki tani. Tył w competition jest taki jak a4.
Julek coś wie na ten temat :mrgreen:
Myślę że najlepszym rozwiązaniem jest Competiton.
Nie tani, ale za to silnik 4 cyl. (mniej podsterowny od 5 cyl. a zwłaszcza coupe) zawieszenie tylne może i skąplikowane ale masywne.
[ Dodano: 2010-11-28, 19:11 ]
To czego potrzeba do przeróbki na quattro:
Skrzynia biegów quattro, wał napędowy, dyfer, oprzyrządowanie el. do załączania blokady dyfra, podłoga z quattro, całe kompletne zawieszenie z quattro tj. tylne sanki, wachacze, półosie kompletne mcpersony tylne zaciski od quattro bo w ośce są inne tarcze też inne, linki ręcznego, przewody hamulcowe.
Cała masa pierdół i budżetu za który kupił byś fajne quattro. Te części będą luzem kosztowały majątek.
Pozdrawiam :mrgreen:
Myślę, że koszta kosztami ale nakład pracy jest ogromny.
Trzeba wyciąć i wstawić cała tylną część płyty podłogowej.
A co do zawieszeń to nie wiem czy tył zawias quattro 80 jest taki tani. Tył w competition jest taki jak a4.
Julek coś wie na ten temat :mrgreen:
Myślę że najlepszym rozwiązaniem jest Competiton.
Nie tani, ale za to silnik 4 cyl. (mniej podsterowny od 5 cyl. a zwłaszcza coupe) zawieszenie tylne może i skąplikowane ale masywne.
[ Dodano: 2010-11-28, 19:11 ]
To czego potrzeba do przeróbki na quattro:
Skrzynia biegów quattro, wał napędowy, dyfer, oprzyrządowanie el. do załączania blokady dyfra, podłoga z quattro, całe kompletne zawieszenie z quattro tj. tylne sanki, wachacze, półosie kompletne mcpersony tylne zaciski od quattro bo w ośce są inne tarcze też inne, linki ręcznego, przewody hamulcowe.
Cała masa pierdół i budżetu za który kupił byś fajne quattro. Te części będą luzem kosztowały majątek.
Pozdrawiam :mrgreen:
tylko Ty już masz quattro to po pierwszeKris0109 pisze:Julek a sam mnie namawiałeś żebym przerabiał budę z ośki pod quattro
po drugie do kupienia za pare groszy miałeś zdrową bude z ośki
po trzecie trochę byś po drodze pomarudził i razem z bratem sami zrobilibyście wszystko. Więc w Twoim przypadku mogłoby się to opłacić.
Poza tym handlujesz częściami i wszystko masz duuużo taniej.Nie wspominając, że wszstkie najdroższe cząści masz już w Swoim coupe :mrgreen:
w coupe quattro jest inne zwieszenie niz w sedanie i avancie w a4 quattro od 95 do 2001 moze podobne ale raczej nie takie same amory pasuja choc sa 2cm dluzsze ale czy most dyfer sanki hmm nie wiem na pewno bym nie pakowal sie w takie cos podloga jest zupelnie inna w calej czesci nie tylko na koncu bo wal idzie wiec lepeij kupic juz w napedzie 4x4 i ewentualnie motor zmienic jak by komus nie pasowal