Witam.
Mam takie pytanie czy jest sens i mozliwość założenia do 1.9 TDi pompy od 2.5 TDi ?
Wyczytałem, że od fiata cromy też można założyć i że będzie... całkiem przyjemnie...
Zatanawima sie poprostu czy taka kombinacja jest mozliwa...
[ B4 1.9 TDi 1Z ] Pompa z 2.5 TDi R5 - czy podejdzie ?
Re: [ B4 1.9 TDi 1Z ] Pompa z 2.5 TDi R5 - czy podejdzie ?
nie , bo nieicemerc pisze:Witam.
Mam takie pytanie czy jest sens i mozliwość założenia do 1.9 TDi pompy od 2.5 TDi ?
Wyczytałem, że od fiata cromy też można założyć i że będzie... całkiem przyjemnie...
Zatanawima sie poprostu czy taka kombinacja jest mozliwa...
11 mm tylko z R4
[ Dodano: 2010-12-05, 15:27 ]
nie tylko croma ma 11mm lista jest długaicemerc pisze:Wyczytałem, że od fiata cromy też można założyć i że będzie... całkiem przyjemnie...
A ja wychodzę z taką prośbą, aby ktoś kto ogarnia temat modzenia przy dieselkach zebrał do kupy w jednym temacie i poście całe info dotyczące wtrysków, dmuchawek, pomp, i całego innego badziewia. Tematów o podnoszeniu mocy jest sporo, ale powtarzają się te same pytania. Sam nie ukrywam przydałoby mi się Ale czy ktoś jest w stanie poprowadzić taki wątek?
E< chodzi właśnie co, ile, jakie, ile mm, jakie oznaczenie, z czego wyciągnąć
E< chodzi właśnie co, ile, jakie, ile mm, jakie oznaczenie, z czego wyciągnąć
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
BorysTDI, A po kiego się meczyć z jakimiś pompami ,dmuchawkami itd :roll: w przypadku naszych 90 konnych tdi ,sprawa ze zrobieniem z 90tki ,110tki jest banalnie prosta ,i sprowadza się do zmiany mapek w sterowniku i wymiany wtryskiwaczy na 205- tki ,np.wyciągniętych z AFN -a.I mamy jak w AFN-nie 110 kucy i turbinę w której nigdy nie zapiekają się kierownice ,bo ich nie ma no i spokój z dwumasem,bo też go nie ma czego nie mają właściciele AFN-ów :mrgreen: jednym słowem same zalety
Re: [ B4 1.9 TDi 1Z ] Pompa z 2.5 TDi R5 - czy podejdzie ?
nie, R4 a R5 to jest różnica gdyż R4 ma zapłon co 180 stopni a R5 ma co 144 stopnie, chyba że jest jakaś pompa od 2.5 R4 :?:icemerc pisze:czy jest sens i mozliwość założenia do 1.9 TDi pompy od 2.5 TDi ?