Witam!
Piszę bo już mam zamęt w głowie.
Potrzebuję kupić czujnik halla bo przerywa mi zapłon czasem.
Ile jest tych czujników Halla w ABK?
Bo wyczytałem, że jest w aparacie zapłonowym i jest też coś takiego jak czujnik położenia wału korbowego to dwa odrębne czujniki?
Nie wiem teraz o jaką część pytać.
A i numer producenta jeśli ktoś ma też by się przydał.
[ABK 80 B4 2.0] Czujnik Halla
przeczytałem cały temat i ciężko stwierdzić co jest nie tak.., jeśli sadzisz ze to czujnik to spróbuj pożyczyć od kogoś sprawny, szkoda gdyby okazało się ze naraziłeś się na kolejne koszty niepotrzebnie. Na 99% jestem pewny ze czujnik nie ma znaczenia. Proponuje też znaleźć dobrych fachowców w swoim regionie, podejrzewam ze samemu ciężko będzie dojść o co chodzi.
[ Dodano: 2009-12-16, 15:17 ]
miałem kiedyś mondeo w gazie i objawy bardzo podobne. Okazało się ze jakaś rurka była kiepsko wpięta i zasysało lewe powietrze. Pamiętam ile zachodu było o taka drobnostkę, mam nadzieje ze u Ciebie to tez drobiazg i dojdziesz o co chodzi
[ Dodano: 2009-12-16, 15:17 ]
miałem kiedyś mondeo w gazie i objawy bardzo podobne. Okazało się ze jakaś rurka była kiepsko wpięta i zasysało lewe powietrze. Pamiętam ile zachodu było o taka drobnostkę, mam nadzieje ze u Ciebie to tez drobiazg i dojdziesz o co chodzi
Wyczytałem już tu gdzieś na forum ,że źle działający czujnik halla powoduje między innymi złe wskazania obrotów silnika i właśnie z tym problemem już się spotkałem.
Problem jest taki ,że moja przepływka jest rozwalona i teraz nie chce jej wymieniać bo to 550zł. A każdy specjalista rozkłada ręce jak widzi ,że jest rozłączona.
Wiem co powiesz to na pewno przepływka jest powodem a ja mowie ,że nie. Już kiedyś miałem problemy z tym urządzeniem i jeździłem z wypiętą i nic takiego się nie działo nie było kompletnego wyłączenia silnika podczas jazdy itp.
Powiedzcie mi jedno czy jest możliwe uruchomienie silnika bez przekaźnika 30?
Bo mój uruchamia się bez problemu bez niego jak i z nim. To normalne?
Kończy mi się cierpliwość do tego auta. Pomożcie!
Problem jest taki ,że moja przepływka jest rozwalona i teraz nie chce jej wymieniać bo to 550zł. A każdy specjalista rozkłada ręce jak widzi ,że jest rozłączona.
Wiem co powiesz to na pewno przepływka jest powodem a ja mowie ,że nie. Już kiedyś miałem problemy z tym urządzeniem i jeździłem z wypiętą i nic takiego się nie działo nie było kompletnego wyłączenia silnika podczas jazdy itp.
Powiedzcie mi jedno czy jest możliwe uruchomienie silnika bez przekaźnika 30?
Bo mój uruchamia się bez problemu bez niego jak i z nim. To normalne?
Kończy mi się cierpliwość do tego auta. Pomożcie!
Kolega chyba nie czyta dokładnie. Lewe powietrze nie powoduje problemów z odpaleniem, lub cyklicznego włączania i wyłączania pompy paliwa i "iskrzenia" cewki. Lewe powietrze kiedyś dostawało się i powodowało co najwyżej nierówną pracę silnika lub jego gaśnięcie na wolnych obrotach, a nie całkowite wyłączenie silnika. Założę się , iż jest to problem elektryczny i nie występuje zawsze na nieszczęście.
Ponawiam pytanie czy powinno dać się odpalić bez przekaźnika 30.
[ Dodano: 2009-12-28, 07:38 ]
Koledzy pomóżcie mi z tym czujnikiem/generatorem halla!
Kiedy jadę i "zgubi" się zapłon momentalnie wskazówka obrotomierza leci na łeb do zera i kiedy wraca zapłon wskakuje z powrotem.
Dowiedziałem się ze za takie coś odpowiada wyżej wymieniona część.
Potrzebuje ją kupić i nie wiem o co pytać.
[ Dodano: 2009-12-28, 12:30 ]
Ponawiam prośbę.
[ Dodano: 2010-02-01, 12:37 ]
Witam ponownie!
Problemem okazał się generator halla.Po jego wymianie brak jakichkolwiek objawów gaśnięcia silnika.Wymieniłem też całą kopułkę i palec.
Teraz potrzebuje dobrego specjalistę od ustawiania zapłonu na terenie śląska cieszyńskiego.
Może ktoś polecić?
Ponawiam pytanie czy powinno dać się odpalić bez przekaźnika 30.
[ Dodano: 2009-12-28, 07:38 ]
Koledzy pomóżcie mi z tym czujnikiem/generatorem halla!
Kiedy jadę i "zgubi" się zapłon momentalnie wskazówka obrotomierza leci na łeb do zera i kiedy wraca zapłon wskakuje z powrotem.
Dowiedziałem się ze za takie coś odpowiada wyżej wymieniona część.
Potrzebuje ją kupić i nie wiem o co pytać.
[ Dodano: 2009-12-28, 12:30 ]
Ponawiam prośbę.
[ Dodano: 2010-02-01, 12:37 ]
Witam ponownie!
Problemem okazał się generator halla.Po jego wymianie brak jakichkolwiek objawów gaśnięcia silnika.Wymieniłem też całą kopułkę i palec.
Teraz potrzebuje dobrego specjalistę od ustawiania zapłonu na terenie śląska cieszyńskiego.
Może ktoś polecić?
- Slawoaudi88
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 01 sie 2009, 22:13
- Lokalizacja: Czechowice Dziedzice
podepne sie pod temat
Podpiąłem sie VAGiem i wyskoczył mi błąd czujnika halla nr błędu G-40 czyli "Czujnik HALL'a obrotów wałka rozrządu CMP (G40) lub jego obwód - zwarcie do plusa" czy to cos ważnego???dodam tyle ze mój typ silnika to ABT i ten błąd odkryłem przez przypadek podczas kasowania błędu poduszki.