[b4 1z 1.9TDI] ciezko pali po postoju...
powiem tak. ten problem mialem tez tamtej zimy, bylo to samo, wtedy zmienilem akumulator i tez nie pomoglo, vaga podlczalem jakos latem i nie pokazalo zadnych bledow ani od strony mechanicznej ani od elektonicznej. i to mnie wkurza znowu mam placic za vaga i gosc powie mi ze jest wszysko ok a nie jest. a jak czujnik walniety to kontrolka od swiec bedzie swiecic? bo u mnie swieci te kilka sekund i gasnie tak jak powinno mi sie zdaje. dodam jeszcze tylko ze jak po dlugim postoju z trudem odpala to przez chwile mocno drzy silnik az tak jakby zucalo troche calym autem,czy to jakas oznaka?
teza mam problem z odpalaniem w zwszłą zime było ok mróz nawet -25 i palil bez problemu teraz zaledwie -15 i są spore problemy tylko na wiosne wymieniałem wtryski ustawiałem na nowo kąt wtrysku i dawke morze coś zle ustawiłem i to dlatego teraz problem bedzie ze sprawdzeniem tego bo auta nie rozgrzeje do 90 stopni zeby sprawdzic jak to wszystko wygląda
a czy dawke i kat wtrysku sprawdze i w razie potrzeby ustawie VAG'iem? prosilbym jeszce kogos o wlasciwe parametry. a moze jest tu jakis doswiadczony klubowicz z warm-mazurskiego, okolice ketrzyna?
[ Dodano: 2010-12-02, 22:33 ]
I zastanawia mnie jeszcze jedno. tak jak 6 lat temu sciagnelem swoje audi z niemiec od tamtej pory poza dwokrotna zmiana rozzadu nic w silniku nie bylo robione,mozliwe ze dawka i kat wtrysku same sie zmienily czy to moze przy zmianie rozzadu cos ulego zmianie. dodam jeszcze ze juz jakis czas ma slabsze osiagi przy 3tys obr. cos go hamuje jakby paliwo odcinalo,jakby ''lapal oddech'' juz nie wyciagne 180km/h 140 dalej ciezko. wiem ze to i tak wystarczajaco do jazdy i tak tyle nie smigam na codzien ale jak mam dobra droge to niekiedy sprawdzam na co jeszcze stac mojego tedeka.
[ Dodano: 2010-12-02, 22:33 ]
I zastanawia mnie jeszcze jedno. tak jak 6 lat temu sciagnelem swoje audi z niemiec od tamtej pory poza dwokrotna zmiana rozzadu nic w silniku nie bylo robione,mozliwe ze dawka i kat wtrysku same sie zmienily czy to moze przy zmianie rozzadu cos ulego zmianie. dodam jeszcze ze juz jakis czas ma slabsze osiagi przy 3tys obr. cos go hamuje jakby paliwo odcinalo,jakby ''lapal oddech'' juz nie wyciagne 180km/h 140 dalej ciezko. wiem ze to i tak wystarczajaco do jazdy i tak tyle nie smigam na codzien ale jak mam dobra droge to niekiedy sprawdzam na co jeszcze stac mojego tedeka.
no tak, a filtr paliwa kiedy był zmieniany :?:
tego "mechanika" podłączał pod kompa to możesz kopnąć w d... bo widać jego wiedza na temat diagnostyki silnika ogranicza się do zczytania błędów :lol:
interface kosztuje ok 50zł i masz go na całe życie <ok>
tego "mechanika" podłączał pod kompa to możesz kopnąć w d... bo widać jego wiedza na temat diagnostyki silnika ogranicza się do zczytania błędów :lol:
interface kosztuje ok 50zł i masz go na całe życie <ok>
może to być wina zaworu turbiny N75, ale nie ma to nic wspólnego z odpalaniem silnika <ok>wacha pisze:dodam jeszcze ze juz jakis czas ma slabsze osiagi przy 3tys obr. cos go hamuje jakby paliwo odcinalo,
żeby sprawdzić statyczny kąt wtrysku w gr. BS000 silnik może być zimny <ok> temperatura 90*C jest wymagana do ustawienia dawki paliwamisiek547 pisze:teraz problem bedzie ze sprawdzeniem tego bo auta nie rozgrzeje do 90 stopni zeby sprawdzic jak to wszystko wygląda
witam. dzisiaj dokladnie sie przyjzalem, w wezyku paliwowym mam powietrze i to dosc sporo,nadodatek nie znika, caly czas zasysa gdzies powietrze na wezyku,ktory wychodzi z filtra,zmienilem dzis ten krotki czarny kawalek( filtr- cienki przezroczysty wezyk) dalej powietrze, gdzies mam nadzieje w okolicach filtra jest nieszczelnosc,zmienie jeszczefilter moze uszczelka do d**y,. mozliwe ze gdzies na odcinku zbiornik-filtr lapie powierze?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Podgrzewacz na filtrze sprawdż,a najlepiej od razu wymień pod nim oring No i trochę pojadę po twórcach tego "wynalazku".Nie wiem kto nazwał ten patent podgrzewaczem ,bo niby nie puszcza paliwa do zbiornika ,tylko z powrotem do filtra i tak ma "podgrzewać "ale żeby coś podgrzał przy -10 to wręcz niemożliwe .W innych markach wymyślili podgrzewacze z prawdziwego zdarzenia ,albo elektryczne ,albo wymiennikowe ,a tu taki gniot tylko problemy z wiecznym zapowietrzaniem się z jego powodu a podgrzewanie żadnewacha pisze:dzisiaj dokladnie sie przyjzalem, w wezyku paliwowym mam powietrze i to dosc sporo,nadodatek nie znika, caly czas zasysa gdzies powietrze na wezyku,ktory wychodzi z filtra,zmienilem dzis ten krotki czarny kawalek( filtr- cienki przezroczysty wezyk) dalej powietrze, gdzies mam nadzieje w okolicach filtra jest nieszczelnosc,zmienie jeszczefilter moze uszczelka do d**y,. mozliwe ze gdzies na odcinku zbiornik-filtr lapie powierze?
Ostatnio zmieniony 05 gru 2010, 15:57 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
załóż bezbarwny wężyk przed filtrem i spróbuj zaciągnąć paliwo ze zbiornika, jeśli po chwili zaciągniesz paliwo to znaczy że tam nie łapie lewego powietrza, często ulega pęknięciu wężyk między filtrem a pompą lub łapie lewe powietrze tzw. podgrzewaczem albo jest dziurawy wężyk powrotny lub filtr paliwa zamarzłwacha pisze:. mozliwe ze gdzies na odcinku zbiornik-filtr lapie powierze?
- damianmp33
- Forum Audi 80
- Posty: 33
- Rejestracja: 16 maja 2009, 20:41
- Lokalizacja: Leżajsk/Podkarpackie
witam mam audi 80 silnik 1z TDI i po właczeniu kluczyka nie ma prądu na swiecach zarowych, czy ktos wie gdzie dokładnie znajduje sie przekaznik od swiec zarowych
czy to jest nr 10 ( u mnie nie ma przekaznika nr 10) czy sie znajduje gdzies przy silniku...
[ Dodano: 2010-12-05, 16:10 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7a75b.html link do obrazka
czy to jest nr 10 ( u mnie nie ma przekaznika nr 10) czy sie znajduje gdzies przy silniku...
[ Dodano: 2010-12-05, 16:10 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7a75b.html link do obrazka
panowie jak wcześniej pisałem ciężko mi auto pali i jest taka sprawa z kątem wtrysku chodzi o to że wymieniałem u siebie wtryski (audi tdi 92r na boschu) były wtryski jedno sprężynowe i zostały zmienione z nowszego modelu na dwu sprężynowe i teraz mam takie pytanie jak powinien być ustawiony kat wtrysku bo jak wejdę w tdi timing to na wykresie jak jest ustawiony na all 1z 1994> to kąt jest ustawiony idealnie po środku a jak przestawię na 80 1z 92-2.94 to kat jest za mały którymi danymi się sugerować :?:
tu są foty z tdi timig zaznaczyłem na czerwono te ustawienia może ktoś bedzie wiedział na który wykres ustawic
tu są foty z tdi timig zaznaczyłem na czerwono te ustawienia może ktoś bedzie wiedział na który wykres ustawic