Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AGR 1.9 tdi] Zapytanie o IMMO

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

[AGR 1.9 tdi] Zapytanie o IMMO

Post autor: bey » 06 gru 2010, 20:12

Siemka ,

takie pytanie , zostal przelozone silnik z innego auta , z wtryskami i pompa wtryskowa

auto nie odpala , podczas krecenia silnikiem przed sekunde ciagnie paliwo i przestaje
wiec obstawiam immobilaizer

czy pompa sama w sobie ma IMMO czy tylko sa odpowiedzialne jakies cuzjniki czy wstrysk sterujacy ?

co musialbym przelozyc ze starego silnika zeby immo zadzialalo

auto nie wiem czy ma jakies piny do immo bo to z ktorejs tam reki , wiec chyba jedyne wyjscie to wylaczyc immo ? czy sa jakies inne sposoby

BIT BIT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 23 gru 2008, 20:08
Lokalizacja: W.M GIŻYCKO

Post autor: BIT BIT » 06 gru 2010, 20:37

To wygląda jak by ci pompa walnęła bo jak by to było imo to powinien odpali i po chwilce zgasńąc
jak masz kompa z imo to i może stacyjkę masz od niego ?
jak masz stacyjkę i i kompa z jednej fury to wkładasz kompa i stacyjkę i powinno grac

Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

Post autor: bey » 06 gru 2010, 20:40

no wlasnie , tu byl wymieniany tylko silnik , bo w starym blok peknol

wiec mam caly silnik stary z pompa itd i caly nowy silnik z nowa pompa itd

silnik mi nie odpali chyba bo moze byc jeszcze zapowietrzony czy cos wiec nie wiem

ta ropa z przewodu jest zassana przez pompe moze na 1 sekunde ? tak dziala immo ? czy jakos dluzej powinno odpalic

ja chcialem wsadzic stara pompe bo byla dobra , ale klijent sie uparl ze ma zostac caly komplet jak jest w silniku kupiony , no i teraz wychodza jaja ze immo jest

BIT BIT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 23 gru 2008, 20:08
Lokalizacja: W.M GIŻYCKO

Post autor: BIT BIT » 06 gru 2010, 20:45

imo nic do tego nie powinno miec
powinien na chwilkę odpalic

z tego co pamiętam to do 10 s

[ Dodano: 2010-12-06, 20:51 ]
ja jak wsadziłem kompa od a4 to odpalał na 5 do 10 s

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 06 gru 2010, 21:11

BIT BIT pisze: ja jak wsadziłem kompa od a4 to odpalał na 5 do 10 s
chyba raczej na 0.5 do 1s ;-)
bey pisze:Siemka ,

takie pytanie , zostal przelozone silnik z innego auta , z wtryskami i pompa wtryskowa

auto nie odpala , podczas krecenia silnikiem przed sekunde ciagnie paliwo i przestaje
wiec obstawiam immobilaizer
immo nic do tego nie ma, nawet jak nie idzie napięcie na zawór odcinający paliwo to pompa zaciąga ze zbiornika

a że nie odpala to zależy ile stał silnik bez paliwa, bo jak jest zapowietrzony to spróbuj zasilić go z butelki (dwa wężyki w butelkę z czystym paliwem i bezpośrednio do pompy z pominięciem filtra) a jak stał bardzo długo i w pompie przywarł pierścień dawki do ośki to możesz zanieść pompę, a w szczególności nastawnik na złom (potrafi urwać kulkę w nastawniku) także jak tylko zapowietrzony to zapali a jak druga opcja to musisz przełożyć swoją pompę (jeżeli przywarł pierścień do osi to zakładając drugi nastawnik ulegnie on zniszczeniu)

Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

Post autor: bey » 06 gru 2010, 21:12

czyli w gre wchodzi

pompa i rozrzad ?

lub nie pompa a rozrzad na pompie ? bo rozrzad tez niewiadomo co z nim bylo , klijent sam se to robil , ja mam tylko przelozyc silniki

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 06 gru 2010, 21:25

a jak już się uporasz z paliwem to sprawdź świece żarowe i jak zapali to jeszcze kąt wtrysku

Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

Post autor: bey » 06 gru 2010, 22:01

hmm tak wiec, jutro sprobuje z opcja butelki , jesli dalej nie bedzie ssal paliwa to pompa papa ?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 09 gru 2010, 10:04

Wszystko zalezy stary silnik jaki był czy na Boschu czy na Pierburgu. Jezeli na Pierburgu to powinien odpalic jezeli jest wzystko dobrze ustawione i podłaczone, jezeli na Boschu to nie ma szans zeby odpalił bez zmiany ECU.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 09 gru 2010, 13:17

WOJTEK26 pisze:Wszystko zalezy stary silnik jaki był czy na Boschu czy na Pierburgu. Jezeli na Pierburgu to powinien odpalic jezeli jest wzystko dobrze ustawione i podłaczone, jezeli na Boschu to nie ma szans zeby odpalił bez zmiany ECU.
w AGR masz prostokątną wtyczkę od pompy więc z żadnej B4 silnika a dokładnie jeśli chodzi o kompletny silnik z pompą ot tak sobie nie przerzucisz ;-)

poza tym nastawnik nie ma nic do zaciągania paliwa z baku, jakby był złego typu nastawnik to silnik nie odpali ale paliwo ze zbiornika ciągnąć powinien

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 09 gru 2010, 13:19

Faktycznie to AGR z inna wtyczka :oops: nie zwróciłem uwagi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl