Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 NG] Krzywo wkręcona świeca, jak rozwiązać ten problem...

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
primo121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 19 lis 2010, 19:21
Lokalizacja: LUBLIN LKR

[B4 NG] Krzywo wkręcona świeca, jak rozwiązać ten problem...

Post autor: primo121 » 03 gru 2010, 17:24

Witam.
Miesiąc temu postanowilem sobie wykręcić i wyczyścić świece zapłonowe.
4 wyszly ladnie natomiast 5ta trochę ciężej.....

Okazalo się że poprzedni wlaściciel podczas wymiany musial krzywo ją wkręcić i tak zostalo...

No ja rownież wziąlem wkręcilem krzywo bo prosto wejść nie chciala....

Nic sie nie dzieje jak narazie.

Ale jak przyjdzie do zmiany świec i kabli to nie wiem czy gwint nie obrobi się calkiem....

Ma ktoś jakieś pomys;ly ??

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 03 gru 2010, 17:58

Tak profesjonalnie to robi sie tulejowanie i gwintowanie nowego otworu,
ale skoro nic sie nie dzieje to po co martwisz sie na zapas?

Awatar użytkownika
primo121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 19 lis 2010, 19:21
Lokalizacja: LUBLIN LKR

Post autor: primo121 » 03 gru 2010, 18:05

Martwię się bo na wiosnę myślę nad wymianą świec i nie wiem czy później coś się nie zacznie dziać i wolę już teraz się zorientować w temacie co i jak.....

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 05 gru 2010, 13:37

zawsze mozesz sprobowaj nagwintowac na nowo :) Ew poczekaj do wymiany wykrec tamta i zobacz moze nie bedzie problemu z wkrecaniem nowej swiecy.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 05 gru 2010, 13:52

A jak wyeliminować opiłki pozostałe po gwintowaniu :?: Najlepiej by było to robić na zdjętej głowicy. Kiedyś mojemu Koledze w A4 1.6 wystrzeliło jedną świecę, to gwintował i montował tę tuleję i jakoś tam wyciągał opiłki, ale i tak wszystkiego nie wyjął :-|

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 05 gru 2010, 14:32

Tylko na zciagnietej glowicy przynajmniej ja tak robilem ale po ostrej jezdzie na torze glowica i tak pekla wlasnie od tuleji do kanalu wodnego wytrzymala sezon ale niekonietrznie z powodu tulejowania.

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 05 gru 2010, 17:24

najlepiej jej w ogóle nie ruszaj,
jak przyjdzie ci kiedyś robić głowice to od razu sobie to zrobisz.
po co kombinować bez sensu i wywalać kasę o którą nie jest łatwo.
a przedobrzyć zawsze można.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 07 gru 2010, 20:04

Nic sie nie dzieje jak narazie.
Skoro tak, to jak Mateusz powiedział zostaw to na razie.

Awatar użytkownika
kacper85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1585
Rejestracja: 26 sie 2008, 21:59
Lokalizacja: WF

Post autor: kacper85 » 08 gru 2010, 08:11

Są magicy od takich napraw. Mają specjalne narzędzia i potrafią rozwiązać różne ciężkie sprawy z okolic świec. Chyba takie między innymi: http://www.4metal.pl/artykuly/helicoil- ... h-gwintow/
http://www.bollhoff.pl/produkty.htm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl