Avant Foxbata
Avant Foxbata
No to zabieram się za przedstawienie mojego autka.
Jak widać jest to B4 Avant, wyprodukowany w pierwszej połowie września 1993 roku. Kupiłem go z ogłoszenia w otomoto w kwietniu 2006 roku. Auto było oczywiście opisane jako bezwypadkowe i tak dalej, w rzeczywistości jest jednak dość mocno obtłuczone, zaliczyło jeszcze w Niemcowni dość poważne spotkanie z jakąś przeszkodą, która rozwaliła przedni zderzak, lampę, zgięła błotnik i rozwaliła prawą kolumnę McPhersona ze zwrotnicą....Zdecydowałem się jednak na zakup, gdyż było to autko, które dokładnie spełniało moje i żony oczekiwania – miał być ciemny Avant, miał mieć ABS i klimę, no i miał mieć 5 cylindrów pod maską...
Jak dla mnie to właśnie silniczek NG jest najfajniejszym elementem tego auta. 2.3l pojemności daje bardzo dużą frajdę z jazdy, okupioną oczywiście zużyciem paliwa, ale dość umiarkowanym...średnio 10.3-10.7l na 100km.
Tutaj widać - 489km i już nie daleko do rezerwy...
Autko na lato wyposażone jest w felgi Speedline ze starymi oponami Pirelli P6000
Staram się utrzymac autko w nienagannym stanie technicznym ( do pożądanego ideału trochę jednak brakuje...)
Co do zmian stylizacyjnych – po tym jak pewna pani zaparkowała swoje auto w dziób mojego wymieniłem kierunkowskazy przednie na przyciemniane i przy okazji prysnąłem na czarno ramki wewnątrz reflektorów.
Nie obyło się też bez wieś tuningu w postaci extra super termometru
Byłoby fajnie gdyby oprócz elektrycznie sterowanych lusterek były też elektrycznie sterowane szyby ale ich nie ma...
Póki co jedynym bajerem który dorezałem w kabinie jest podświetlenie popielniczki z tyłu
Ogólnie rzecz biorąc jestem z auta bardzo zadowolony – jest komfortowe (może ciut za twarde – na wlepce w bagażniku wyczytałem w kodach wyposażenia że ma sportowe zawieszenie) bardzo fajnie trzyma się w zakrętach, do 200km/h przyspiesza nie ociągając się zbytnio no i ma całkiem spory bagażnik....
Jak widać jest to B4 Avant, wyprodukowany w pierwszej połowie września 1993 roku. Kupiłem go z ogłoszenia w otomoto w kwietniu 2006 roku. Auto było oczywiście opisane jako bezwypadkowe i tak dalej, w rzeczywistości jest jednak dość mocno obtłuczone, zaliczyło jeszcze w Niemcowni dość poważne spotkanie z jakąś przeszkodą, która rozwaliła przedni zderzak, lampę, zgięła błotnik i rozwaliła prawą kolumnę McPhersona ze zwrotnicą....Zdecydowałem się jednak na zakup, gdyż było to autko, które dokładnie spełniało moje i żony oczekiwania – miał być ciemny Avant, miał mieć ABS i klimę, no i miał mieć 5 cylindrów pod maską...
Jak dla mnie to właśnie silniczek NG jest najfajniejszym elementem tego auta. 2.3l pojemności daje bardzo dużą frajdę z jazdy, okupioną oczywiście zużyciem paliwa, ale dość umiarkowanym...średnio 10.3-10.7l na 100km.
Tutaj widać - 489km i już nie daleko do rezerwy...
Autko na lato wyposażone jest w felgi Speedline ze starymi oponami Pirelli P6000
Staram się utrzymac autko w nienagannym stanie technicznym ( do pożądanego ideału trochę jednak brakuje...)
Co do zmian stylizacyjnych – po tym jak pewna pani zaparkowała swoje auto w dziób mojego wymieniłem kierunkowskazy przednie na przyciemniane i przy okazji prysnąłem na czarno ramki wewnątrz reflektorów.
Nie obyło się też bez wieś tuningu w postaci extra super termometru
Byłoby fajnie gdyby oprócz elektrycznie sterowanych lusterek były też elektrycznie sterowane szyby ale ich nie ma...
Póki co jedynym bajerem który dorezałem w kabinie jest podświetlenie popielniczki z tyłu
Ogólnie rzecz biorąc jestem z auta bardzo zadowolony – jest komfortowe (może ciut za twarde – na wlepce w bagażniku wyczytałem w kodach wyposażenia że ma sportowe zawieszenie) bardzo fajnie trzyma się w zakrętach, do 200km/h przyspiesza nie ociągając się zbytnio no i ma całkiem spory bagażnik....
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
No wreszcie sie pochwaliles swoim wozem. Ładny i widac ze potrafisz zadbac o niego
No i co do rezania to własnie ja tez musze sobie zrezac to podswietlanie tylniej popiołki...
ale szybki jak Ci ich bardzo brakuje tez mozesz dorezac na elektryczne ja juz mam to za sobą bo fabryka skąpa była robiąc mojego co do termometru to nie prubowales go ulokowac w tej skrytce nad radiem obok przyciskow od szyby awaryjnych itp ? tam by to inaczej wyglądało
No i co do rezania to własnie ja tez musze sobie zrezac to podswietlanie tylniej popiołki...
ale szybki jak Ci ich bardzo brakuje tez mozesz dorezac na elektryczne ja juz mam to za sobą bo fabryka skąpa była robiąc mojego co do termometru to nie prubowales go ulokowac w tej skrytce nad radiem obok przyciskow od szyby awaryjnych itp ? tam by to inaczej wyglądało
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Zacny Avant Fox. Pomijając możliwości i wygodę takiego nadwozia moim zdaniem zdecydowanie jest najładniejsze w modelu B4. A4 juz niekoniecznie, ale B4 stanowczo najbardziej podobają mi się w Avantach.
Zmieniłbym dywaniki. Gumowe nie są zbyt ładne.
Breloczek nie jest klubowy aż wstyd I gdzie naklejka ( dorzuć - ta przezroczysta wyglada naprawdę ciekawie, zerknij u mnie w podpisie fotki
Przyciski awaryjne, ogrzewanie szyby, korektor swiatel masz w odwrotnej kolejności niż ja i wielu innych. Różnie były montowane ?
Podsumowując ładny standard bez zbędnych wynalazków. Podoba mi się staremu konserwatyście
Zmieniłbym dywaniki. Gumowe nie są zbyt ładne.
Breloczek nie jest klubowy aż wstyd I gdzie naklejka ( dorzuć - ta przezroczysta wyglada naprawdę ciekawie, zerknij u mnie w podpisie fotki
Przyciski awaryjne, ogrzewanie szyby, korektor swiatel masz w odwrotnej kolejności niż ja i wielu innych. Różnie były montowane ?
Podsumowując ładny standard bez zbędnych wynalazków. Podoba mi się staremu konserwatyście
Ogólnie to jesteście niesamowicie spostrzegawczy!
aż tak strasznie to nie przeszkadza... mam klimę więc szyb i tak prawie się nie otwiera...szybki jak Ci ich bardzo brakuje tez mozesz dorezac na elektryczne
tu masz zupełną racje. w planach mam rzeczywiście zastosowanie innego termometru, który miałby jeszcze podświetlenie. Z drugiej strony minusem takiego rozwiązania będzie likwidacja bardzo fajnego schowka na drobne przedmioty, typu komóra czy chusteczki higieniczne.co do termometru to nie prubowales go ulokowac w tej skrytce nad radiem obok przyciskow od szyby awaryjnych itp ? tam by to inaczej wyglądało
Gumowe wyglądają tragicznie - wiem o tym. ale za nimi przemawiala cena zakupu, no i są bardzo praktyczne, zarówno latem jak i zimą.Zmieniłbym dywaniki. Gumowe nie są zbyt ładne.
czekam na paczkę od wilu8... póki co jestem el susiakorre :mrgreen:Breloczek nie jest klubowy aż wstyd I gdzie naklejka
przy okazji rozmontowywania konsoli środkowej ułożyłem sobie te przyciski tak jak mi sie podobaloPrzyciski awaryjne, ogrzewanie szyby, korektor swiatel masz w odwrotnej kolejności niż ja i wielu innych. Różnie były montowane ?
tempomat na razie nie działa - nie zgłębiałem jeszcze tematu....Zauważylem, że masz tempomat a nic nie pisałeś o nim. Też ciekawy bajer.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 22 sty 2008, 17:54
- Lokalizacja: Kraków