Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2,3 NK] problemy na gazie

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
kwapek4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 gru 2010, 09:18
Lokalizacja: Żywiec

[2,3 NK] problemy na gazie

Post autor: kwapek4 » 03 gru 2010, 13:02

Witam wszystkich jestem posiadaczem audi od dwóch tygodni i od wczoraj mam problem mianowicie jak zapali rano to gaśnie i musze troszke pokrecić żeby zapalił a potem obroty w granicach 1000 wciskam gaz i spadają jakby miał zgasnąć inagle wchodzi na obroty tak że jak chce ruszyć to musze przegazować żeby wyszedł tak na 2000/2200obr i moge ruszyć bez tej dziury jak zmieniam biegi na wyższy to samo zmiana gaz i ta dziura i nagle wchodzi na obroty a jak zmieniam szybko ze nie zdąży spaść poniżej 1500 obr to jest ok, dodam jeszcze ze jak jade i puszcze gaz na chwile i wcisne spowrotem to znowu dziura i szarpnięcie. Na bęzynie bez żadnych problemów przy odpalaniu i w czasie jazdy. Prosze o pomoc i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 04 gru 2010, 07:24 przez kwapek4, łącznie zmieniany 2 razy.

maca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 17 kwie 2009, 16:35

Post autor: maca » 03 gru 2010, 18:48

witaj
ostatnio wymieniałem parownik i byl problem z wolnymi obrotami na niedogrzanym silniku na LPG.
Ustawiłem dawkę obrotów jałowych (kompensacja) na max bogatą i jak samochód się nagrzał to miał identyczne objawy jak twój czyli za bogata mieszanka.
Ale powód może być inny.
pozdrawiam

piotrekbrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:26
Lokalizacja: Dynów

Post autor: piotrekbrc » 03 gru 2010, 22:05

czesc sprobuj go najpierw wyregulowac do miernika poprzez prace sondy lambda na wolnych ogrotach zeby wskazywala okolo 0.80 volt a na obrotach okolo 3000 niech pracuje miedzy 03. a 070 v

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 gru 2010, 22:26

piotrekbrc pisze:na obrotach okolo 3000 niech pracuje miedzy 03. a 070 v
Kolega nie napisał której generacji ma instalację a przy pierwszej nie będzie mu oscylować na gazie.
Przy bardziej zaawansowanej drugiej gen. (bez śrubki na krokowcu) też będzie się trudno wstrzelić dostępnymi śrubkami w zaprogramowany zakres pracy krokowego.

A przy II gen. lepiej ustawić aby oscylowała na wolnych jak i przy podwyższonych to zagwarantuje że gaz jest podawany we właściwy sposób.

kwapek4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 gru 2010, 09:18
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: kwapek4 » 04 gru 2010, 07:29

no i dziwy wczoraj i dziś objawy ustąpiły zacząłem odpalać na Pb i dopiero jak sie zagtrzał to przełączyłem na gaz i objawy ustąpiły. Co do gazu to podobno II gen założony w 2005r w 2010 zakupony nowy parownik

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 04 gru 2010, 08:22

Kiedy był wymieniany filtr gazowy, podstawa to prawidłowa regulacja.

kwapek4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 gru 2010, 09:18
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: kwapek4 » 04 gru 2010, 08:43

kiedy wymieniany filtr? tego to najstarsi górale niewiedzą chyba od tego zaczne

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 gru 2010, 12:22

kwapek4 pisze:dopiero jak sie zagtrzał to przełączyłem na gaz i objawy ustąpiły.
Może po prostu masz zawalony brudem z gazu silniczek krokowy od gazu i jak od temperatury się trochę rozpuści to zaczyna działać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl