[1.9TDI 1Z] Podgrzewacz płynu chłodniczego.
ori jest łatwiej ale lepszym rozwiązaniem byłoby samemu zrobić sterownik i poprawić trochę fabrykę w ori masz uzależnione grzanie tylko od temp. silnika więc jak będzie -20*C i odpalisz silnik a potem zgasisz albo z jakiegoś powodu Ci zgaśnie to jak temp. płynu będzie miała np. te +10*C to mimo mrozu na dworze podgrzewacz się nie włączyyogi555 pisze:wyczodzi nato ze muszę sam wykonac tą wioskę do podgrzewacza tak jak jest w ori.lub własnego patentu sterowane osobnym term. i przekazniki który wyłączy podgrzewanie przy tem. 60 lub 70 stopni :lol:
dlatego jak masz zamiar zrobić to samemu to zastosuj dwa czujniki temp. (inaczej będzie cały czas grzał jeżeli nie osiągnie określonej temp.) ten drugi czujnik jest po to żeby podgrzewacz działał tylko jak jest zimno na dworze i nie zapomnij o pętli histerezy dla czujników temperatury <ok>
http://allegro.pl/podgrzewacz-wody-vw-a ... 91305.html myślicie ze taki podgrzewacz będzie pasował chodzi mi o rozstaw śrub i średnice otworów itd
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Z audi A4 AHU będzie idealnie pasował ,ten z linku też powinien pasować http://allegro.pl/seat-toledo-leon-1-9- ... 01419.html .Wywalamy króciec z tworzywa z tyłu głowicy ,przy okazji pozbywamy sie wady króćca z tworzywa ,czyli przeciekania . Montujemy podgrzewacz ,który jest z aluminiowego odlewu,trzeba tylko pamietać o nowym oringu.Podgrzewacz na głowicy ma tą zaletę że przy niewielkim ubytku płynu nie musimy obawiać się o świece bo jest dużo nizej niż podgrzewacz na przewodzie, który jest montowany w naszych b4 ,tu wystarczy mały ubytek płynu i świeczki mówią papa
podgrzewacz
włoncze sie z innym watkiem ciekawe czy wam tez tak piszczy pasek od altelnatora jak załoncza sie swiece swiece ??? mam altelnator 90 a i zostawiłem podłonczona jedna swiece i tez piszczy koła sa dobre pasek nówka