[B4 1,9 TDi 1Z] bez katalizatora
- 
				
				jas73
 - Forum Audi 80

 - Posty: 99
 - Rejestracja: 12 mar 2007, 13:38
 - Imię: Jacek
 - Model: Audi 90 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Otwock
 - Kontakt:
 
[B4 1,9 TDi 1Z] bez katalizatora
Witam,
mam pytanie do uzytkownikow Audi 80 B4 z silnikiem 1Z, ktorzy nie maja katalizatorow. Czy po usunieciu kata zwiekszyl sie poziom halasu? czy da sie z tym zyc i nie wstawiac w miejsce kata zadnych rur?
pzdr
jas
			
			
									
									
						mam pytanie do uzytkownikow Audi 80 B4 z silnikiem 1Z, ktorzy nie maja katalizatorow. Czy po usunieciu kata zwiekszyl sie poziom halasu? czy da sie z tym zyc i nie wstawiac w miejsce kata zadnych rur?
pzdr
jas
- 
				
				jas73
 - Forum Audi 80

 - Posty: 99
 - Rejestracja: 12 mar 2007, 13:38
 - Imię: Jacek
 - Model: Audi 90 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Otwock
 - Kontakt:
 
na co ma wplyw zatkany katalizator? wiem ze zamula silnik, samochod nie ma dynamiki, az w koncu stanie 
 chodzi mi o to czy jakis parametr w logach robionych VAGiem wskazuje, ze katalizator zatyka sie i czy w takim razie po usunieciu kata zobacze poprawe w logach. jesli tak to ktory parametr i w ktorej grupie o tym powie?
pzdr
jas
			
			
									
									
						pzdr
jas
nie mam katalizatora od jakiegoś miesiąca. silnik jest trochę energiczniejszy. w miejsce kata wstawiłem malutki przelotowy tłumik, specjalnie robią takie aby wstawić w miejsce kata. żadnego spawania. wiem że wstawiają strumienice, ale słyszałem że może tego nie wytrzymać turbinka. pozdrawiam i życzę szerokości_________piachu
			
			
									
									
						Wracając do tematu
Czy w miejsce oryginalnego katalizatora w 1,9 TDI będzie pasować p&p taki tłumik przelotowy??
http://allegro.pl/katalizator-zamiennik ... 33815.html
Sprzedający nie ma w specyfikacji tego tłumika silnika 1Z.
Czy geometrycznie różni sie czymś katalizator z 1Z od benzyniaków z 80tek?
Zastanawiam sie jeszcze nad wstawieniem plecionki (łącznika elastycznego (fi 50??)) w miejsce katalizatora - tylko podobno bez kata czy tez tłumika zastępczego szybciej poleci tłumik środkowy w wyniku wyższej temp?
Co wg Was będzie lepszym rozwiązaniem??
Panowie, ktoś pomoże??
			
			
									
									
						Czy w miejsce oryginalnego katalizatora w 1,9 TDI będzie pasować p&p taki tłumik przelotowy??
http://allegro.pl/katalizator-zamiennik ... 33815.html
Sprzedający nie ma w specyfikacji tego tłumika silnika 1Z.
Czy geometrycznie różni sie czymś katalizator z 1Z od benzyniaków z 80tek?
Zastanawiam sie jeszcze nad wstawieniem plecionki (łącznika elastycznego (fi 50??)) w miejsce katalizatora - tylko podobno bez kata czy tez tłumika zastępczego szybciej poleci tłumik środkowy w wyniku wyższej temp?
Co wg Was będzie lepszym rozwiązaniem??
Panowie, ktoś pomoże??
							











