[AGR 1.9 tdi] Zapytanie o IMMO
[AGR 1.9 tdi] Zapytanie o IMMO
Siemka ,
takie pytanie , zostal przelozone silnik z innego auta , z wtryskami i pompa wtryskowa
auto nie odpala , podczas krecenia silnikiem przed sekunde ciagnie paliwo i przestaje
wiec obstawiam immobilaizer
czy pompa sama w sobie ma IMMO czy tylko sa odpowiedzialne jakies cuzjniki czy wstrysk sterujacy ?
co musialbym przelozyc ze starego silnika zeby immo zadzialalo
auto nie wiem czy ma jakies piny do immo bo to z ktorejs tam reki , wiec chyba jedyne wyjscie to wylaczyc immo ? czy sa jakies inne sposoby
takie pytanie , zostal przelozone silnik z innego auta , z wtryskami i pompa wtryskowa
auto nie odpala , podczas krecenia silnikiem przed sekunde ciagnie paliwo i przestaje
wiec obstawiam immobilaizer
czy pompa sama w sobie ma IMMO czy tylko sa odpowiedzialne jakies cuzjniki czy wstrysk sterujacy ?
co musialbym przelozyc ze starego silnika zeby immo zadzialalo
auto nie wiem czy ma jakies piny do immo bo to z ktorejs tam reki , wiec chyba jedyne wyjscie to wylaczyc immo ? czy sa jakies inne sposoby
no wlasnie , tu byl wymieniany tylko silnik , bo w starym blok peknol
wiec mam caly silnik stary z pompa itd i caly nowy silnik z nowa pompa itd
silnik mi nie odpali chyba bo moze byc jeszcze zapowietrzony czy cos wiec nie wiem
ta ropa z przewodu jest zassana przez pompe moze na 1 sekunde ? tak dziala immo ? czy jakos dluzej powinno odpalic
ja chcialem wsadzic stara pompe bo byla dobra , ale klijent sie uparl ze ma zostac caly komplet jak jest w silniku kupiony , no i teraz wychodza jaja ze immo jest
wiec mam caly silnik stary z pompa itd i caly nowy silnik z nowa pompa itd
silnik mi nie odpali chyba bo moze byc jeszcze zapowietrzony czy cos wiec nie wiem
ta ropa z przewodu jest zassana przez pompe moze na 1 sekunde ? tak dziala immo ? czy jakos dluzej powinno odpalic
ja chcialem wsadzic stara pompe bo byla dobra , ale klijent sie uparl ze ma zostac caly komplet jak jest w silniku kupiony , no i teraz wychodza jaja ze immo jest
chyba raczej na 0.5 do 1sBIT BIT pisze: ja jak wsadziłem kompa od a4 to odpalał na 5 do 10 s
immo nic do tego nie ma, nawet jak nie idzie napięcie na zawór odcinający paliwo to pompa zaciąga ze zbiornikabey pisze:Siemka ,
takie pytanie , zostal przelozone silnik z innego auta , z wtryskami i pompa wtryskowa
auto nie odpala , podczas krecenia silnikiem przed sekunde ciagnie paliwo i przestaje
wiec obstawiam immobilaizer
a że nie odpala to zależy ile stał silnik bez paliwa, bo jak jest zapowietrzony to spróbuj zasilić go z butelki (dwa wężyki w butelkę z czystym paliwem i bezpośrednio do pompy z pominięciem filtra) a jak stał bardzo długo i w pompie przywarł pierścień dawki do ośki to możesz zanieść pompę, a w szczególności nastawnik na złom (potrafi urwać kulkę w nastawniku) także jak tylko zapowietrzony to zapali a jak druga opcja to musisz przełożyć swoją pompę (jeżeli przywarł pierścień do osi to zakładając drugi nastawnik ulegnie on zniszczeniu)
w AGR masz prostokątną wtyczkę od pompy więc z żadnej B4 silnika a dokładnie jeśli chodzi o kompletny silnik z pompą ot tak sobie nie przerzuciszWOJTEK26 pisze:Wszystko zalezy stary silnik jaki był czy na Boschu czy na Pierburgu. Jezeli na Pierburgu to powinien odpalic jezeli jest wzystko dobrze ustawione i podłaczone, jezeli na Boschu to nie ma szans zeby odpalił bez zmiany ECU.
poza tym nastawnik nie ma nic do zaciągania paliwa z baku, jakby był złego typu nastawnik to silnik nie odpali ale paliwo ze zbiornika ciągnąć powinien